וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמנו זה נגמר בלא כלום: שערוריית הסמים בה סוני ווימס היה מעורב בעבר

סקנדל הבדיקה שהיתה או לא היתה ודאי מחזירה את ווימס חמש שנים אחורה, לפעם שבה הוא ודוואן קולינס עברו חוויה דומה בז'לגיריס. אז זה הסתיים עם הוכחה חותכת למקצוענות שלו. והפעם?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

השערוריה החדשה שנרקמת לה סביב סוני ווימס ודאי מחזירה את הכוכב הנופל של מכבי תל אביב חמש שנים אחורה, ליום שבו חברו הטוב, דוואן קולינס, עבר חוויה דומה. ווימס וקולינס, ששיתפו פעולה בז'לגיריס בעונת 2011/12, נחשבו לחברים קרובים מאוד. "אני ודוואן אחים בדם", אמר עליו ווימס באותה תקופה.

ווימס ראה בקולינס מעין חונך: זו היתה עונתו הראשונה באירופה וקולינס, בן 35 בזמנו, היה בעל ותק וניסיון רב. אבל קולינס היה רחוק מלהיות מודל לחיקוי. ההפך הוא הנכון: בשלוש הקדנציות שלו בז'לגיריס הוא נודע כטראבלמייקר רציני, וגיליון ההרשעות שלו היה ארוך למדי. לא לחינם יצא לו ברחבי קובנה שם כזה: פעם אחת הוא נתפס על נהיגה בשכרות ופעם אחרת הושעה למספר שבועות על ידי המועדון, אחרי שהופיע שיכור לשדה התעופה בקובנה לקראת המראה למשחק יורוליג.

עוד בנושא:

סוני ווימס סירב לעבור בדיקת סמים ולא התייצב לאימון
ווימס מגיב לטענות: "הבוחן זרק את כל הבדיקת שלי"

דוואן קולינס, ז'לגיריס קובנה. GettyImages
זה חונך זה? קולינס/GettyImages

השניים הפכו לצמד-חמד, אבל דבר מהתנהגותו השנויה במחלוקת של קולינס לא דבק בווימס. לפחות לא עד ה-19 בינואר, התאריך בו באופן סמלי למדי נערך משחק של ז'לגיריס מול מכבי תל אביב. הצהובים ניצחו 76:84 בליטא ועשו צעד חשוב מאוד בדרך להעפלה להצלבה. בסיום אותו משחק, בו ווימס רשם תצוגת נפל עם שישה איבודים ושתי נקודות בלבד, הוא וקולינס יצאו לבלות במועדון לילה בקובנה.

הגרסאות לגבי מה שארע במועדון חלוקות, אבל על דבר אחד אין עוררין: קולינס עישן מריחואנה "כדי לשכוח מההפסד המאכזב", לדבריו, בעוד ווימס סירב לעשן יחד איתו.

בימים שאחרי אותו בילוי התגנבה השמועה לאוזניהם של בכירים בז'לגיריס. במקרה או שלא, אחרי שבועיים, לפני משחק חוץ מול ברצלונה, התייצבו בודקים מטעם היורוליג בקובנה כדי לבצע בדיקות לווימס, קולינס ושחקן נוסף. הבדיקה של קולינס היתה 'מלוכלכת' בעוד אלה של ווימס ושל השחקן הנוסף נקיות לחלוטין.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
seperator

כעבור זמן קצר, הושעה קולינס לשלושה חודשים על ידי פיב"א. במשפט שנערך לו העיד ש"הרגשתי מאוכזב ואחראי לכישלון הקבוצה במשחק מול מכבי תל אביב, לא הצלחתי לישון, אז עישנתי ג'וינט כדי לשכוח מהכל". באורח פלא, הוא חזר לז'לגיריס מיד בתום ריצוי עונש ההשעייה. לעומת קולינס, הרומן של ווימס עם ז'לגיריס הסתיים כמה ימים לאחר מכן, כשספג פציעה בקרסול שהשביתה אותו לתקופה ממושכת והובילה לשחרורו.

אי שם ב-2012 ווימס היה זהיר והצליח להימנע מצרות שכאלה. האם גם הפעם זה יסתיים בלא כלום?

שחקן מכבי תל אביב סוני ווימס מול שחקן קאזאן קית' לנגפורד. יוסי ציפקיס
איך זה יסתיים הפעם? ווימס/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully