וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות בהפועל גלבוע/גליל, מרפי הולוואי: "ניצחון ענק למועדון"

13.12.2016 / 9:15

בקבוצה הצפונית חגגו את הקאמבק המדהים מול מכבי תל אביב והניצחון הראשון ביד אליהו מאז גמר הפיינל פור. הסנטר סיכם: "משיגים רק ניצחונות מכוערים", ביר כץ: "לקחנו את המשחק ממכבי"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של גלבוע על מכבי תל אביב

הפועל גלבוע/גליל ראתה את עצמה אמש (שני) יוצאת עם הפסד שישי העונה מיד אליהו כשברבע האחרון ירדה לפיגור 16, והמשחק שלה היה רחוק מלזרום. אלא שבסיום קאמבק מדהים, שכלל סל ניצחון של ג'ייסון סיגרס רשמה הקבוצה את ניצחונה הראשון ביד אליהו מאז גמר הפיינל פור בעונת 2009/10. שחקני הקבוצה חגגו את הניצחון בחדר ההלבשה ולאחר מכן במסעדה, כשהשחקנים מקדישים את הניצחון למאמן אריאל בית הלחמי, שחגג ניצחון בכורה על הצהובים בביתם, והצוות הקדיש לבעלים חיים אוחיון שלא נכח באולם. בקבוצה ינסו כבר בימים הקרובים להוריד את השחקנים לקרקע לקראת שמינית גמר גביע המדינה, נגד מכבי תל אביב, שוב ביד אליהו, בראשון הבא.

הנתונים היבשים הציגו משחק צמוד, כשגלבוע/גליל קלעה רק ב-4 מ-23 מחוץ לקשת, כשמי שהגדיל לעשות היה אריק גריפין שהחטיא את כל שבע הנסיונות שלו מחוץ לקשת. למרות זאת, החבורה של אריאל בית הלחמי המשיכה לעשות את מה שהיא מצטיינת בו העונה - לקחת ריבאונד התקפה בכמויות מטורפות - 17 ריבאונדים כאלה היו להם אתמול, לעומת 8 בלבד של מכבי תל אביב. סיגרס, שקלע את סל הניצחון, סיים עם 19 נקודות, ובסיום קפצו עליו שחקני הקבוצה ובירכו אותו.

עוד בנושא:

רמי הדר צפוי לאמן מול הכוכב האדום: "אם צריך, נעיף גם שחקנים"

seperator

כוכב המשחק היה מרפי הולוואי, אחד משחקני הפנים היעילים בליגת העל, שרק לפני כמה שנים עוד שיחק בליגה הלאומית, ואתמול רשם 26 נקודות ו-10 ריבאונדים. "אנחנו משיגים רק ניצחונות מכוערים, אין לנו הכי הרבה כישרון, אז אנחנו באים לעבוד קשה, וזה בא מהמאמן שלנו, הוא מטיף לנו לעבוד קשה וזה מה שאנחנו עושים", סיפר הולוואי המאושר בסיום המשחק, "אנחנו מאוד מאושרים, הישראלים יותר מאושרים כי הם באמת מבינים מה הניצחון הזה אומר, הם חיים פה כל החיים שלהם, והם יודעים שמכבי זאת הקבוצה שאתה רוצה לנצח, ואתה רוצה לשחק בה, זה ניצחון ענק למועדון. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה, להמשיך לדחוף גם כשאנחנו בפיגור, וזו התוצאה בסיום".

ואם במכבי תל אביב מחפשים במה או במי לתלות את ההפסד שלהם, כדאי להם להכיר את הנתון הבא - עמית ביר-כץ, הסנטר המחליף של גלבוע, רשם אמש את ניצחונו החמישי ברציפות על מכבי תל אביב, והשלישי ברציפות ביד אליהו. מלבד הניצחון אמש, ביר-כץ, שקלע 4 נקודות והוסיף 4 ריבאונדים ב-8 דקות משחק, ניצח את הצהובים במדי עירוני נהריה במפגש היחיד בו שותף נגדם אשתקד, ורשם שלושה ניצחונות רצופים בסדרת רבע גמר הפלייאוף בעונת 2014/15 כששיחק בהפועל אילת.

שחקני גלבוע/גליל חוגגים. שלומי גבאי
היסטוריה. שחקני גלבוע/שלומי גבאי

"לא התחלנו ברמת האגרסיביות שאנחנו רוצים להתחיל, ירדנו במחצית והבנו מה צריך לעשות הלאה", סיכם ביר-כץ הנרגש את הניצחון, "גם במחצית השנייה התקשינו, פשוט ברבע האחרון עם הגנה גדולה, הרבה לב ומהלכים גדולים הצלחנו לחזור. מכבי לא נותנים את המשחק, קבוצה ברמה הזאת לא נותנת את המשחק, אנחנו לקחנו עם הדרך שלנו בכל העונה עם הגנה חזקה ואגרסיבית אני מאוד שמח. כל ניצחון על מכבי תל אביב נותן מוטיבציה".

במועדון עלו אמש עם חולצות שתומכות במאבק החקלאים, לאחר שבשבועות האחרונים הביעו סולידריות וביקרו במשק בשטח המועצה האזורית הגלבוע. מי שעוד חגג את הניצחון הוא ראש המועצה עובד נור, "ניצחון פנטסטי שהושג בזכות הרוח, בזכות התלכיד ובזכות היכולת המדהימה", ציין נור בהודעה לעיתונות שנפתחה במשפט - "לא רק החקלאות מנצחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully