וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי נזף קשות בשחקני מכבי תל אביב ושוחח עם רמי הדר

12.12.2016 / 22:04

יושב ראש הצהובים צעק על שחקני הקבוצה בחדר ההלבשה לאחר ההפסד הביתי המביך לגלבוע/גליל. המאמן ספג קריאות בוז ו"תתפטר" מהאוהדים, שוחח עם מזרחי ורקנאטי והודה: "אנחנו במשבר"

one

המשבר של מכבי תל אביב נמשך הערב (שני) עם הפסד דרמטי 92:91 מול גלבוע/גליל במסגרת המחזור ה-10 בליגת העל. מדובר בהפסד ליגה שני של הצהובים העונה והפעם מול הקבוצה של אריאל בית הלחמי, שעשתה היסטוריה בהיכל.

הדבר המפתיע ביותר היה היכולת הבינונית של האורחת, שנהנתה משתי החטאות של גל מקל מהקו בשניות הסיום. מי שגנב את ההצגה היה ג'ייסון סיגרס (19 נקודות), שניצח את המשחק על הבאזר וערער את מעמדו של רמי הדר. בסיום המפגש בהיכל, הקהל המקומי קרא בוז לעבר המאמן ודרש ממנו להתפטר. במהלך המשחק, הדר התעמת גם מאיק צירבס. הגרמני הוחלף וסינן מילים לעבר המאמן וגם הוסיף תנועה מזלזלת לעברו.

מיד בסיום המשחק נכנס הדר לפגישה דחופה עם יושב ראש המועדון עו"ד שמעון מזרחי ואחד מהבעלים אודי רקנאטי. יש לציין כי מאז ההפסד לבאמברג, במכבי תל אביב חזרו לדבר עם מאמנים אחרים. מזרחי נכנס בסיום המשחק לחדר ההלבשה ונזף קשות בשחקני מכבי תל אביב וגורם בקבוצה אמר: "אם מישהו צריך להיות פה מוחלף זה אחד השחקנים ולא המאמן".

רמי הדר מאמן מכבי תל אביב. שלומי גבאי
שיחה לא נעימה עם מזרחי ורקנאטי. הדר/שלומי גבאי

בצד המפסיד סיפר רמי הדר: "הפסדנו את המשחק, אני לוקח אחריות ואין לי מה לומר מעבר לזה. התפקיד שלי הוא לא להיות פרשן, אני לוקח אחריות. התפקיד שלי הוא לעמוד מאחורי השחקנים שלי, לקחת אחריות על ההפסד הזה".

מאמן הצהובים הסביר: "אני לא אשתף אתכם במה שאני מרגיש, וזהו. אנחנו משחקים לא טוב, אנחנו במשבר ויש לנו בעיות. נצטרך להתמודד איתם", על השאלה מי יוצא את מכבי תל אביב מהמשבר סיכם: "אין לי מה להוסיף מעבר לזה".

הדר דיבר לאחר מכן במסיבת העיתונאים ואמר: "הפתיעו אותנו הערב? הם שיחקו על הכיפאק, הם קבוצה עם נשמה ואישיות, מגיע להם קרדיט. זה לא עניין של הפתעות, הם פשוט באו לשחק. זה לא עניין של דפיקות לב, אנחנו קבוצה עדיפה על גלבוע/גליל, אבל כשיש התנגשות בין ציפיות למציאות, יש אכזבה ונוצר תסכול ואנחנו בתוך הקונפליקט הזה. זו חוכמה מאוד קטנה לקחת קרדיט כשאתה מנצח, אני לוקח את כל האחריות עליי, לא שם כלום על השחקנים. למי שיש טענות שיבוא אליי, מעבר לזה אני לא אטיל אחריות על אף אחד מהאנשים שלי.

"מן הסתם כנראה שהייתה שאננות בסוף, אבל זה לא משנה אנחנו מכבי תל אביב ואנחנו צריכים לנצח במשחקים האלה, נקודה סוף. לא הבאתי את זה לניצחון, אני צריך לקחת את האחריות על עצמי. אני צריך לבדוק את עצמי ורק את עצמי. חששות מהמעמד? מה שלא תלוי בי אני אף פעם לא חושש ממנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רמי הדר מאמן מכבי תל אביב. שלומי גבאי
לוקח אחריות. הדר/שלומי גבאי

אריאל בית הלחמי חגג בסיום: "אני מקדיש את הניצחון לחיים אוחיון, עשינו את זה. אנחנו תמיד מאמינים, ניצחנו משחק צמוד עם סל גדול על הבאזר. איזה תותח ג'ייסון סיגרס. עשינו הרבה טעויות, אבל המשכנו משם. זה היופי של הכדורסל, וזה היופי של גלבוע. כל קבוצה היא אחרת, אבל אנחנו מאמינים בכל משחק. הסגנון נשאר אצלנו, השחקנים לא הפסיקו להאמין. היה רגע שאמרתי להם שאני לא יכול לאמן אותם, כי הם היו כל כך כבויים. זה הניצחון הראשון שלי מול מכבי תל אביב בחוץ, נשמח היום".

ג'ייסון סיגרס הוסיף: "זו אותה קליעה שאני לוקח תמיד, הם נתנו לי מקום וזה נכנס. לשמחתי התרגול שלי גרם לה להיכנס. היינו הרבה יותר אגרסיביים במחצית השנייה, רצינו להישאר קרובים ומשם נראה איך זה ייגמר. אני מאושר וגאה להיות חלק מהמשחק ההיסטורי הזה, מכבי תל אביב היא הקבוצה שכולם רוצים לנצח. זה מרגיש מדהים. אנחנו קבוצה קשוחה, צעירה ויש לנו הרבה ביטחון להמשך".

על מכבי תל אביב: "הם לא היו רכים לדעתי, ניסינו לעשות את המיטב שלנו כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully