וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "הקריאות נגדי הן חלק מהמקצוע. יש לחץ, אבל אני יכול לעמוד בו"

17.12.2016 / 22:37

מאמן בית"ר ירושלים לא התרגש מהקריאות של אוהדי הקבוצה: "עושה את ה-100 אחוז שלי. ראיתי שהלחץ הגיע לשחקנים". שכטר: "לא נעים שהקהל קורא נגדנו". קוסטיקה: "יצאנו מאוכזבים"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים ומכבי פתח תקוה לא מצליחות להתרומם. השתיים, ששואפות על מקום בצמרת הגבוהה, חילקו ביניהן את הנקודות הערב (שבת) ב-1:1 בטדי. בעוד שלבית"ר ירושלים ניצחון בודד בחמשת מחזורי הליגה האחרונים, המלאבסים לא ניצחו בששת משחקיהם האחרונים (חמישה מהם סיימו בתיקו).

"השחקנים נשארו חיוביים למרות הלחץ הגדול מבחוץ", אמר רן בן שמעון. "קשה מאוד להתחיל בטדי כשאתה סופג שער בהתחלה. ראיתי כמה שחקנים שהלחץ קצת הגיע אליהם, והייתי צריך לעשות חילופים. שלטנו לאורך 90 הדקות, כל המשחק היה בידיים שלנו. בכל מקרה, יש הרבה דברים לתקן. אנחנו לא מבקיעים מספיק שערים, זו עובדה. אנחנו נמצאים במקום הנכון, אך צריכים לעשות קפיצת מדרגה".

בן שמעון התייחס לקריאות של הקהל נגדו: "זה חלק מהמקצוע שלנו, זה בסדר גמור. יש לחץ, אבל אני יכול לעמוד בו. אני עושה את ה-100 אחוז שלי. אני מאמין שיגיע חיזוק בינואר".

"לא היה משחק טוב שלנו", הודה איתי שכטר. "איבדנו הרבה כדורים וספגנו שער שלא היינו צריכים לקבל. היינו צריכים לנצח, אנחנו טובים יותר ממכבי פתח תקוה אף על פי שלא ראו את זה. אני חושב שבשבועיים האחרונים ראינו בית"ר ירושלים קצת יותר טובה. אין ספק שזה לא נעים שהקהל קורא נגדנו, אבל אנחנו צריכים להתמודד עם זה. בכדורגל יש תקופות שהקהל קצת נגדך".

החלוץ הוסיף: "אני צריך לכבוש הרבה יותר שערים ולהיות מסוכן יותר. אני לא מגיע ליותר מדי מצבים וצריך לשפר את זה. אני מאמין שאתן את השערים שלי בסוף העונה".

אבוחצירה/יוסי ציפקיס

"סיימנו בתיקו, אבל אנחנו מאוכזבים", אמר נמרוד קוסטיקה, עוזרו של קובי רפואה שעמד על הקווים. "בית"ר ירושלים הרימה סתם כדורים ולא סיכנה יותר מדי את השער. ברור שאנחנו שמים לב לכך שאנחנו לא כובשים, אבל אני מקווה שנשפר את זה. המטרה היא להפוך את מכבי פתח תקוה לקבוצת צמרת לכל דבר".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully