וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוינפלד הוצא לחל"ת: "דורש טופס העברה חתום כדי שאעבור קבוצה"

15.12.2016 / 14:58

נאמן הפועל תל אביב, שאול קוטלר, החליט להוציא את החלוץ לחופשה ללא תשלום. עורך דינו של שוינפלד, רועי רוזן, שיגר למועדון מכתב: "מודיע פעם נוספת על סיום ההתקשרות בין הצדדים"

ניב אהרונסון

עורך הדין שאול קוטלר, שמונה על ידי בין המשפט לנאמן הפועל תל אביב ובעצם מנהל את המועדון, הודיע היום ששחקן הקבוצה, ארון שוינפלד, יוצא לחופשה ללא תשלום. שוינפלד תבע לפני כמה שבועות שחרור ללא תמורה בגלל שלטענתו המועדון הפר את חוזהו. הוא מצוי בסכסוך משפטי עם הפועל תל אביב ועו"ד קוטלר החליט להוציא אותו לחל"ת.

עורך דינו של שוינפלד, רועי רוזן, טען הבוקר שהמהלך אכן חוקי, אבל הוסיף שהמשמעות שלו היא ששוינפלד הוא כעת שחקן חופשי שיכול לעבור לקבוצה אחרת ללא תשלום.

עו"ד רוזן אף העביר מכתב להפועל תל אביב והנאמן קוטלר ובו כתב: "נוכח הודעתך בדבר הוצאת מרשי לחופשה ללא תשלום, מודיע בזאת מרשי (שוב פעם והפעם בשל הודעתך כאמור) על סיום ההתקשרות שבין הצדדים, תוך שהוא מדגיש כי דינו כמתפטר בדין מפוטר לכל דבר ועניין, תוך שמירת מלוא זכויותיו.

"מובן מאליו כי מרשי זכאי לעבוד ולהתפרנס ומשכך יפעל להקטנת הנזקים שנגרמו לו על ידי המועדון, וזאת באמצעות חתימה על חוזה במועדון כדורגל אחר לפי בחירתו. הינך מתבקש להעביר לידי הח"מ, לאלתר, טופס העברה חתום לשימושו של מרשי לשם מעבר למועדון שיקלוט אותו לשורותיו".


עוד בנושא:

הפועל תל אביב הודיעה: מרקו סימיץ' ונמניה ניקוליץ' שוחררו
כל החדשות, העדכונים והחשיפות על הפועל תל אביב

ארון שוינפלד תביעת בוררות. אבי כהן
סיים את דרכו בהפועל תל אביב בצורה סופית? ארון שוינפלד/אבי כהן

הנאמן קוטלר אמר היום: "בימים האחרונים ערכתי שיחות עם מספר גורמים אשר הביעו התעניינות בתנאי הרכישה של הפועל תל אביב. לכולם הועברו הנתונים בצורה מסודרת בהתאם לתנאי המכרז. לכל המתעניינים הובהר שבניגוד למצב בעבר, עכשיו ההזדמנות היא לקנות את המועדון נקי מכל חוב.
במשא ומתן עם חלק מהמציעים הבהירו חלקם כי סכום של 17 עד 20 מיליון שקל יספיק על מנת לכסות את כל עלויות הרכישה. מכיוון שמדובר במועדון מפואר עם היסטוריה ארוכה אשר מושרש בתרבות הישראלית, מועדון המלווה על ידי עשרות אלפי אוהדים נאמנים, אין לי ספק שימצא בסופו של תהליך האדם המתאים להפעיל את המועדון ולהחזיר אותו למקום הראוי לו".

קוטלר שלל היום את המנוי של הבעלים לשעבר אמיר כבירי, לתא הכבוד.

עמותת האדומים, לה 20 אחוז מהבעלות על הפועל תל אביב, הודיעה היום: "בתיאום עם נאמן המועדון, עו"ד שאול קוטלר, הגישה עמותת האדומים, באמצעות היועצים המשפטיים שלה, עורכי הדין אייל ירקוני וברק טל אור, בקשה לבית המשפט להצטרף כמשיבה לדיון המשפטי שיעסוק בגורל תשע הנקודות. הדיון נקבע לתאריך 11.1.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully