וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט: "בית"ר הכי מתאימה לחן עזרא, היא צריכה אותו והוא אותה"

16.1.2017 / 7:19

קשר הפועל תל אביב צפוי לחתום היום, בבית"ר ירושלים רוצים להשלים החתמת עוד שני שחקני רכש לאחר החתמת זגורי, גם מכבי פתח תקוה לוחצת על עדן בן בסט. וגם: על ההזדמנות של זגורי ואביסידריס

ברני ארדוב
מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון. ברני ארדוב
הלחץ עדיין מבעבע/ברני ארדוב

1. המשחק של בית"ר ירושלים אמש (ראשון) נגד הפועל חיפה היה רק ברקע של החיזוק אותו ביצעה הקבוצה. ישראל זגורי חתם עד תום העונה, חן עזרא סיכם לעונה וחצי ואמור לחתום היום, כאשר גם עדן בן בסט סיכם את תנאיו אך בבית"ר ימתינו לשחרורו היום ממכבי תל אביב. מכבי פתח תקוה עדיין בתמונה ומנסה לפתות את החלוץ, אך הוא חזר ואמר אתמול לסביבתו שהוא מעדיף את בית"ר. במועדון מהבירה אמרו על כך: "עד שמכבי לא משחררת סופית והוא חותם אנחנו לא נדבר, עברנו משהו עם ברק יצחקי". המטרה בצירוף השלושה (גם אם בן בסט ייפול, ישנם מספר זרים על הפרק) היא פשוטה - לשפר משמעותית את רמת הטכניקה והמהירות הלוקים בחסר בחלק הקדמי, או פשוט לשפר את החלק הקדמי ולהפוך אותו לכזה שיכול למצוא פתרונות, גם מול קבוצות שסוגרות.

ישראל זגורי הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
מגיע בשל מתמיד. זגורי/יוסי ציפקיס

2. בית"ר ירושלים מקבלת את ישראל זגורי כשהוא בשל יותר מאי פעם. הפציעה הקשה שעבר והמלחמה על הקריירה הוציאו מהקשר תחת גיא לוזון משהו אחר. הוא השחקן עם נתוני הניידות הגבוהים בהפועל תל אביב של לוזון, שאף אמר עליו אתמול: "הוא עשה שינוי גדול. אין הרבה שחקנים כאלה בליגה הזאת שיכולים לעשות שינוי במשחק כמו שהוא יכול. בית"ר תרוויח אותו, היא מקבלת אותו בוגר, בחור שעובד קשה בנוסף לכישרון ובכלל נמצא בבמקום אחר בקריירה".

בקיץ 2012 החליטה מכבי חיפה להיפטר מחוזים של שני שחקנים שבלטו מאוד בקבוצת הנוער שלה, שלומי אזולאי וישראל זגורי. השניים ויתרו על חוזה לשנתיים נוספות וקיבלו את הכרטיס ביד. לאחר 5 שנים שחיפש את עצמו, אזולאי הגיע לבית"ר ירושלים והרים את הקריירה שלו. אולי עכשיו זאת ההזדמנות של זגורי שדי חיפש את עצמו מאז שחיפה הראתה לו את הדלת החוצה. לפני שנתיים וחצי זגורי איכזב את בני משפחתו , אוהדים שרופים של בית"ר, כשחתם בהפועל תל אביב, כעת הוא סוגר מעגל. זגורי בחר את המספר 7 וכבר אתמול בטדי נראה היה כי התחבר מהר מאוד לצוות ולשחקנים. הקשר נשמע מלא מוטיבציה ועם תחושה כי ההצלחה בקריירה עוד לפניו. חובת ההוכחה היא עליו אך בבית"ר מאוד מאמינים בו.

חן עזרא שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בבית"ר בונים עליו. חן עזרא/ברני ארדוב

3. חן עזרא סיכם לשנה וחצי בבית"ר. לאורך היום סוכנו דודו אוואט היה בקשר עם משה דמאיו ואלי טביב ואף הגיע לטדי לאחר הסיכום הסופי. היום אמור עזרא לחתום על חוזהו. ביחס לחוזהו של עזרא בהפועל תל אביב הוא וויתר על הרבה מאוד כסף ורצה להגיע לבית"ר ירושלים. לעזרא יש לא מעט חברים בבירה, הוא קרוב מאוד לדת וכבר שנים מדבר על הרצון להגיע לבירה. עזרא העדיף שלא לדבר אתמול עד אשר תהיה חתימה רשמית. אוואט הסכים לומר: "זה המקום שהכי מתאים לו, בית"ר צריכה אותו והוא צריך אותה".

4. עם הירידה לחדר ההלבשה שחקנים ואנשי צוות לא הפסיקו לדבר על יחס הקהל. עם העליה למגרש, לאחר השער ולאורך כל המשחק הקהל לא נותן שקט לרן בן שמעון ודורש את פיטוריו. בבית"ר אומרים כי טביב כל כך לא רוצה שיהיה מצב בו הקהל ינהל את המועדון, שבמצב הנוכחי גם אם בן שמעון יפסיד חמישה משחקים רצופים הוא ייתן לו את הגב, שהנושא כבר הפך לעקרוני עבורו. מה שכן, בית"ר מנסה לחזור למאבקי הצמרת והכרטיס לאירופה. עוד עשרה ימים יש גם משחק קריטי בגביע נגד סכנין, השחקנים צריכים להרגיש את הגב של הקהל ואת התמיכה ולא את ההתמקדות במאמן ובקללות. יש לחץ גדול מאוד בבית"ר שמשפיע על תפקוד השחקנים. איך אמרו בבית"ר אתמול: "הדבר הכי חשוב ברכש מעבר לתרומה המקצועית זאת העובדה שהם לא נושאים עליהם את כל המטען והלחץ שיש כאן, הם יבואו נקיים, צריך את האנרגיות החדשות האלה כי הכל כאן מבעבע".

שמעון אבוחצירא בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עלול להידחק מהרוטציה. אבוחצירה/ברני ארדוב

5. במידה שבית"ר תשלים את עסקאות עזרא ובן בסט, ישנם סימני שאלה על מספר שחקנים שעשויים לצאת מהרוטציה. לידור כהן, יעקב בריהון ושמעון אבוחצירה גם במצב הנוכחי לא זוכים לחולצת ההרכב, כך שלאחר הרכש הנוכחי לא מן הנמנע כי אחד או שניים מהשלושה הללו יבקש לעזוב. אבישי כהן זוכה למספר הצעות מליגת העל והלאומית אך בשלב זה אין כוונה להשאילו.

6. לפני פחות משנתיים שלומי אביסידריס עוד שיחק עם עירוני צפת בליגה ג'. בכלל, קריירה הזויה עברה על הקשר, תדמית של פרובלמט והגעה למצב של על סף פרישה לפני פחות משנתיים. בדרך גם עבר באום אל פאחם, גלבוע, כרמיאל ובני ראמה. שניה לפני שהכל נגמר אביסידריס לקח את עצמו בידיים והרים את הקריירה. עונה טובה בראשון הביאה אותו לבית"ר. הוא לא זכה להרבה הזדמנויות, במדדי הג'י. פי. אס הוא תמיד מוביל בקבוצה וזוכה למחמאות על רמת העבודה באימונים. אביסידריס חיכה בסבלנות ואתמול קיבל הזדמנות ראשונה בהרכב. הוא סיים אותה עם בישול ומחמאות בסיום. לא ברור מה יקרה איתו לאחר הרכש שעושה בית"ר, אבל בכל מקרה הוא מרוויח את מקומו כשחקן לגיטימי בליגת העל, וזה הרבה מאוד עבור שחקן שלפני פחות משנתיים היה בליגה ג'.

7. איתי שכטר ייעדר מהמשחק בכפר סבא בראשון הבא בשל כרטיסים צהובים. בבית"ר יצטרכו לחלק כוחות היות וישחקו שלושה משחקים בשישה ימים. ראשון כפר סבא ליגה, רביעי סכנין גביע ושבת אשדוד ליגה. ז'והאן אודל אמור לחזור לאימונים בעוד שבוע, אך ייתכן שיעבור לקבוצה אחרת בליגת העל.

להימור ליחצו על ADD

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully