וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לפורטוגל? החלוץ אנס מחאמיד זומן למבחנים בבנפיקה ליסבון

15.12.2016 / 19:01

שחקן הפועל תל אביב בן ה-18 ינסה להרשים את אנשי מועדון הפאר הפורטוגלי, אחרי שכבש 13 שערים ב-16 הופעות במדי נבחרת הנוער. סוכנו: "הוא מודל לכל ילד צעיר שחולם להיות כדורגלן"

ניב אהרונסון

בווידאו: הפועל תל אביב נכנסת להקפאת הליכים

אנס מחאמיד, חלוצה של הפועל תל אביב ונבחרת הנוער של ישראל, זומן למבחנים בקבוצת הפאר בנפיקה ליסבון, אלופת פורטוגל המכהנת שתשחק גם בשמינית גמר ליגת האלופות. השחקן בן ה-18 צד את עיניהם של הסקאוטים האירופים לאחר שגילה יכולת טובה בהפועל תל אביב העונה, והציג הופעות מרשימות במדי הנבחרת עד גיל 19 בה כבש 13 שערים ב-16 הופעות.

מחאמיד הינו המיוצג הישראלי הראשון של סוכנות השחקנים "ספוקס" הגרמנית, המתמחה באיתור כישרונות באזור אפריקה והמזרח התיכון, ואחראית להעברות ענק משווקים אלו, ביניהן באבה רחמן ומוחמד סלאח לצ'לסי ומוחמד אלנני לארסנל.

אוהד כהן, נציג ספוקס בישראל וסוכנו של מחאמיד, מסר לוואלה! ספורט: "אנס ילד מדהים, שקט, חרוץ ומקצוען מהשורה הראשונה. הוא מודל לכל ילד צעיר שחולם להיות כדורגלן. כיף גדול לייצר בשביל שחקן כזה את ההזדמנויות שמגיעות לו, ואנחנו בטוחים שהוא ירשים מאוד".


עוד בנושא:
מי כאן הקורבן? תחקיר על ההתנהלות של אמיר כבירי בהפועל תל אביב
ארון שוינפלד הוצא לחל"ת: "דורש טופס העברה חתום כדי שאעבור קבוצה"
הפועל תל אביב הודיעה: מרקו סימיץ' ונמניה ניקוליץ' שוחררו

אנס מחאמיד שחקן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
כבוד גדול. אנס מחאמיד/ניב אהרונסון

מחאמיד הצטרף להפועל תל אביב באוגוסט 2015, אחרי שזו ניצחה את מכבי תל אביב במאבק על צירופו ממחלקת הנוער של בית"ר טוברוק. את הופעת הבכורה שלו בבוגרים באדום ערך בעונה שעברה, במהלכה רשם 12 משחקים בליגת העל ולא כבש. בקבוצת הנוער בה שיחק במקביל, הבקיע 20 שערים. העונה לבש עוד פעמיים את המדים האדומים בליגה הבכירה.

בנפיקה היא אלופת פורטוגל בשלוש השנים האחרונות ושיאנית הזכיות במדינה עם 35 אליפויות ו-25 גביעים. הקבוצה אותה מאמן רוי ויטוריה גם העפילה לשמינית גמר ליגת האלופות, שם תפגוש את דורטמונד, וידועה כאחת מספקיות השחקנים המרכזיות לקבוצות הבכירות באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully