וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזרא וזגורי הוצגו בבית"ר ירושלים, בן שמעון: "הם יצטרכו להסתגל"

19.1.2017 / 9:25

שחקני הרכש מהפועל תל אביב הוצגו במסיבת עיתונאים, המאמן: "יוסיפו לנו הרבה, אני סומך עליהם". עזרא: "היכולת? מקווה שזה יתפרץ פה". זגורי: "כילד הייתי יושב במזרחי". אקפי סיכם עד סוף העונה

צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: מתן חדד

בית"ר ירושלים הציגה היום (חמישי) את שני שחקני הרכש החדשים שלה, חן עזרא וישראל זגורי, שהגיעו מהפועל תל אביב. המאמן בן שמעון דיבר במהלך מסיבת העיתונאים על שחקני הרכש והתייחס למשחק הקרוב מול הפועל כפר סבא.

עוד בנושא

חן עזרא חתם לשנה וחצי
אוואט: "בית"ר הכי מתאימה לחן עזרא, היא צריכה אותו והוא אותה"
בית"ר ירושלים גברה 0:1 על הפועל חיפה באצטדיון טדי
זיו אריה על בית"ר ירושלים: "כרגע אין לנו פתרונות"

שחקני בית"ר ירושלים ישראל זגורי, חן עזרא, עם המאמן רן בן שמעון. רוני כנפו
"יוסיפו לנו הרבה". עזרא וזגורי עם בן שמעון/רוני כנפו

"אני שמח מאוד מההצטרפות של חן וישראל", אמר רן בן שמעון. "אין לי ספק שהם יוסיפו לנו הרבה גם בפן המקצועי וגם בפן החברתי. הם חבר'ה טובים, אני מכיר אותם. ההתחלה עם המצלמות מאוד כיפית, אחרי זה מצפה עבודה קשה. הבאתי את חן וישראל כדי שישחקו וישפיעו. חן שחקן טוב ואין לי ספק שהוא עוד יכול להתקדם, זה אתגר גדול שלי. את ישראל אימנתי, אני יודע בדיוק מה היכולות שלו. הם מגיעים לקבוצה שהיא רצה, אז הם יצטרכו להסתגל ואני סומך על שניהם שיעשו זאת. אני אופטימי לגבי ההשתלבות שלהם. יש לנו שחקנים שיודעים לשלב שחקנים חדשים, חדר ההלבשה שלנו מקום שמח ובריא".

בן שמעון הוסיף: "שמעון אבוחצירה לא התחבר יותר מדי טוב, אז אני מבין את הרצון שלו לעזוב. אני מאחל לו בהצלחה, כמו גם לאורי מגבו. אנחנו מודים להם על מה שהם נתנו למועדון וכעת אנו ממשיכים הלאה. המשחק הקרוב מול הפועל כפר סבא קשה וחשוב. בכלל, מחכה לנו שבוע קשה ונצטרך את הקהל איתנו. זה שבוע חשוב מאוד עבור המועדון. חלוצים? צריך למצוא פתרונות".

על בן בסט ונושא החיזוק: "אני לא כועס או מאוכזב ממנו. כל אחד צריך לעשות מה שטוב לו, וזה בסדר גמור. אני מאחל לו את כל ההצלחה, ומקווה שהוא יצליח בהפועל חיפה. אני מתרכז בבית"ר ירושלים, יש לנו הרבה מה להציע. התחזקנו בעמדות שאנחנו רוצים להתחזק, יגיע חיזוק נוסף ולאחר מכן נשפוט. לידור כהן? אני לא בטוח עד כמה הוא רוצה לעזוב, בכל מועדון יש רחשים. הוא שחקן מאוד חשוב ויש לו חוזה. כמובן שנצטרף גם עוזר מאמן אחרי העזיבה של זיו אריה".

בן שמעון סיכם: "שיחקנו הרבה פעמים עם שני חלוצים. טל כחילה מקצוען, אני מעריך אותו. הוא נמצא בתחרות והיא לגיטימית. לאבא שלו יש הרבה מניות במועדון, ואני יודע מה זה כאב של אבא. מתי שאני אחשוב שהוא צריך לשחק, הוא ישחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ישראל זגורי שחקן בית"ר ירושלים מניח תפילין. רוני כנפו
פתח בתפילה. זגורי במסיבת העיתונאים/רוני כנפו

"היו חודשיים וחצי של טירוף בהפועל תל אביב, שהקשו עלינו להתרכז בכדורגל, אבל זה היסטוריה ועכשיו אני פה, בתקווה שהכול יהיה טוב", אמר עזרא. "בקיץ הפועל תל אביב הייתה האופציה הכי טובה עבורי, אבל העיקר שעכשיו אני פה. בית"ר ירושלים תקבל חן עזרא טוב, שיקדם את הקבוצה. כשהייתי במכבי חיפה לא לקחנו תארים, וזה פוגע אישית. אני חושב שהתחשלתי מזה ואני מוכן לתת את כל מה שיש לי. אני מקווה שזה יתפרץ פה. אעשה הכול כדי להיות הכי טוב שאפשר. יש לי רצון גדול מאוד להצליח פה. יש את המשפט שאומר שמי שלא היה בבית"ר ירושלים לא יודע מה זה כדורגל. הקהל פה אדיר, זו חוויה לשחק במועדון כזה. אני מחכה למשחק הראשון בטדי".

"אני שמח מאוד להיות פה, מי שמכיר אותי טוב יודע מה זה בית"ר ירושלים בשבילי ובשביל המשפחה שלי", ציין זגורי. "גיא לוזון החזיר אותי לעניינים בהפועל תל אביב. אני לא מפחד מתחרות, אחרת הייתי הולך למקומות אחרים. מי שטוב ישחק, ואני מקווה שאהיה טוב. בתור ילד הייתי הולך למשחקים של בית"ר ירושלים עם המשפחה שלי, היינו יושבים ביציע המזרחי. רן מכיר אותי ויודע את האיכויות שלי. זה עזר להחלטה. מספרים זה לא הדבר הכי חשוב. במשחקים האחרונים נתתי הרבה לקבוצה. אני מרגיש טוב, רעב ובשל ובטוח שהמספרים גם יגיעו עם הזמן. הפועל תל אביב? לא פשוט בכלל. לא ישנתי בלילה מרוב מחשבות, זו הרגשה קשה מאוד. למרות זאת, שמנו את הדברים בצד ונראינו ממש טוב, אבל זה כבר היסטוריה".

המגן השמאלי דין אקפי מהפועל פתח תקוה סיכם בקבוצה עד לסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully