וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ישראל זגורי חתם עד תום העונה

15.1.2017 / 12:11

חיזוק ראשון לקבוצה מהבירה: הקשר בן ה-26 הצטרף אחרי שדחה את ההצעה מהפועל תל אביב: "מאושר להצטרף למועדון גדול כמו בית"ר". חתם על אופציה לעונה נוספת. מאמצים לסכם עם בן בסט

צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: יותם רונן

חיזוק ראשון לבית"ר ירושלים בחלון ההעברות של ינואר. הקבוצה מהבירה הודיעה היום (ראשון) שקשר הפועל תל אביב, ישראל זגורי, חתם בקבוצה עד תום העונה. הקשר בן ה-26 יחזק את הקישור של רן בן שמעון כאשר לבית"ר תהיה אופציה עליו לקראת העונה הבאה.

עוד בנושא:
20:15, ספורט 1: בית"ר ירושלים מארחת את הפועל חיפה
טביב עשוי להעביר את זכויות הניהול של בית"ר לאלי אוחנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עובר לבירה. זגורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

זגורי למעשה מגיע מהפועל תל אביב כשחקן חופשי, אחרי שהוא החליט לענות בשלילה לחוזה החדש שהאדומים הציעו לו. על פי החלטת בית המשפט, הפועל תל אביב הייתה רשאית להציע לכל שחקניה חוזים מקוצצים, ואילו להם הייתה זכות לסרב ולהפוך לשחקנים חופשיים. זגורי נהג בדיוק כמו שמואל שיימן לפניו, וחתם בקבוצה חדשה. מאז הגעתו של גיא לוזון לאדומים רשם עשר הופעות ליגה במדי הפועל תל אביב, אך לא כבש שער.

בית"ר ירושלים תהיה קבוצתו השישית בקריירה אחרי שהחל אותה במדי מכבי חיפה והספיק לשחק בהפועל פתח תקוה, בני יהודה, הפועל רמת גן והפועל תל אביב. אחרי החתימה אמר זגורי: "אני מאושר להצטרף למועדון גדול כמו בית"ר ירושלים. התפקיד שלי הוא לעשות את הטוב ביותר כדי להוכיח שהמקום שלי הוא על המגרש. אני מודה על האמון שניתן לי".

בבית"ר ירושלים מנסים להגיע לסיכום מהיר גם עם עדן בן בסט, שמחזיק בהצעה גם ממכבי פתח תקוה. מכבי תל אביב צפויה לאפשר לחלוץ לעזוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully