וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטליב ביקש לעזוב את הפועל תל אביב: "גם אם מסי יצטרף לא אשאר"

10.1.2017 / 18:00

הבלם הבהיר להנהלה כי הוא לא רוצה להמשיך, עדיין חייבים לו 400 אלף שקל. הרוש התבקש לקצץ 30 אחוזים מחוזהו: "לא מכובד מה שעשו לו". שיימן לא הגיע לאימון, זגורי ממתין, אוסטוינד הצטרף

מגד גוזני

בצל הפירוק ואחרי שהתבשרה כי תשע נקודות הופחתו ממאזנה, עוד צרה נחתה על הפועל תל אביב כאשר אדי גוטליב דרש לעזוב את הקבוצה. הבלם נפגש היום (שלישי) עם הנהלת האדומים והבהיר להם כי הוא אינו מעוניין להמשיך בקבוצה, בשיחה עם הגורמים הבהיר להם: "גם אם תביאו את ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו אני לא רוצה להישאר בקבוצה".

במהלך השיחה עם גוטליב הובהר לבלם כי הנהלת המועדון תהיה מוכנה לשחרר את כל השחקנים ולא אותו. הפועל תל אביב חייבת לבלם סכום המוערך ב-400 אלף שקלים כאשר הוא מחזיק בהצעות מליגת העל וכמו שהדברים נראים כרגע אין סיכוי ממשי שהצדדים יגיעו לפתרון וגוטליב ימשיך בהפועל תל אביב.

גוטליב הגיע להפועל עכו בשנת 2010, ולאחר שנה בלבד בקבוצת הנוער הוא עלה לקבוצה הבוגרת של המועדון כאשר את הבכורה שלו הוא עשה ב-7 באוגוסט 2011 נגד הפועל תל אביב (הפסד 2:0) במסגרת גביע הטוטו. חודש לאחר מכן הוא עשה את הפרימיירה שלו בליגת העל גם נגד הפועל תל אביב (הפסד 2:0). גוטליב נמנה על סגל הנבחרת הצעירה. העונה גוטליב הבקיע שלושה שערים, שגם היו הראשונים שלו בקריירה. ב-2015 הצטרף להפועל תל אביב כחלק מתוכניות הרכש ארוכות הטווח של אמיר כבירי, העונה הוא שותף ב-13 משחקי ליגה בהם כבש שני שערים.

עוד בנושא:

ראיון עם אור אוסטוינד: "תופס את הראש ושואל 'איך אני לא בליגת העל?'"
הפודיום: הסיבוב האחרון של אלי גוטמן בהפועל תל אביב
הפועל תל אביב: תשע נקודות הופחתו ממאזן הקבוצה

אדי גוטליב הפועל תל אביב. יותם רונן
מחזיק בהצעות נוספות. אדי גוטליב/יותם רונן

מוקדם יותר, הפועל תל אביב ביצעה חיזוק ראשון בעידן האחים ניסנוב, כאשר אור אוסטוינד קשרה של עירוני ניר רמת השרון מהלאומית, חתם לעונה וחצי במועדון. על פי ההסכם של השחקן עם הקבוצה מהלאומית, הוא יכול להשתחרר בינואר ללא תמורה לקבוצה מליגת העל והאדומים ניצלו זאת כדי להחתימו בתקווה שיסייע להם להישאר בליגה.

ראשי המועדון ישבו היום (שלישי) עם השוער אריאל הרוש, הציעו לו לקצץ 30 אחוזים משכרו והודיעו כי את הסכומים שנדחו לו לשנה הבאה לא יקבל. הרוש נפגע מאוד מהמהלך ונציגיו אמרו שהוא בודק הצעות נוספות: "לא מכובד מה שעשו לו. שלחו אותו להרגיע שחקנים אחרים ובסוף מראים לו את הדרך החוצה".

עוד באותו נושא

הפועל תל אביב: 9 נקודות הופחתו ממאזן הקבוצה

לכתבה המלאה
אור אוסטוינד הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, מערכת וואלה! NEWS
מתפרקים? מחתימים. אור אוסטוינד/מערכת וואלה! NEWS, הפועל תל אביב

בנוגע לחן עזרא, במועדון הודיעו לסוכנו דודו אוואט כי הם מעוניינים לקצץ קרוב ל-50% מחוזהו של הקשר. ההערכה היא כי עזרא יבדוק בשבוע הקרוב אופציות נוספות כאשר בית"ר ירושלים ומכבי חיפה מעוניינות בשחקן.

ישראל זגורי טרם קיבל תשובה על ההצעה הנגדית שהגיש. הנהלת הפועל תל אביב הציעה לזגורי 40 אלף שקל בחודש עד סוף העונה. אם הקבוצה תישאר, לפי המתווה של ההנהלה, זגורי יזכה להעלאה. אם היא תרד, הוא יהיה משוחרר ולא יהיה חייב לרדת עם הקבוצה ללאומית. זגורי ביקש סכום גבוה יותר, ועדיין לא נענה.

שמואל שיימן לא הגיע לאימון וממתין לחוזה המקוצץ שלהם. מדובר בהליך בירוקרטי, לפיו המגן השמאלי יקבל חוזה מקוצץ, יסרב ואז ישוחרר רשמית ויוכל לעבור להפועל חיפה.

בנוגע לבן רייכרט, סוכנו דודו דהאן צפוי לבדוק אופציות נוספות, כאשר כרגע הכיוון הוא אירופה. בישראל יש לשחקן מספר הצעות, בין היתר ממ.ס. אשדוד ובני יהודה, שמוכנות לצרפו מיידית. ההערכה כרגע היא כי רייכרט לא יישאר בהפועל תל אביב.

אריאל הרוש שוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
פגוע. אריאל הרוש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully