וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר צפוי לאמן מול הכוכב האדום: "אם צריך, נעיף גם שחקנים"

13.12.2016 / 7:43

על אף העובדה שהצהובים בודקים אופציות חלופיות, המאמן אמור לעמוד על הקווים במשחק החשוב ביום חמישי הקרוב. בקבוצה מעידים על חדר הלבשה מפולג: "כל אחד מאשים את השני, יש מלא אגו"

one

המשבר של מכבי תל אביב הולך ומחריף לאחר ההפסד 92:91 אמש (שני) להפועל גלבוע/גליל. המשחק גרם לא מעט נזק למצבו של רמי הדר מול ההנהלה, שמאוד לא אהבה את האופן בו הקבוצה שיחקה והטילה חלק גדול מהאשמה והאחריות להפסד בניהול המשחק של המאמן.

הדר לקח אחריות על ההפסד גם בשיחות הפנימיות אמש לאחר המשחק. באופן חריג הדר הגיע למסיבת העיתונאים באיחור, לאחר ששוחח עם כמה מאנשי מכבי. בכל מקרה הוחלט, אולי בשל לוח הזמנים הצפוף, שהדר ינהל גם את המשחק הקרוב מול הכוכב האדום בבלגרד ביום חמישי. עם זאת, יש לציין כי מעמדו ממשיך להיות מעורער. במכבי כבר החלו לבדוק אופציות שונות לעמדת המאמן. שרון דרוקר הוצע על ידי אחד מבעלי הקבוצה כאופציה, כשגם יונאס קזלאוסקאס ממשיך להיות מועמד. עם זאת, ישנם חילוקי דעות לגבי הדר וגורמים בקבוצה טוענים: "אם מישהו צריך ללכת זה אחד השחקנים, לא המאמן".

הדר אמר במסיבת העיתונאים: "אני צריך לקחת את האחריות על עצמי ולבדוק את עצמי ורק את עצמי. חששות מהמעמד? אני אף פעם לא חושש ממה שלא תלוי בי".

עוד בנושא:
גלבוע/גליל הדהימה את מכבי תל אביב עם 91:92 ביד אליהו
מזרחי נזף קשות בשחקני מכבי תל אביב ושוחח עם רמי הדר

רמי הדר מאמן מכבי תל אביב. שלומי גבאי
הלחץ נמשך. רמי הדר/שלומי גבאי

בשיחות אמש עם השחקנים כמו גם עם המאמן אמרו במועדון: "ניצחנו את אולימפיאקוס בחוץ, אנחנו צריכים לחזור ליכולת הטובה שהראינו. אנחנו אותה קבוצה. זה לא אמור להיראות ככה. ננצח רק עם מלחמה, הקרבה והגנה".

לגבי השחקנים יש הסכמה נרחבת יותר בקרב ההנהלה. היו"ר שמעון מזרחי נכנס בתום המשחק לחדר ההלבשה ונזף בהם. "שחקנים צריכים להבין שאין אף אחד שמקומו מובטח אם צריך להעיף שחקן - נעיף. אם נצטרך להזיז שחקן מהסגל ושלא יתלבש, גם זה יקרה. הם לא יכולים להיות אנוכיים", אמרו בקבוצה.

גורם נוסף הסביר בכעס: "יש שחקנים שמרוכזים במצבם, בתסכול על כך שלא שיחקו, מתוסכלים שהקבוצה לא נראית כמו שהם ציפו. בזמנים כאלו אנחנו מצפים שכל שחקן ייקח אחריות, יבין איפה הוא נמצא ומה החלק שלו".

גם המצב החברתי בקבוצה רחוק מלהיות אידיאלי. גורם בקבוצה מספר: "בין הישראלים לבין האמריקאים אין שפה משותפת כל כך, אבל גם בין האמריקאים אין חברות אמיתית. קווינסי מילר ומאיק צירבס עוד מחוברים איכשהו, אבל מעבר לכך אין כאן תחושה של ביחד, אין קבוצתיות, הקבוצה לא נראית שמחה וכל הפסד בטח לא תורם למצב. אחרי הפסד השחקנים חוטפים נזיפות, הולכים למקלחת בפנים עצבניות והאווירה הזאת בטח לא תקרב אותם אחד לשני. יש כאן כמה שחקנים עם אגו, וכל אחד חושב שהשני אשם במצב. רק ניצחונות יכולים לשפר את האווירה".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
גיא פניני מכבי תל אביב מול אריק גריפין גלבוע/גליל. שלומי גבאי
חדר ההלבשה מפורק. פניני אמש/שלומי גבאי

גיא פניני סיכם: "אני חושב ששלושה רבעים שלטנו במשחק בצורה חד משמעית. עשינו את כל הדברים שעבדנו עליהם באימונים והוצאנו את זה לפועל. ברבע אחרון התחלנו להוריד את הרגל מהגז, שיחקנו באש ונכוונו בסוף. לא מתאים לנו, אנחנו לא צריכים להגיע למצב הזה. התחושה לא נעימה, אבל בעונה כל כך ארוכה יש עליות וירידות. כבר מחר אנחנו צריכים לאסוף את החלקים ולצאת לבלגרד בידיעה שזה משחק שהוא בגדר חובה".

פניני הוסיף: "יכול להיות שהיה ביטחון עצמי מופרז, היינו יותר מדי נוחים במשחק שלנו, לא יודע להסביר את זה. לא משנה מה התוצאה על הלוח, אנחנו צריכים לסיים את המשחק כמה שיותר מוקדם והאחריות היא של השחקנים. זה לא תקלה רצינית לפניבלגרד, רק תקלה. צריכים לתקן את הדברים שלא הולכים כרגע, זה פשוט מאוד".

החדשות האופטימיות מגיעות מגזרתו של קווינסי מילר: במכבי מעריכים שהוא צפוי לחזור לשחק תוך שבועיים-שלושה, כשהפורוורד כבר עורך אימונים עם מגע, אולם לא באופן יומיומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully