וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: חן עזרא חתם לשנה וחצי

16.1.2017 / 16:18

רכש שני לקבוצה מהבירה: אחרי זגורי, גם הקשר, שכבש שני שערים ב-13 הופעות באדום, הצטרף לצהובים-שחורים, ואמר: "מקווה שנצליח בעזרת השם". על הסיכום עם עזרא פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

ברני ארדוב

בית"ר ירושלים הודיעה היום (שני) על צירופו של רכש שני בחלון ההעברות של ינואר, כשחן עזרא חתם לעונה וחצי. על הסיכום בין הצדדים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. הקשר, שעזב את הפועל תל אביב, הפך לרכש השני של הקבוצה מהבירה אחרי שישראל זגורי חתם אתמול. עזרא עצמו אמר לאתר בית"ר ירושלים: "מאושר מאוד להגיע למועדון הזה עם הקהל האדיר שלו ורק מחכה כבר לאימון הראשון להתחבר לחברים ושנצליח ביחד בעזרת השם".

עוד בנושא:

לפרסום הראשון על הפנייה לחן עזרא
דודו אוואט: "בית"ר ירושלים הכי מתאימה לחן עזרא, היא צריכה אותו והוא אותה"
זיו אריה על בית"ר ירושלים: "כרגע אין לנו פתרונות"
מכבי תל אביב אישרה לעדן בן בסט לנהל משא ומתן עם בית"ר ומכבי פתח תקוה
בית"ר ירושלים: ישראל זגורי חתם עד תום העונה

שחקן הפועל תל אביב חן עזרא. מור שאולי
מאדום לצהוב-שחור. עזרא/מור שאולי

עזרא הגיע לאדומים בתחילת העונה אחרי ארבע שנים במכבי חיפה וחתם לשלוש שנים וב-13 הופעות במדי האדומים כבש שני שערים. בית"ר ירושלים היא קבוצתו החמישית אחרי ששיחק במכבי נתניה, הפועל כפר סבא, מכבי חיפה והפועל תל אביב.

עונת השיא שלו הייתה ב-2012/13 במכבי חיפה, אז כבש תשעה שערים ובישל 14. בעונה הקודמת הצליח להכריע את גמר גביע המדינה עם שער ניצחון על מכבי תל אביב, שקטע רצף ארוך עבור הירוקים. בקיץ חוזר על ידי מספר קבוצות והעדיף את הפועל תל אביב, אך המצב הכלכלי של המועדון והרצונות של האחים ניסנוב הובילו אותו לבחור בבית"ר ירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully