וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: גלבוע/גליל הדהימה את מכבי תל אביב עם 91:92 ביד אליהו

הצהובים הובילו כבר ב-16 הפרש, אבל שמטו הכול. גל מקל החטיא שתי זריקות מהעונשין לקראת הסיום וסיגרס קלע סל על הבאזר שסידר לקבוצה של אריאל בית הלחמי ניצחון ענק ביד אליהו. בוז וקריאות "תתפטר" לרמי הדר

one

איזה ערב אומלל למכבי תל אביב. הצהובים כבר הובילו הערב (שני) 52:68 לקראת סוף הרבע השלישי בבית מול גלבוע/גליל, אבל איכשהו איבדו את היתרון, כאשר גם פער של חמש נקודות, פחות מדקה לסיום, לא מספיק. רצף טעויות בלתי נגמר הוביל לסיום דרמטי ובסופו של דבר, להפסד עלוב במיוחד, 92:91. ג'ייסון סיגרס קלע את סל הניצחון על הבאזר וסידר לקבוצה של אריאל בית הלחמי ניצחון ענק למרות משחק חלש יחסית שלה (4 מ-23 לשלוש ו-14 איבודים).

עם כל הכבוד לגלבוע/גליל, ויש כבוד, הסיפור הוא כרגיל מכבי תל אביב. הצהובים הציגו משחק הגנתי פשוט אומלל, הצבע שלהם היה חדיר, השחקנים לא היו אגרסיביים ובסופו של דבר הם חטפו 92 נקודות בבית מגלבוע/גליל. מאיק צירבס היה עצבני במיוחד, לא תרם כמעט כלום וירד לספסל עם חמש עבירות. ג'ו אלכסנדר שוב הציג משחק חלש וגל מקל המשיך בעונה הטראגית שלו, כשהחטיא שתי זריקות עונשין 7.8 שניות לסיום ואפשר לסיגרס לקחת את הכדור האחרון, לנצל החלקה של אותו מקל ולהכריע.

כל הלחץ עכשיו על רמי הדר, בוודאי אחרי שבשבת הקבוצה שלו ניצחה רק בהארכה את עירוני נהריה בבית ושלושה ימים לפני כן חטפה תבוסה ביתית מול באמברג. ביום חמישי כבר מחכה למכבי תל אביב הכוכב האדום בלגרד בסרביה.

דייויד פדרמן בעלי מכבי תל אביב (שמאל) עם אלי דריקס. שלומי גבאי
ערב עגום בהיכל. פדרמן ודריקס בהתייעצות אחרי ההפסד/שלומי גבאי

מהלך המשחק

מכבי תל אביב פתחה עם 0:4. אריק גריפין קלע נקודות ראשונות לאורחת אחרי קרוב לשלוש דקות של משחק, אבל גאודלוק המשיך לצבור נקודות וקבע 4:9. הצהובים המשיכו לברוח ושלשה של לנדסברג ונקודות שלו מהקו העלו ל-8:18. האורחת צימקה והרבע נגמר ב-13:19.

גלבוע/גליל קיזזה עוד מההפרש בתחילת הרבע השני, אבל אחרי החטאה אומללה של גריפין, לנדסברג רץ למתפרצת וסחט סל ועבירה בדרך ל-19:27. פניני פרגן יפה לאוחיון ועוד שלשה של גאודלוק קבעה 23:32, בעוד האורחת המשיכה להציג הגנה חדירה ורכה. סילי קלע והשלים שלוש מהקו כדי לקבוע יתרון דו ספרתי, 25:35, לפני שארבע נקודות ברציפות של גלעד בן צבי (כולל חדירה נהדרת מול הגנה פרוצה לחלוטין) צימקו למינוס שבע. גלבוע/גליל המשיכה לנגוס ביתרון הצהוב, כשצירבס ואלכסנדר לא תורמים יותר מדי בצבע ולפתע, זה רק 35:38. ויקטור ראד השאיר את מכבי תל אביב בשליטה והמארחים ירדו להפסקה ב-38:47.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רמי הדר מאמן מכבי תל אביב. שלומי גבאי
רמי הדר צריך להיות מודאג/שלומי גבאי

הרבע השלישי נפתח בצורה שקולה, כשמכבי תל אביב עולה ל-42:51 אחרי עוד נקודות של ראד. גלבוע/גליל קלעה את השלשה השנייה בלבד שלה וגאודלוק וראד המשיכו להריץ את הצהובים. גם אלכסנדר נכנס לרשימת הקלעים וקבע 52:63, כאשר הרבע מסתיים ב-64:74.

מכבי תל אביב המשיכה לברוח ועלתה ל-68:82 אחרי נקודות של אלכסנדר וכאשר שתיים של סילי קבעו 70:84, כשעל השעון שש דקות, נדמה היה שאנחנו הולכים לגארבג' טיים. אלא שגלבוע/גליל לא הרימה ידיים וצימקה ל-86:81, 1:46 לסיום. איבוד צהוב הביא את הכדור לסיגרס, שהוריד את הפער לשלוש בלבד. אלכסנדר החלש החטיא, הולוואי צימק למינוס נקודה, אבל גלבוע קפאה ומכבי תל אביב ברחה ל-85:91.

זה שוב נראה גמור, אבל שלשה של שוכמן ועוד שתיים של הולוואי אחרי איבוד של גאודלוק מתחת לסל קבעו 90:91 צהוב, 10 שניות לסוף. האורחים ביצעו עבירה על מקל, שחהטיא פעמיים מהקו בצורה רשלנית. סיגרס לקח את הכדור האחרון, ניצל החלקה של מקל, הסתובב וקלע על הבאזר, 91:92 מדהים לגלבוע/גליל ביד אליהו.

ויקטור ראד שחקן מכבי תל אביב (ימין). שלומי גבאי
ערב עגום נוסף לצהובים, ניצחון ענק לגלבוע/גליל/שלומי גבאי

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: אנדרו גאודלוק 21 נקודות (5 מ-7 לשלוש), גיא פניני 16 (4 מ-7 לשלוש), ויקטור ראד 14 ו-4 איבודים, סילבן לנדסברג 12 ו-5 ריבאונדים, די ג'יי סילי 10 ו-8 אסיסטים, ג'ו אלכסנדר 7 (3 מ-7 מהשדה), 7 ריבאונדים ו-4 איבודים, גל מקל 4 ו-5 ריבאונדים, יוגב אוחיון 4, מאיק צירבס 3 (14:11 דקות, 0 מ-4 מהשדה ו-5 עבירות), דגן יבזורי (05:17 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו לגלבוע/גליל: מרפי הולוואי 26 נקודות (12 מ-19 מהשדה), 10 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-2 חסימות, ג'ייסון סיגרס 19 ו-6 ריבאונדים, אריק גריפין 13 ו-5 ריבאונדים, מייקל קוואלס 12, חואקין שוכמן 9 ו-6 חטיפות, זיו בן צבי 6, עמית ביר כץ 4, יחזקאל סקוורר 2 (1 מ-8 מהשדה) ו-6 אסיסטים, אופיר הובר 1.

גלעד בן צבי שחקן גלבוע/גליל (שמאל) מול דגן יבזורי. שלומי גבאי
סנסציה בהיכל. בן צבי מול יבזורי/שלומי גבאי
אריאל בית הלחמי מאמן גלבוע/גליל. שלומי גבאי
אריאל בית הלחמי יכול לחגוג/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully