וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב נפגשה עם איסמעיל ריאן, הציעה חוזה לחצי עונה

10.1.2017 / 19:21

קשר מכבי חיפה עשוי לעבור בימים הקרובים, לאחר שנפגש בתל אביב עם הרוכשים. מכבי חיפה מוכנה להעבירו בהשאלה ללא תמורה, אך האדומים יצטרכו לממן את שכרו: כ-130 אלף דולר לעונה

עריכה: יוסי אלטר

הפועל תל אביב נפגשה היום (שלישי) עם קשר מכבי חיפה, איסמעיל ריאן. הקשר נפגש עם האחים ניסנוב שרכשו את המועדון והוצע לו חוזה לחצי עונה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, האדומים רוצים את הקשר כמו גם את אעיד חבשי ושחר הירש ופנו לירוקים בעניין. מכבי חיפה מוכנה להשאיל את ריאן לאדומים לחצי עונה, בתנאי שתעמוד בשכרו של השחקן, שעומד על כ-130 אלף דולר.

עוד בנושא:

אדי גוטליב ביקש לעזוב את הפועל תל אביב: "גם אם ליאונל מסי יצטרף לא אשאר"
מדאבליסט להערת שוליים: הסיבוב האחרון של אלי גוטמן בהפועל תל אביב | "הפודיום"
מכבי חיפה: עומר דמארי עבר את הבדיקות, סייר באצטדיון ויחתום בקרוב
ג'ק אנגלידיס נחת כדי לנהל את המשא ומתן להחתמת המאמן הבא של מכבי תל אביב

שחקן מכבי חיפה, איסמעיל ריאן. טל לוי
בקרוב באדום? איסמעיל ריאן/טל לוי

"ריאן שמע את ההצעה ובקרוב מאוד יחליט האם הוא ישחק בהפועל תל אביב. השיחות בין המועדונים נמשכות. המטרה היא לסגור את העסקה עוד השבוע", אמר מקורב לעסקה. ריאן (22), המיוצג על ידי סוכן השחקנים דודו דהאן, קיבל קרדיט בתחילת העונה אך במחזורים האחרונים מעמדו נפגש ומכבי חיפה החליטה לשחררו כשקבעה תג מחיר עבורו: מיליון שקל. יחד עם זאת, הירוקים מוכנים להשאילו בחינם רק אם מדובר בהפועל תל אביב, וזאת כדי לעזור למועדון לצאת מהמצב אליו הוא נקלע.

אם יצטרף, ריאן יהפוך לרכש השני של האחים ניסנוב אחרי שאור אוסטוינד חתם בקבוצה לעונה וחצי. הקשר, שתופקד במהלך העונה גם כמגן ימני תחת רנה מולנסטייו, ערך 13 הופעות בדמי הירוקים העונה. ריאן ענה לבוגרים של מכבי חיפה ב-2012 ומאז הושאל לבני סכנין והפועל עכו, כך שהפועל תל אביב עשויה להיות קבוצתו הרביעית בקריירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully