וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו גאודלוק: "שוחחתי עם ווימס, אני מאחל לו בהצלחה בהמשך"

30.1.2017 / 20:20

מכבי תל אביב גברה על אשדוד, אך גארד הצהובים התייחס לסערה בנוגע לפורוורד: "אני ניזון מדברים דרך הרשת, אני בטוח שהוא עובר תקופה לא קלה". בגאצקיס: "ההרחקה של אלכסנדר פגעה בנו"

one

אחרי הניצחון מול קאזאן ביום חמישי, מכבי תל אביב חזרה הערב (שני) אל ליגת העל וגברה 85:91 על מכבי אשדוד, בצל סערת סוני ווימס. הצהובים אומנם רשמו ניצחון 14 בליגה, בניצוחו של אנדרו גאודלוק (18 נקודות), ועדיין עתידו של ווימס החסר עמד במרכז העניינים. ג'ו אלכסנדר, שסיים כקלע המוביל במחצית הראשונה, החזיר את האורחת לעניינים עם הרחקה בעקבות מרפק מכוער לאדם אריאל, אך זה לא הספיק עבור מאיר טפירו, שספג הפסד 12 העונה.

עוד בנושא:

במכבי תל אביב פועלים כדי לשחרר את סוני ווימס הלילה
מכבי תל אביב יזמה את הבדיקה של סוני ווימס? "הבוחן זרק את כל הבדיקות שלי"
סוני ווימס סירב לעבור בדיקת סמים ולא התייצב לאימון מכבי תל אביב

איינארס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב. יותם רונן
היה קשה. בגאצקיס/יותם רונן

בגאצקיס התייחס ליכולת מול אשדוד בסיום: "ציפיתי למשחק קשה, ברגעים מסוימים הם שיחקו בצורה טובה מאוד בהגנה. אפשרנו להם יותר מדי זריקות פנויות, אבל הדברים השתנו ברבע השלישי ולכן אני יכול לשאוב קצת עידוד. נכנסו לקצב הנכון, אני שמח על הניצחון. לא ראיתי מה קרה עם אלכסנדר, חשוב שנדע להשתמש בגופים החזקים שלנו במשחק קשוח כמו כדורסל. ג'ו פגע בקבוצה והצלחנו להתמודד בלעדיו בדקות הסיום".

חסרונו של ווימס: "אני לא יכול להגיב בנושא הזה, כי אני לא יודע מה קורה לגביו אתמול. יש לנו שחקנים טובים בסגל שיכולים לכפות על חסרון של שחקנים אחרים, כמו גאודלוק".

גאודלוק, שסיים כקלע המוביל, הוסיף: "אנחנו חייבים להבין מה קורה לנו ברבע הרביעי. אני לא יודע מה קורה לגבי ווימס, אבל כולם צריכים להבין שהם כאן כדי להופיע ולנצח".

ההיעדרות של ווימס: "אני לא יודע כלום, אני ניזון מדברים דרך הרשת. שוחחתי איתו, אבל אני בטוח שהוא עובר תקופה לא פשוטה. אני מאחל לו בהצלחה בהמשך, אבל אין לי מושג מה קורה בהמשך. אני לא יכול לעשות שום דבר בנוגע לסוני וההנהלה, אני עושה את העבודה שלי והיא לשחק כדורסל. אני לא יודע אם המשחק מול קאזאן הוא האחרון שלו, אי אפשר להוריד את הראש ולהפסיק לשחק. חשוב שנדע להישאר קבוצתיים, להתקדם ולתת את הכל. שחקנים אחרים צריכים לדעת לתת יותר, יש לנו הרבה כישרון בקבוצה שלנו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ג'ו אלכסנדר עם גל מקל מכבי תל אביב. יותם רונן
ההרחקה העירה את המשחק. אלכסנדר/יותם רונן

בצד המפסיד, מאיר טפירו סיפר בסיום: "יכולנו להכניס את מכבי תל אביב בלחץ בפיגור שמונה נקודות, אבל אני גאה בבחורים על העובדה שלא ויתרנו. זה היה חשוב מאוד עבורנו כקבוצה, אני שמח על זה. השופטים עשו את הדבר הנכון שהרחיקו את ג'ו אלכסנדר. אני לא רוצה לדבר על המשחק מול מכבי תל אביב בחצי גמר גביע המדינה, ננסה לבוא ולשפר את הדברים מול מכבי חיפה במחזור הבא".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully