וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: סוכמו רוב הפרטים על שחרורו של סוני ווימס מהקבוצה

30.1.2017 / 23:51

לאחר שסירב לעבור בדיקת סמים ביום שבת, כך לטענת המועדון, יעזוב הפורוורד האמריקאי את הארץ בימים הקרובים. ווימס סיים את הקדנציה עם 11.6 נק', 3.3 ריב' ו-3.4 אס' למשחק ביורוליג

צילום: יותם רונן, עריכה: ורד לידני

לאחר שסירב לעבור בדיקת סמים, כך לטענת מכבי תל אביב, סוכמו היום (שני) רוב הפרטים על שחרורו של הפורוורד מהמועדון והוא יעזוב את הארץ בימים הקרובים. ביום שבת אמור היה האמריקאי להשתתף בבדיקת סמים שגרתית, בצוותא עם ויקטור ראד וגל מקל, אך לטענת המועדון סירב, מה שגרם להשעייתו מאימון הקבוצה אמש.

ווימס עצמו הכחיש מוקדם יותר היום את הדברים ואמר לוואלה! ספורט: "זה לא נכון! אני לא מעשן סמים, ואני לא יודע מאיפה כולם מביאים את המידע שלהם. השתנתי בכוס שבע פעמים בזמן הבדיקה, מילאתי את הכוס עד הסוף, אבל מסיבה מסוימת הבוחן כל הזמן זרק את המבחנות. הם שמרו אותי בחדר מבודד במשך שש שעות ברציפות, למרות שאמרתי להם שהבן שלי נוחת בארץ מליטא ושהוא רק בן שלוש ולא מדבר אנגלית, אבל הם סירבו, והוא נאלץ לחכות בשדה התעופה מ-21:00 עד 00:30. אני מאוכזב שהכל נופל עלי. אני באמת בשוק שמאשימים אותי בכל מה שקורה העונה, זה לא בסדר. אף פעם לא הייתי בסיטואציה כזו בחיים שלי. עשיתי שלוש בדיקות סמים ב-NBA בשנה שעברה, ואני פגוע מאוד עכשיו. אני מרגיש שמישהו מנסה לפגוע בי בכוונה".

האמריקאי (30, 1.98 מ') שכיכב בצסק"א מוסקבה ומיתג עצמו כאחד השחקנים הטובים ביורוליג הגיע למכבי תל אביב בקיץ החולף בקול תרועה רמה, אחר שבילה את העונה שעברה ב-NBA. אלא שמהר מאוד הפך ווימס לאחד מסמלי הכישלון של העונה הצהובה, והוא נועל את הקדנציה עם מספריו הגרועים ביותר ביורוליג: 11.6 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים למשחק. בליגת העל עמד על 7.7 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים לערב.

לפרסומים על הרצון לחתוך את סוני ווימס:

ווימס לא מסכים עם בגאצקיס, הצהובים שוקלים את שחרורו
מכבי תל אביב שוקלת זעזוע, גורמים מעוניינים להיפרד מווימס
גם השחקנים לא מבינים למה ווימס עדיין על המגרש
בזמנו זה נגמר בלא כלום: שערוריית הסמים בה סוני ווימס היה מעורב בעבר

סוני ווימס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קדנציה קצרה מהצפוי. ווימס/ברני ארדוב

ווימס לא נכלל כמובן בסגל למשחק מול מכבי אשדוד. בסיום, התייחס אנדרו גאודלוק למצב ואמר: "אני לא יודע כלום, אני ניזון מדברים דרך הרשת. שוחחתי איתו, אבל אני בטוח שהוא עובר תקופה לא פשוטה. אני מאחל לו בהצלחה בהמשך, אבל אין לי מושג מה קורה בהמשך. אני לא יכול לעשות שום דבר בנוגע לסוני וההנהלה, אני עושה את העבודה שלי והיא לשחק כדורסל".

המאמן איינארס בגאצקיס הוסיף: "אני לא יכול להגיב בנושא הזה, כי אני לא יודע מה קורה לגביו אתמול. יש לנו שחקנים טובים בסגל שיכולים לכפות על חסרון של שחקנים אחרים, כמו גאודלוק".

עוד באותו נושא

בזמנו זה נגמר בלא כלום: שערוריית הסמים בה סוני ווימס היה מעורב בעבר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully