וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שוקלת זעזוע מיידי. רוב הזרים יעזבו בקיץ

20.1.2017 / 7:37

זעם בהנהלה לאחר ההפסד לכוכב האדום: בקבוצה שוקלים לשחרר כבר בתקופה הקרובה את צירבס, כשמספר גורמים מעוניינים להיפטר גם מווימס. לנדסברג עשוי לבקש לעזוב, פניני במסר לבגאצקיס

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. ברני ארדוב
לא יכול להיות יותר גרוע. שחקני מכבי תל אביב אחרי ההפסד/ברני ארדוב

העונה המסויטת של מכבי תל אביב נמשכת. הצהובים הפסידו אמש (חמישי) 71:67 לכוכב האדום בלגרד אחרי עוד תצוגת נפל במאני-טיים, ואם יש מישהו שעוד חלם להתברג בין שמונה הראשונות ביורוליג, גם הוא כבר התבדה. ההפסד הביא לזעם והלם בקרב אנשי ההנהלה, ששמעו היטב את קריאות הבוז של הקהל בסיום.

גורם במכבי אמר על ההפסד: "אם יש עוד סיכוי? קודם שנצליח בכלל לנצח משחק אחד. גם משחק אחד עד הסוף אנחנו לא מצליחים לקחת. ללא ספק זו אחת העונות המאכזבות שאי פעם חווינו".

הפנים בחדר ההלבשה הביעו את התחושות הקשות. השחקנים נראו מכונסים בתוך עצמם, ורק מאיק צירבס מצא מספיק כוחות כדי ללכת ולדבר עם חבריו לשעבר מהכוכב האדום. בקבוצה לא שוללים שחרור שחקן כבר עתה, והסנטר המאכזב הוא המועמד הראשי לעזוב. מספר גורמים במכבי אף סבורים כי אולי יש לזעזע את הקבוצה ולשחרר את סוני ווימס, וחלק כבר הציעו לשחרר גם את ויקטור ראד, אולם לעת עתה לא נראה שהמהלך הזה יתממש.

כך או כך, לקראת העונה הבאה ייעשו שינויים נרחבים בסגל ורוב הזרים יעזבו. צירבס ווימס וראד ישוחררו, כשגם אנדרו גאודלוק סיפר כבר שחוזהו עם מכבי תם בסוף העונה. במצבת הישראלים, בקבוצה רוצים להמשיך את ההתקשרות עם גיא פניני, גל מקל ויוגב אוחיון. לסילבן לנדסברג חוזה לעונה נוספת, אולם הוא מתוסכל מכך שהוא לא מקבל תפקיד משמעותי ביורוליג גם בעונה מאכזבת כזאת, וייתכן שיבקש לעזוב בסוף העונה.

שחקן מכבי תל אביב סוני ווימס מול שחקן הכוכב האדום בלגרד צ'ארלס ג'נקינס. ברני ארדוב
גם הוא על הכוונת. ווימס/ברני ארדוב

המאמן איינארס בגאצקיס אמר אמש בתסכול: "צרחתי על השחקנים לבצע עבירה, ביקשתי ואפילו התחננתי. הייתי בטוח שהשחקנים יבצעו את הדברים שביקשתי, אבל אולי לא צעקתי מספיק חזק. שוב איבדנו כדורים".

ווימס אמר על כך ש"לא שמענו. אני לא יודע", והוסיף: "יש לנו הרבה בעיות שהתחילו ממחנה האימונים. הרבה בעיות שלא ראינו, הרבה דברים שלא עשינו כדי להפוך לקבוצה שאנחנו רוצים להיות. זה קשה. אני כל כך רוצה לנצח, כל כך רוצה להגיע לפיינל פור. זה מאוד מתסכל. אנחנו עדיין צריכים לנצח ולעשות הכל במשחקים שנותרו, בשביל הכבוד של המועדון יותר מהכבוד שלנו".

גיא פניני סיכם: "ברור שלא חשבנו שנפסיד. ידענו שמצפה לנו משחק קשה ואני חושב שברוב חלקי המשחק עמדנו בתכנית המשחק שלנו, אבל בסוף יצאנו ממנה ושילמנו על זה. לא היתה שאננות, אולי חוסר ריכוז. היו שתי טעויות בהגנה של חוסר תקשורת וחטפנו שתי שלשות. זה מבאס, זה לא כיף, אנחנו רוצים כבר לנצח פה מול הקהל שלנו, אבל צריכים לחיות עם זה ולהרים את הראש".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הספסל של מכבי תל אביב גל מקל, גיא פניני, דווין סמית', קולטון אייברסון, די ג'יי סילי. ברני ארדוב
היה יכול לתרום? פניני על הספסל אמש/ברני ארדוב

הקפטן הוסיף: "אני לא אשקר, המצב שלנו לא טוב. נכנסנו לבור גדול ואנחנו נצטרך לנסות לצאת ממנו. זה לא יהיה קל, אבל יש עוד הרבה משחקים. אנחנו רוצים לחזור לעניינים, למרות שזה לא יהיה קל". הפורוורד הוסיף על מעמדו האישי: "כמובן שאני חושב שאני יכול לעזור יותר ודקות משחק יעזרו לי להוכיח את זה על המגרש. אני רוצה ויכול לעזור ואני חושב שהניסיון שלי היה יכול להביא דברים למשחק, אבל המאמן החליט שפחות".

יוגב אוחיון נשמע מאוכזב: "כל משחק שאנחנו מפסידים מתסכל, בטח כשמפסידים בבית. שריקות הבוז מהקהל? זו הדרך שלו להביע את זה שהוא לא מרוצה ושהוא מאוכזב. אפשר להבין אותם, אבל מצד שני אנחנו באמת מנסים ושמים את כל כולנו על המגרש. יש עוד הרבה נקודות בקופה שאנחנו יכולים לקחת והעונה עוד לא גמורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully