וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: בקבוצה פועלים כדי לשחרר את סוני ווימס עוד הלילה

30.1.2017 / 17:40

לאחר שסרב לעבור בדיקת סמים, לטענת המועדון, הצהובים פועלים כדי להתיר את חוזהו של ווימס, על הכוונה לשחררו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. הפורוורד שוקל את צעדיו, יו"ר הוועדה לסימום בספורט: "מכבי תל אביב הזמינה את הבדיקה של ווימס"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

במכבי תל אביב פועלים כדי להתיר את חוזהו של סוני ווימס עוד הלילה (שני), לאחר שבשבת האחרונה השחקן סרב להשתתף בבדיקת סמים שגרתית, בצוותא עם ויקטור ראד וגל מקל, כך טענו במועדון, מהלך שהוביל להשעייתו מאימון הקבוצה אמש. ווימס לא הגיע לאימון הקבוצה הערב ובסביבתו של השחקן טוענים כי הוא בודק את האפשרויות המשפטיות שלו מול מכבי תל אביב.

לפרסומים על הרצון לחתוך את סוני ווימס:

ווימס לא מסכים עם בגאצקיס, הצהובים שוקלים את שחרורו
מכבי תל אביב שוקלת זעזוע, גורמים מעוניינים להיפרד מווימס
גם השחקנים לא מבינים למה ווימס עדיין על המגרש
בזמנו זה נגמר בלא כלום: שערוריית הסמים בה סוני ווימס היה מעורב בעבר
מכבי תל אביב יזמה את הבדיקה של סוני ווימס? "הבוחן זרק את כל הבדיקות שלי"

שחקן מכבי תל אביב סוני ווימס מול שחקן קאזאן קית' לנגפורד. יוסי ציפקיס
בדרך החוצה? ווימס/יוסי ציפקיס

במהלך תוכנית הספורט של 103FM, יושב ראש הוועדה למניעת סימום בספורט פרופסור שאול שרייבר, אישר את הפרסום בוואלה! ספורט כשאמר: "מכבי תל אביב הזמינה את בדיקת הסמים של סוני ווימס".

ווימס עצמו הכחיש מוקדם יותר היום את הדברים ואמר לוואלה! ספורט: "זה לא נכון! אני לא מעשן סמים, ואני לא יודע מאיפה כולם מביאים את המידע שלהם. השתנתי בכוס שבע פעמים בזמן הבדיקה, מילאתי את הכוס עד הסוף, אבל מסיבה מסוימת הבוחן כל הזמן זרק את המבחנות. הם שמרו אותי בחדר מבודד במשך שש שעות ברציפות, למרות שאמרתי להם שהבן שלי נוחת בארץ מליטא ושהוא רק בן שלוש ולא מדבר אנגלית, אבל הם סירבו, והוא נאלץ לחכות בשדה התעופה מ-21:00 עד 00:30. אני מאוכזב שהכל נופל עלי. אני באמת בשוק שמאשימים אותי בכל מה שקורה העונה, זה לא בסדר. אף פעם לא הייתי בסיטואציה כזו בחיים שלי. עשיתי שלוש בדיקות סמים ב-NBA בשנה שעברה, ואני פגוע מאוד עכשיו. אני מרגיש שמישהו מנסה לפגוע בי בכוונה".

האמריקאי (30, 1.98 מ') שכיכב בצסק"א מוסקבה ומיתג עצמו כאחד השחקנים הטובים ביורוליג הגיע למכבי תל אביב בקיץ החולף בקול תרועה רמה, אחר שבילה את העונה שעברה ב-NBA. אלא שמהר מאוד הפך ווימס לאחד מסמלי הכישלון של העונה הצהובה, והוא נועל את הקדנציה עם מספריו הגרועים ביותר ביורוליג: 11.6 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים למשחק. בליגת העל עמד על 7.7 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים לערב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully