וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מציגים את החורים בגרסת ווימס: "לא הפללנו אותו"

31.1.2017 / 8:18

הצהובים דחו את הטענות שהעלה הגארד: "הבדיקות הללו בכלל לא נדירות", ואמרו שחלקים מגרסתו לא היו נכונים: "הבן שלו הגיע לישראל עם אימו ולא לבד". בספרד מדווחים שברצלונה מעוניינת בו

one

מכבי תל אביב ניצחה אמש (שני) את מכבי אשדוד 85:91, אולם כל תשומת הלב לפני, במהלך ואחרי המשחק הופנו לפרשת סוני ווימס. רוב הפרטים סוכמו אמש לגבי שחרורו של הגארד מהמועדון והוא יעזוב את ישראל בימים הקרובים." זה עדיין לא רשמי, אך הוא מחוץ למועדון", הדגישו בקבוצה אתמול.

במקביל, בספרד דיווחו הבוקר שכבר יש לא מעט קופצות על ווימס, ביניהן ברצלונה, שכבר ניסתה להחתים אותו כמה פעמים בעבר. על פי הדיווחים בספרד, הקטלאנים כבר בודקים את ההשלכות המשפטיות של סירובו של ווימס להיבדק, ואם ימצא שאין בכך כדי להביא לעונש השעיה, הוא עשוי לחתום בקבוצה בקרוב.

עוד בנושא:

סוכמו רוב הפרטים על שחרורו של סוני ווימס ממכבי תל אביב
בזמנו זה נגמר בלא כלום: שערוריית הסמים בה ווימס היה מעורב בעבר
גאודלוק: "שוחחתי עם ווימס, אני מאחל לו בהצלחה בהמשך"
סוני ווימס טוען: "הבוחן זרק את כל הבדיקות שלי, אני לא מעשן"

שחקן מכבי תל אביב סוני ווימס מול שחקן קאזאן קית' לנגפורד. יוסי ציפקיס
חורים בגרסה. ווימס/יוסי ציפקיס

במכבי הסבירו כי ווימס עבר על חוקי המועדון ו"עשה דברים לא מותרים. אם יש בדיקות שחקן צריך להתנהג כמקצוען ולהתמודד עם זה". בנוסף, בקבוצה מאוד לא אהבו את התבטאויותיו של ווימס בתקשורת. "מכבי זה מועדון מסודר שמשלם כל משכורת, גבוהה או לא", הבהירו שם. "על פי התקנון הוא חייב לעבור בדיקה. מכבי זה מועדון שתומך בספורט ותומך בספורט נקי. אף אחד לא תכנן שזה יקרה ושהוא יתנהג כך במהלך הבדיקה. הוא היה צריך להשלים אותה. אף אחד לא ניסה להפליל אותו או כל הטענות שהוא העלה. לא ברור למה הוא בחר לקחת את זה לכיוונים אחרים. ראד וגל מקל ערכו את הבדיקות כנדרש. ווימס היה בחדר הבדיקות שעתיים, אבל לא הסכים לעשות את הבדיקות כמו שצריך. המון שחקנים צריכים למלא כמה מבחנות עד שהבדיקה מתקבלת על ידי הבודקים, זה לא משהו נדיר".

גורמים בקבוצה טענו שגם סילבן לנדסברג עבר מספר רב של בדיקות בעונה שעברה, אך לא צייץ. "אפילו הגיעו לסילבן הביתה, אז מישהו ניסה להפליל אותו? בדיקות זה חלק מחיי הספורט וכל שחקן עובר אותן", אמר גורם בקבוצה. כמו כן, בקבוצה דחו את הטענות של ווימס לפיהן בנו בן השלוש חיכה לבדו בשדה התעופה. "נהג אסף את הבן שלו ואשתו מנתב"ג. הם היו במלון ובנו לא היה לבד בשדה התעופה כמו שהוא טען".

לגבי ההתנהלות של ווימס בחדר ההלבשה אמרו בקבוצה: "חדר ההלבשה לא בריא, ולכן גם לפני מה שקרה עם ווימס חשבנו לשחרר אותו. עם חדר הלבשה כזה פשוט לא היה ניתן להצליח ולכן רצינו לשנות דברים כדי להבריא את הקבוצה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
סילבן לנדסברג מכבי תל אביב. יותם רונן
"גם אותו ניסו להפליל?". לנדסברג/יותם רונן

אמש אמר ווימס לוואלה! ספורט ש"זה לא נכון! אני לא מעשן סמים, ואני לא יודע מאיפה כולם מביאים את המידע שלהם. השתנתי בכוס שבע פעמים בזמן הבדיקה, מילאתי את הכוס עד הסוף, אבל מסיבה מסוימת הבוחן כל הזמן זרק את המבחנות. הם שמרו אותי בחדר מבודד במשך שש שעות ברציפות, למרות שאמרתי להם שהבן שלי נוחת בארץ מליטא ושהוא רק בן שלוש ולא מדבר אנגלית, אבל הם סירבו, והוא נאלץ לחכות בשדה התעופהמ-21:00 עד 00:30. אני פגוע מאוד עכשיו. אני מרגיש שמישהו מנסה לפגוע בי בכוונה".

איינארס בגאצקיס סיפר בסיום המשחק ש"זה עוד זעזוע לקבוצה. לא אני זה שקובע, זה לא תפקידי. אני אחראי על מה שקורה על הפרקט. זה בדרג המנהלי".

אנדרו  גאודלוק מכבי תל אביב מול שחקני מכבי אשדוד. יותם רונן
מנסים לחזור למסלול. גאודלוק אמש/יותם רונן

והיה גם משחק. מכבי כבר הובילה בבטחה אולם שוב איבדה יתרון גדול ברבע האחרון, מה שמדאיג את אנדרו גאודלוק. "הפסקנו לשחק ברבע האחרון. היינו הרבה פעמים בסיטואציה הזאת השנה ביורוליג ולרוב לא הצלחנו לחזור", אמר. "הערב עשינו עבודה טובה, הגבנו לזה. אנחנו צריכים לצפות ברבע הרביעי ולראות איפה שגינו. המפתח לכדורסל בעסק הזה הוא לשחק טוב. תשקיע הרבה, תשחק טוב, ולאנשים לא יהיה משהו רע להגיד עליך. אם תשחק טוב הכל יהיה טוב. אני עובד קשה ומתאמץ ועוזר לקבוצה להשיג ניצחונות".

על עזיבתו של ווימס אמר גאודלוק: "אנחנו לא יודעים מה קורה, חוץ ממה שאנחנו שומעים או קוראים כמו כל אחד. היינו מרוכזים רק בלנצח את המשחק. קורים לנו הרבה דברים העונה כך שאני כבר לא מופתע משום דבר. אני מתפלל לסוני, מקווה שייצא מזה טוב. אני לא יודע את כל הפרטים. דיברתי איתו כדי לראות אם הוא בסדר. הכל קרה כל כך מהר. בכל אופן, כשסוני לא פה זה הזמן של שחקנים אחרים לקחת צעד קדימה".

ג'ו אלכסנדר, שסיים כקלע המוביל במחצית הראשונה, הורחק לאחר מרפק מכוער לאדם אריאל. על כך אמר אלכסנדר: "כמובן שזה היה מאוד מצער עבורי. מעולם לא ניסיתי לפגוע כך בשחקן ואני מרגיש רע על זה".

על הסיטואציה שנוצרה בעקבות עזיבתו של צירבס ושחרורו של ווימס, הוסיף השחקן: "מה שחשוב עבורי הוא שנשנה את המצב וננצח משחקים. הייתי עצוב כשצירבס עזב. כשחקן זה כיף לקבל יותר דקות אבל אותי מעניין שננצח משחקים. אנחנו עדיין קבוצה טובה ואנחנו עדיין יכולים לעשות דברים העונה. ווימס? אני לא יודע הרבה על זה. אני יודע שהוא לא פה ואני לא בטוח שהוא יחזור".

ג'ו אלכסנדר עם גל מקל מכבי תל אביב. יותם רונן
התנצל. אלכסנדר/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully