וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למה הוא עדיין על המגרש?": שחקני מכבי תל אביב נגד סוני ווימס

14.1.2017 / 8:16

האמריקאי עלה חולה וסיפק 5 נק' ו-5 איב', שהובילו להפסד הדרמטי מול ריאל, השחקנים שישבו על הספסל זעמו לאחר עוד טעות שלו. בקבוצה אמרו בתסכול: "כל פעם אותו סיפור, אין מילים"

שחקן מכבי תל אביב סוני ווימס מול גוסטבו איון שחקן ריאל מדריד. GettyImages
ישוחרר במקרה של חוסר העפלה לפלייאוף? ווימס/GettyImages

עוד עונת יורוליג הולכת ובורחת ממכבי תל אביב וההפסד אמש (שישי), 80:75 בחוץ מול ריאל מדריד, העלה את מפלס הלחץ אצל ראשי המועדון לשיאים חדשים.

הצהובים במאזן 11:6 בלבד העונה במפעל וכאשר נותרו עוד 13 מחזורים, הם במרחק שלושה ניצחונות מהמקום השמיני, המוביל לפלייאוף בסיום העונה הסדירה. "המצב לא טוב וזה מדאיג, אבל נילחם עד הסוף", אמר גורם במועדון, "יש שחקנים שלוקחים החלטות לא נכונות. קבוצה צריכה לשחק חכם, יש כאן הרבה כישרון, אבל כל פעם זה אותו סיפור. זה מתסכל, מרתיח ומאכזב. אין מילים".

בקבוצה הביעו כעס מההפסד, שכן הובילו לאורך לא מעט דקות מול היריבה החזקה, כולל ב-10 הפרש, לפני ששוב איבדו יתרון. האווירה הקשה הורגשה היטב בחדר ההלבשה בסיום, כאשר הצוות העיר לשחקנים על קבלת ההחלטות הרעה, שהובילה בין היתר ל-18 איבודים: "היו לנו שלושה רבעים נהדרים, אבל בסיום החטאנו זריקות טובות ואיבדנו כדורים מטופשים. זה עלה לנו במשחק, למרות שהשחקנים נלחמו", הוסיפו במכבי תל אביב.

עוד בנושא:

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה 80:75 לריאל מדריד בחוץ
איינארס בגאצקיס: "לא טעיתי כשסמכתי על סוני ווימס"
שי האוזמן מסכם את ההפסד של הצהובים

מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס. דרור עינב
הפילוג בחדר ההלבשה נמשך במכבי תל אביב. בגאצקיס/דרור עינב

אם היו חסרות תקריות העונה בחדר ההלבשה המפורק של הקבוצה, הרי ששתי דקות לסיום, לאחר עוד איבוד כדור של סוני ווימס המאכזב, התלוננו כמה מהשחקנים שישבו על הספסל. "למה הוא עדיין על המגרש?", שאלו אותם שחקנים בזעם את עוזר המאמן ליאור ליובין. בקבוצה ישנם שחקנים שאינם מרוצים מהתנהלותו של ווימס ואחד מהם אף אמר לאחר ההפסד להפועל אילת בתחילת השבוע: "לפעמים יש תחושה שיש לו יותר מדי ביטחון. הוא עושה מה שהוא רוצה וזה הורס את המשמעת".

חברי ההנהלה ששוחחו בשבועות האחרונים על המצב הביעו אף הם חוסר שביעות רצון מווימס ודיברו על שינויים אפשריים. חלק מאנשי הקבוצה הציעו כי אם היא לא תעפיל לשלב הבא ביורוליג, ווימס, ששיחק אמש למרות מחלה, ישוחרר. על ההחלטה לשתף את השחקן, שסיים עם חמש נקודות בלבד לצד חמישה איבודים, אמר המאמן איינארס בגאצקיס: "היינו צריכים אותו במרבית שלבי המשחק. לא חושב שטעיתי כשסמכתי עליו. במחזור הקודם היינו בסיטואציה דומה וניצחנו את דרושאפקה".

גיא פניני וגל מקל לא שותפו כלל ומעמדו של יוגב אוחיון ממשיך להיות בנסיגה לאחר שזכה לשמונה דקות בלבד ולא נראה מרוצה. בגאצקיס סיכם: "היה משחק טוב ומעניין עבור כולם, אבל אנחנו עצובים שהפסדנו. הצבנו כמטרה לעצור את השלשות של ריאל ולשלוט בריבאונד וכמעט עשינו את זה. ריאל אחת הקבוצות הטובות ביורוליג וניסינו לעצור את משחק המעבר שלהם. לא רצינו לאבד הרבה כדורים וזה לא עבד, כי איבדנו 18 וריאל השיגה נקודות קלות. האיבודים שלנו היו הסיבה שהיא ניצחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully