וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לשמעון מזרחי נמאס. רוצה להוביל מהפכה מקצועית בקבוצה"

13.12.2016 / 18:40

הכישלונות מחלחלים לדרג הניהולי: על פי גורם, הבוס הוותיק סבור שבשיטה הקיימת שום דבר לא עובד במכבי תל אביב, ושוקל, בין היתר, מהלך להזזת ניקולה וויצ'יץ' מתפקידו כמנהל מקצועי

one

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי תל אביב לגלבוע/גליל

הכישלונות המתמשכים של מכבי תל אביב על המגרש, שהגיעו אתמול (שני) לנקודת שפל עם ההפסד הביתי הדרמטי לגלבוע/גליל, מחלחלים לדרג הניהולי. בתקופה האחרונה מתנהל מאבק לא קטן, כהגדרת גורם בסביבת המועדון, שבה מככבים ראשי הקבוצה.

הניצים המרכזיים בעימות הזה, לדברי אותו גורם, הם היו"ר עו"ד שמעון מזרחי וחבר מועצת המנהלים דני פדרמן, בנו של דייויד. המחלוקות בין השניים בנוגע לדרך ניהול המועדון אינן דבר חדש, אולם התוצאות האחרונות נתנו להן משנה תוקף.

עוד בנושא:
לחץ במכבי תל אביב לקראת המשחק מול הכוכב האדום בחמישי
בגלבוע/גליל מתקשים לעכל את ההישג
רמי הדר שוחח עם מזרחי ורקנאטי אחרי ההפסד

שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
לא שקט. מזרחי/יוסי ציפקיס

המשבר האחרון, על פי אותו גורם, מוביל את מזרחי לשקול מהפכה מקצועית בתוך המועדון, כולל אפשרות לצעד מרחיק לכת בעתיד: להזיז את המנהל הספורטיבי ניקולה וויצ'יץ' מתפקידו ואגב כך להרחיק את דני פדרמן מצומת קבלת ההחלטות. "למזרחי נמאס לראות איך מתנהל המועדון שמזוהה איתו כבר יותר מ-40 שנה", מספר גורם במכבי, "הוא רוצה מהפכה מקצועית, כי מה שקורה שם פשוט לא עובד".

"מזרחי מרבה לשוחח עם אודי רקנאטי על הנעשה ומנסה לשכנע אותו כי השינוי הכרחי וחייב להיעשות", מוסיפים במועדון. יש לציין כי רקנאטי הוא זה שעמד מאחורי מינויו של ארז אדלשטיין למאמן הקבוצה בקיץ החולף, וספיחי פיטוריו של מאמן הנבחרת לא היו לרוחו. "מזרחי יודע שאם יגייס לצידו את רקנאטי, זה יטה לטובתו את יחסי הכוחות בהנהלה לטובתו", מסבירים גורמים בקבוצה.

הוויכוחים הללו עשויים להביא בסופו של דבר את פיני גרשון בחזרה למערכת. המאמן לשעבר נמצא בנתק מתמשך עם וויצ'יץ' ופדרמן, זכר לחילופי ההאשמות ביניהם לאחר שעזב בטריקת דלת את תפקיד עוזר המאמן ב-2015, אבל לאחרונה התקבלו מסרים עקיפים אצל ראשי המועדון על רצונו לשוב למערכת. מזרחי לא שולל את הרעיון, אבל קשה לראות כיצד מהלך כזה ייתכן כל עוד וויצ'יץ' נשאר בתפקידו.

מאמן מכבי תל אביב רמי הדר, ניקולה וויצ'יץ'. מור שאולי
עלולים לסיים את תפקידם. וויצ'יץ' והדר/מור שאולי

חילוקי הדעות בין בעלי השליטה במכבי תל אביב נשמעים בימים ובשבועות האחרונים בעיקר סביב שאלת עתידו של המאמן רמי הדר, לאור שרשרת ההפסדים שאליה נקלעה הקבוצה. חלק מאנשי המועדון מסיטים את האש לכיוון השחקנים וטוענים כי חלקם "פשוט מזלזלים במכבי", אבל בדור הוותיק מטילים את מירב האחריות על הדר וייתכן כי הפסד ביום חמישי בבלגרד יוביל לזעזוע נוסף בעמדת המאמן.

דוגמה נוספת לחיכוך בין המחנות נוגעת לסוגיית דגן יבזורי, שהוחתם לפני שנה וחצי על ידי שמעון מזרחי, מה שהכעיס את דני פדרמן, ששימש אז בפועל כמנהל המקצועי. גם בתקופה האחרונה, כשעלתה האפשרות לשחרר את הגארד, התגלו חילוקי דעות.

תגובת מכבי תל אביב: "עלילה מרושעת והמצאה שפלה, לא היו דברים מעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully