וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: גיא לוזון עוזב, קורצקי סיכם. רייכרט עשוי להישאר

לוזון יעמוד על הקווים בקרית שמונה ויעזוב לאחר מכן. האדומים שוב יגיעו לדרבי עם מאמן חדש, כנראה קורצקי שינסה לשכנע את רייכרט להישאר. צבי גרינברג: "גיא לא הסכים להתמודד עם המצב"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: צבי גרינברג, מבעלי הפועל תל אביב

גיא לוזון עוזב את הפועל תל אביב. זו הכותרת הראשית בעוד יום מלא אירועים במועדון ממתחם חודורוב. המאמן הודיע על החלטתו אחרי אימון אחר הצהריים, ששוב התקיים בסגל חסר מאוד. לוזון יעמוד על הקווים נגד עירוני קרית שמונה ביום חמישי (20:00, ספורט1) ולאחר מכן יסיים את תפקידו. מנחם קורצקי כבר סיכם את תנאיו ואמור להיות זה שיתפוס את המקום על הקווים. עתידם של שחקנים רבים עדיין לא התבהר ובימים הקרובים הפועל תל אביב תמשיך לשנות את פניה.

עוד בנושא:

גיא לוזון: "הערב אקבל החלטה, לא אקח את הסיכון שנרד ליגה"
הפועל תל אביב נפגשה עם איסמעיל ריאן, הציעה חוזה לחצי עונה
מדאבליסט להערת שוליים: הנפילה המדהימה של אלי גוטמן בהפועל תל אביב

מאמן הפועל תל אביב גיא לוזון עוזב את מתחם האימונים. יוסי ציפקיס
המאמן השני שעוזב את הפועל תל אביב העונה. לוזון/יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב, תמונת מצב

סגל נוכחי (רשאים לעזוב רק אם הפועל תל אביב תסכים למכור אותם):

צליל חתוכה
דודי אלון
אדי גוטליב
עופר ורטה
גל שיש
אוראל דגני
איציק שולמייסטר
עומרי אלטמן
אביחי ידין
אור אוסטוינד (הצטרף בינואר)
ארון שוינפלד

שחקני נוער שחוזיהם יכובדו:

רוי רונן
רוי שלו
עדן הרשקוביץ
איברהים ספורי
דסליי טגניה
שביט מזל
אושר אלמו
רועי דיין
שי אליאס
רז שלמה

חברי צוות מקצועי שחוזיהם יכובדו:

רון ציבלין (מאמן כושר)
גבי בורשטיין (מאמן שוערים)

שחקנים מושאלים שחוזיהם יכובדו ויחזרו להפועל תל אביב בתום העונה:

רמזי ספורי (מושאל לבני סכנין)
ניר לקס (מושאל לבני סכנין)

מתנדנדים (יבחנו הצעות נוספות ויחליטו האם לקבל את הצעת הפועל תל אביב. רשאים לעזוב ללא תמורה):

אנס מחאמיד
דודו ביטון
חן עזרא
אריאל הרוש
בן רייכרט
ישראל זגורי

עוזבים:

אלי גוטמן (מנהל ספורטיבי)
גיא לוזון (מאמן)
שמואל שיימן
דאמיר שובשיץ'

עזבו מוקדם יותר העונה:

דולי מנגה
קלאודיו בומבה
ניקולאס גורובסוב
מרקו סימיץ'
נמניה ניקוליץ'
ויאם עמאשה

מועמדים להצטרף:

שחר הירש
איסמעיל ריאן
שובל גוזלן
עאיד חבשי
לוסיו
עמית ביטון
יובל שבתאי

מאמן הפועל ניר רמת השרון מנחם קורצקי. אדריאן הרבשטיין
בדרך למתחם חודורוב. קורצקי/אדריאן הרבשטיין

22:06: מפרק הפועל תל אביב, עו"ד שאול קוטלר שלמעשה ניהל את הפועל תל אביב בשבועות האחרונים, אמר: "גיא היה חלק חשוב בהליך ההצלה של הפועל תל אביב ולא הייתי שורד את תקופת הקפאת ההליכים בלעדיו. אני לא אשכח את התרומה הזו שלו להצלת המועדון. אני בטוח שיצליח בכל מקום אליו יפנה".

21:35: קורצקי סיכם כמאמן הפועל תל אביב. אם אכן יחתום, אחד הדברים הראשונים שינסה לעשות זה לשכנע את בן רייכרט להישאר. בין השניים שוררים יחסים חמים עוד מהימים בהם המאמן הדריך את הקשר ברמת השרון.

20:23: מנחם קורצקי שאימן את הפועל ניר רמת השרון מהליגה הלאומית בתחילת העונה, מועמד להחליף את גיא לוזון כמאמן הפועל תל אביב. בשנה שעברה קורצקי הגיע למכבי נתניה כשזו הייתה במצב דומה ולא הצליח להציל אותה מירידה לליגה הלאומית.

20:03: צבי גרינברג, מקבוצת הרכישה של האחים ניסנוב, יצא ממתחם חודורוב ואמר: "זה מה שגיא החליט, אנחנו מכבדים את החלטתו, ניסינו לשכנע אותו, אבל זה מה שהוא החליט וחבל. לדעתי הוא לא הסכים להתמודד עם המצב החדש. אנחנו הולכים לבנות קבוצה שפויה. אני מקווה שבימים הקרובים נקבל החלטות ונבנה קבוצה שתישאר בליגה. אני יכול להבטיח דבר אחד: הקבוצה תהיה קבוצה שפויה, מעבר לזה הכול הערכות".

בן צעירי בני יהודה מול שמואל שיימן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בדרך להפועל חיפה. שיימן/ברני ארדוב

19:52: המאזן של לוזון ב-12 משחקי ליגה על הקווים בהפועל תל אביב: 3 ניצחונות, 5 תוצאות תיקו, 4 הפסדים. הפרש שערים - 13:9. בנוסף, לוזון עמד על הקווים במשחק גביע אחד בו האדומים ניצחו את עירוני ניר רמת השרון 0:1.

19:47: בדיוק כמו אלי גוטמן לפניו, לוזון יעזוב אחרי משחק נגד עירוני קרית שמונה ורגע לפני הדרבי התל אביבי. הפועל תל אביב תתייצב למשחק נגד היריבה העירונית עם מאמן חדש בפעם השנייה העונה.

19:45: גיא לוזון עזב את מתחם וולפסון בלי להגיב. חמש דקות לאחר מכן יצאה ההודעה הרשמית מטעם המועדון: גיא לוזון עוזב. הוא יעמוד על הקווים במשחק נגד עירוני קרית שמונה ואחריו יסביר את השיקולים שהובילו אותו לפרידה.

19:35: מפרקי הקבוצה עברו לשלב החקירות וביקשו ממי שמחזיק במידע ישיר או עקיף בנוגע להתנהלות כספית או אחרת לא תקינה במועדון להעביר להם אותו. המפרקים הודיעו כי ניתן לפנות אליהם גם בעילום שם וכי הם מתחייבים לא לעקוב אחר כתובת השולח או להצייג את המייל בהליכים משפטיים עתידיים. מי שמחיזק במידע ומסמכים ומוכן להיחשף, יוזמן לפגישה. בהמשך יזמנו המפרקים גם נושאי משרה ובעלי תפקיד אחרים לחקירה ובכוונתם להגיש דו"ח חקירה ולאחר מכן, באישור בית המשפט, להגיש גם תביעות ודרישות במטרה להשיב לנושים את כספם ולמנוע מקרי קריסה כלכלית נוספים בעתיד.

המיילים:

hakirot@hapoelcourt.co.il
dikla@kotler-law.co.il
Shaul@kotler-law.co.il
Yonat@kotler-law.co.il
chen@abg.co.il

גיא לוזון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
עוזב אחרי 12 משחקי ליגה ואחד בגביע. לוזון/ברני ארדוב

18:07: שמואל שיימן קיבל את השחרור ורשאי לעבור קבוצה, ככל הנראה להפועל חיפה.

17:30: גיא לוזון אמר לאנשים בצוות המקצועי שבסוף האימון הוא אמור להודיע על עזיבה ורק תפנית של הרגע האחרון תשנה את המצב.

17:05: שיימן לא הגיע לאימון בגלל שלא הוגשה לו הצעה לחוזה חדש. האדומים אישרו למגן לשוחח עם הפועל חיפה, בה סיכם לעונה וחצי. ההערכה היא שעד מחר הוא יחתום רשמית בקבוצה מהכרמל.

שחר הירש מכבי חיפה. קובי אליהו
בדרך לאדומים. הירש/קובי אליהו

17:00: שחר הירש צפוי להפוך עוד השבוע לשחקן הקבוצה. לחלוץ הוגשה הצעה רשמית והפועל תל אביב פנתה למכבי חיפה בבקשה להשאילו ללא תמורה. הירוקים אמורים להשיב עוד היום ומסתמן כי העסקה תצא לפועל.

16:58: אם לא די בצרות - גל שיש החולה לא הגיע לאימון ואמור לשוב לאימונים רק בתחילת השבוע הבא. המגן השמאלי השני שמואל שיימן לא הגיע לאימון שני ברציפות וממתין להצעה המקוצצת בכתב כדי לעבור להפועל חיפה.

16:55: אלטמן הודיע שלא יגיע לאימון עד שהחוזה לא ישלח אליו. המענק הגבוה שנדחה לשחקן חל על חברת "הראל אחזקות" שהתפרקה. נציגי השחקן אמרו: "גם אם יהיו מחלוקות, אנחנו מכבדים חוזים חתומים", אולם אלטמן זועם על המצב ולא רוצה להמשיך אם לא יקבל את המענקים.

16:52: אריאל הרוש כן הגיע לאימון וצפוי להגיש לקבוצה הצעה נגדית לזו שהוצעה לו. גם בן רייכרט הגיע לאימון, אך כמו הרוש, גם הוא לא מתאמן.

16:50: בקבוצה מפעילים לחץ על איסמעיל ריאן להצטרף ובמקביל, פנו רשמית למכבי חיפה וביקשו את עאיד חבשי, אך הבלם טרם שוחרר.

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב (ימין) עם חן עזרא. ברני ארדוב
לא הגיעו לאימון. עזרא ואלטמן/ברני ארדוב

16:45: אחד השחקנים שלא הגיע לאימון אמר לוואלה! ספורט: "להגיע לאימון בלי חוזה? על מה ולמה? אנחנו מחכים להצעה החדשה. במצב הנוכחי, ברור שיהיו שחקנים שיעזבו".

16:35: גם חן עזרא ועומרי אלטמן לא הגיעו לאימון. עזרא ממתין להצעה החדשה של הקבוצה וייתכן שיעזוב.

16:32: ישראל זגורי לא הגיע לאימון בגלל שכרגע אין לו חוזה. בהפועל הודיעו לקשר כי הם יקבלו החלטה לגביו, משמע יגישו לו הצעה חדשה, עד 20:00. זגורי זכה לגישושים מצד מכבי פתח תקוה וקבוצה נוספת בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully