וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ז'והאן אודל בדרך החוצה, חן עזרא עשוי להצטרף

18.12.2016 / 7:51

בבירה חשים כי הקשר המאכזב לא משקיע מספיק ומעוניין לחזור לצרפת, במקביל נבחנות אופציות לחיזוק בהתקפה. הקבוצה תפנה לעזרא אם ישוחרר מהפועל תל אביב, השחקנים מגבים את דן מורי

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. למרות האופטימיות הזהירה בעקבות היכולת מול הפועל באר שבע, גם רן בן שמעון הבין אתמול (שבת) אחרי ה-1:1 של בית"ר ירושלים עם מכבי פתח תקוה שהקבוצה שלו רחוקה מלהתייצב. פרט לדקות הסיום בית"ר כמעט לא איימה על השער של המלאבסים ולמעשה רדפה אחריה ללא תכלית לאורך כל המשחק. בית"ר לא ניצחה העונה באף משחק בו ספגה שער חובה, בארץ או באירופה, אך זה לא מפריע לחוסר הריכוז של שחקניה לחזור על עצמו בכל שבוע. בשבוע שעבר ירדו השחקנים מתוסכלים מהטעויות של דן מורי והפעם משילוב של רואדה שאיבד ומורי שלא סגר נכון. קבוצה עם סטטיסטיקה כמו זאת שהזכרנו קודם לא יכולה להתמודד על כרטיס לאירופה.

עוד בנושא:
בית"ר סיימה ב-1:1 עם מכבי פתח תקוה, הלחץ על רב"ש גובר
רב"ש לא מתרגש מהקריאות נגדו, גם איתי שכטר מצפה לתמיכה

דן מורי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
השחקנים מגבים אותו. מורי/ברני ארדוב

2. ז'והאן אודל בדרך החוצה מהקבוצה. הקשר טען כי הוא פצוע באימון המסכם אך במועדון חשים כי לא התאמץ כדי להיכלל בסגל וגם על פי שיחות עם שחקנים מבינים כי הוא ישמח לחזור לצרפת בחלון ההעברות בינואר. בבית"ר ממילא מאוכזבים מהיכולת של הקשר ונראה כי בקרוב מאוד יסוכם על התרת חוזהו, כאשר בבית"ר כבר שוחחו עם סוכנו אבי נמני בנושא. למעשה, אודל הגיע על המשבצת של ניקיטה רוקאביציה בקיץ. רוקאביציה היה מלך השערים של בית"ר עם 14 כיבושים וההשפעה שלו הייתה עצומה. העובדה שאודל עומד על 0 שערי זכות וצפוי להיחתך בקרוב היא עוד הוכחה לירידה המשמעותית ברמת המשחק של הקבוצה בעונה הנוכחית. גם במועדון מבינים זאת ואמרו: "נצטרך להתחזק בחלק הקדמי, כנראה בשני שחקנים, לא משנה ישראלים או זרים, העיקר שניים שישדרגו אותנו".

3. חסוס רואדה טס הלילה לספרד כדי להיות לצד אשתו שכורעת ללדת. הבלם ייעדר מהמשחק הבא של הקבוצה נגד קרית שמונה כאשר טל כחילה צפוי לחזור להרכב. דן מורי הוחלף במחצית לאחר שספג קריאות בוז בכל נגיעה שלו בכדור. דווקא שחקנים חיזקו בסוף את מורי ואמרו: "מותר שלקהל תהיה ביקורת, אבל לא שורקים בוז לשחקן שלנו בכל נגיעה בכדור, זה רק פוגע בקבוצה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן בית"ר ירושלים, ז'והאן אודל. יוסי ציפקיס
בדרך החוצה. אודל/יוסי ציפקיס

4. רק 5,000 צופים הגיעו אתמול לטדי והפגינו את אכזבתם מהקבוצה. שמעון אבוחצירה אמר בסיום: "גם אנחנו מאוכזבים, אבל אני כן חושב שאנחנו קבוצה חזקה שעוד תראה הרבה דברים יפים השנה. הקריאות של הקהל? משלמים לנו כדי להתנתק מזה ולהתרכז בכדורגל. כולנו מרגישים שאנחנו שווים יותר ממה שעשינו עד היום ואנחנו מקווים שנייצר רצף של כמה ניצחונות ונצא מהתקופה הזאת". שלא לייחוס אמרו שחקנים: "אנחנו עובדים על המגרש אבל בינוניים בתכל'ס, נצטרך חיזוק כדי שנהיה שווים יותר נקודות ונוכל להכריע משחקים".

5. בבית"ר ימתינו לראות מה קורה עם הפועל תל אביב בימים הקרובים ואילו שחקנים ישוחררו. בית"ר התעניינה לאחרונה בחן עזרא, אך לא תעשה צעד עד אשר תבין מה החלטת הפועל תל אביב לגביו. במקביל, המסרים שבית"ר מקבלת הם כי אם עומר דמארי יחתום במכבי חיפה, גליינור פלט ישוחרר. הצוות המקצועי צפוי לצפות השבוע בחלוצים זרים וייתכן שאחד או שניים יונחתו מיידית למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully