וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קללות בחדר ההלבשה של מכבי תל אביב, המתיחות בין השחקנים מחמירה

10.1.2017 / 7:20

אווירת נכאים בקבוצה לאחר ההפסד להפועל אילת: "לא אכפת לשחקנים. אין ביניהם כימיה, חלקם מבזים את המדים של מכבי תל אביב". כעס על ווימס ("עושה מה שהוא רוצה"), עימות בין מקל לצירבס

one

1. אחרי הניצחון הדחוק על דרושאפקה ביורוליג, מכבי תל אביב שבה אמש (שני) לסורה, כשהפסידה 94:86 להפועל אילת במסגרת הליגה. הצהובים שוב הציגו משחק מפוזר, במהלכו איבדו לא פחות מ-19 כדורים. ההפסד הוציא את המאמן איינארס בגאצקיס משלוותו, והוא צרח על שחקניו פעם נוספת: "איפה תשחק בעונה הבאה אם תיראו כך? מי ייקח אתכם?". קללות הוטחו בחדר ההלבשה, כשגם המנהל המקצועי ניקולה וויצ'יץ' זעם על השחקנים.

"החלפנו מאמנים, אבל נראה שלא משנה איזה מאמן מגיע לכאן, לשחקנים לא אכפת", אמר גורם במועדון. "זה לא ההפסד, זו הגישה שהם מציגים. זה קרה גם בגביע מול נס ציונה. יש גבול. הם חושבים שהם מגיעים לטיול. יש לא מעט שחקנים שפשוט מבזים את המדים של מכבי תל אביב. זה מבזה, מתסכל ומכעיס". אותו גורם הוסיף: "החלפנו כבר מאמן, נבהיר לשחקנים שאם נחליף עוד מישהו, זה יהיה שחקן ולא מאמן. הם מרגישים שמקומם מובטח? נדאג להבהיר להם שזה לא כך".

עוד בנושא:

הפועל אילת ניצחה 86:94 את מכבי תל אביב
בגאצקיס מיואש: "אני לא מצליח להגיע לשחקנים. ההגנה שלנו מטופשת"

שחקני מכבי תל אביב יוגב אוחיון, גל מקל, מאיק צירבס. ברני ארדוב
עימות נוסף, הפעם בין מקל לצירבס/ברני ארדוב

2. בגאצקיס נשמע מיואש. אחרי שהזהיר את השחקנים במהלך האימונים בנוגע לעתידם, חזר על דבריו אמש כשאמר: "אם יש סוכנים או סקאוטים שצופים במשחק, לא נראה לי שתמצאו את עצמכם במקום טוב יותר בעונה הבאה". בהתייחס לשחקניו אמר המאמן: "אני מנסה לדרבן אותם, אבל לא מוצא את המילים לגעת בהם. איבדנו 19 כדורים מול קבוצה כזו ואנחנו חולמים לנצח את ריאל מדריד? ההגנה שלנו טפשית".

3. בהנהלה ובצוות המקצועי כעסו על גישתו של סוני ווימס, כשגם אחד השחקנים התייחס לנושא: "לפעמים יש תחושה שיש לו יותר מדי ביטחון. הוא עושה מה שהוא רוצה וזה הורס את המשמעת בקבוצה. שחקנים רואים את זה וחושבים שזה מותר". במכבי תל אביב קיימת מתיחות בין השחקנים, כשלמעשה חדר ההלבשה קרוע: "כל הפסד רק מחמיר את המצב. הלחץ והעצבים לא עוזרים למצב הרע גם ככה", אמר גורם במועדון. "השחקנים לא ביחד, על אף כל השיחות שערכנו. ניסינו ליטופים וצעקות, החלפנו מאמן וכלום. אין כימיה בקבוצה". השחקנים נראו עצבניים ומתוסכלים, רגע לפני המשחק מול ריאל מדריד: "צריך למצוא דרך לשפר את המצב. אם נגיע בגישה כזו למשחק - אין טעם לעלות על הפרקט", הוסיף אותו גורם. בהנהלה שקלו לבצע שינויים בסגל, ואף היו מספר חילוקי דעות בנושא, אך בסופו של דבר הוחלט שלא להחליף שחקנים בשלב הזה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
איינארס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אובד עצות. בגאצקיס/ברני ארדוב

4. נראה שהיחסים המתוחים בין השחקנים הישראלים לזרים מחמירה. לאחר העימות הפיזי בין יוגב אוחיון לקווינסי מילר, והעימות המילולי בין ויקטור ראד לגיא פניני, הפעם הגיע תורם של גל מקל ומאיק צירבס. במהלך שתי הדקות האחרונות של המשחק נראה היה שמקל העיר לצירבס על אחד המהלכים במשחק, כשהגרמני לא נותר חייב והשיב לגארד בכעס. "כואב להפסיד", אמר מקל. "דיברנו בינינו על כמה שהמשחק הזה חשוב. בליגה חייבים לטרוף את המגרש בכל משחק ואם אתה לא עושה את זה, אתה משלם, כפי שקרה לנו באילת. ריאל מדריד? זה אולי המשחק הכי קשה שיש במסגרת האירופית, אבל אין לנו מה להפסיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully