וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגאצקיס מיואש: "אני לא מצליח להגיע לשחקנים. ההגנה שלנו מטופשת"

9.1.2017 / 21:51

מאמן מכבי תל אביב סיפק עוד נאום כעוס לאחר ההפסד לאילת: "כולנו ניתקע במקום אם נמשיך ככה". פניני: "יש שחקנים שהיו מתכוננים למשחק יורוליג אחרת". קטש מתמוגג מלנדון מילבורן

one

העונה ההפכפכה של מכבי תל אביב נמשכת. הצהובים רשמו הערב (שני) הפסד ליגה שלישי העונה, וסיפקו עוד מפגן הגנתי איום בהפסד 94:86 להפועל אילת בחוץ. גל מקל היה נקודת האור היחידה של הצהובים עם 23 נקודות, אבל אילת חגגה בקלות, כשלנדון מילבורן מצטיין עם 32 נקודות. במהלך המשחק נתפס קטין החשוד בהשלכת נפץ סמוך לקופות והורחקו ל-15 יום מהעיר.

איינארס בגאצקיס סיפק עוד נאום כאוס בסיום. "זאת האחריות שלי לנסות לתת לשחקנים יותר", אמר. "נתנו לאילת לעשות מה שהם רוצים. נכון, יש לנו בעיות, יש לנו שחקנים פצועים, אבל עוד לא מצאתי את המילים הנכונות איך לגעת בשחקנים. הם צריכים לשחק עם כבוד מסוים ואגרסיביות מסוימת. במחצית הראשונה היה לנו את זה, אבל במחצית השנייה לא. לא כיבדנו את אילת".

איינארס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב. אלן שיבר, איגוד הכדורסל
מתקשה לעכל את המצב. בגאצקיס/איגוד הכדורסל, אלן שיבר

בגאצקיס הוסיף: "כולנו עובדים כדי שהעתיד יהיה טוב יותר. אם קבוצות אחרות, סקאוטים אחרים, ג'נרל מנג'ר אחרים, צופים בנו, לא נראה לי שנגיע למקום טוב יותר בעונה הבאה. לא הצלחתי להכין את השחקנים שלי למשחק. אני חושב שהם מכירים טוב יותר ממני את הסיטואציה בליגה הזאת. אני מנסה לתת להם מוטיבציה, אבל מול קבוצה כזאת איבדנו 10 כדורים ועכשיו אנחנו חולמים לנצח את ריאל? אני מנסה לשפר את ההגנה בפיק אנד רול, אבל בינתיים זה לא עובד. ההגנה שלנו טיפשית".

על השחקנים: "הם מנסים להקשיב, הם באמת מנסים. אבל אני לא יודע מה קורה באמת. הם רוצים לנצח, אבל לפעמים אנחנו לא משחקים ביחד. תמיד יש תירוצים, אבל בכדורסל מקצועני אין תירוצים. צריכים להסתכל במראה".

גם גיא פניני נראה נסער ואמר: "אני לא יודע אם המשחק הזה מראה על חוסר אכפתיות, לא חושב שאם היה היום משחק יורוליג היינו נראים ככה. זה לא מתקבל על הדעת, אנחנו קבוצה שבאה לנצח כל משחק, בין אם זה ליגה או יורוליג. כולם רוצים לנצח, אבל צריך לחדד יותר את החשיבות של הליגה והגביע בשבילנו. זה לא הגיוני שנגיע לכאן ונקבל 94 נקודות".

עוד מפניני: "אני חושב שיש כימיה טובה מאז שהמאמן החדש הגיע, גם באימונים וגם במשחקים. הכל עניין של גישה, אין הוקוס פוקוס. אי אפשר להתכונן למשחק בצורה אחרת, ואז שדברים טובים יקרו. שכל אחד יעשה חושבים עם עצמו. אני לא אומר שהיה משהו לא טוב, אני אומר שכל שחקן צריך להכין את עצמו בצורה טובה למשחק. אני אומר שאם היה היום משחק יורוליג, ההכנה של כמה שחקנים הייתה שונה. אנחנו צריכים להיות יותר יציבים, פחות עליות וירידות ביכולת. אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה באירופה, אבל כרגע אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה באירופה ולהפסיד לכל קבוצה באירופה. אנחנו צריכים לדעת מה אנחנו מקבלים מעצמנו בכל רגע נתון".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
עודד קטש מאמן הפועל אילת. אדריאן הרבשטיין
מרוצה. קטש/אדריאן הרבשטיין

המאמן המנצח עודד קטש: "יש לפעמים הפתעות בחיים. אם הייתם יודעים מה קרה לנו בשבועיים האחרונים, עברנו יותר מדי דברים. האימונים לא היו מספיק טובים, אבל היום השחקנים התעלו ושיחקנו כדורסל נכון וטוב. היינו קצרים ברוטציה, אבל השחקנים נתנו מעל ומעבר. לנדון לא ירד מהמגרש כל המחצית הראשונה ושיחק המון. היה כיף להיות באווירה כזאת".

על מילבורן: "אני לא מופתע. הוא אחד השחקנים שהכי כיף לאמן, הוא בחור מדהים, מאוד שקט, והוא עוגן מבחינתנו כל השנה. יש לו מחויבות והוא בא עם אנרגיות לכל אימון. אני מאוד שמח על ההצגה שלו".


על חוסר היציבות של הקבוצה: "שום דבר ממה שקרה פה היום לא מבטיח שום דבר במשחק הבא. לפחות לערב אחד הזכרנו את הימים הגדולים שלנו, עם הקהל ועם השחקנים שנתנו את הלב. נשמח אם הקהל יבוא יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully