וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: אמארה סטודמאייר התלונן שלא מפעילים אותו נכון

21.11.2016 / 9:29

הסנטר האמריקאי העלה טענות בפגישת שחקנים לפני כמה ימים. נגד מכבי תל אביב נראה היה שישנו שיפור. אליהו אחרי ההפסד ביד אליהו: "תחושת פספוס, שיחקנו עם אנרגיות וזה היה חשוב"

one

אכזבה מרובה בהפועל ירושלים אחרי ההפסד הדרמטי 85:83 למכבי תל אביב אמש (ראשון) ביד אליהו. בקבוצה מהבירה רצו להשיג ניצחון שישי ברציפות על הצהובים, אבל נכנעו לסל של ג'ו אלכסנדר לפני הסיום. למרות האכזבה, בירושלים ציינו לטובה את המלחמה של השחקנים וגם את ליאור אליהו.

בקבוצה אמרו: "מספר טעויות שעשינו ברבע האחרון גמרו לנו את המשחק. מאוד רצינו לנצח, הובלנו במשך רוב המשחק וחבל שלא הצלחנו להביא את זה לידי ביטוי בסיום. יש לנו הרבה כישרון ופוטנציאל בקבוצה, כולם חייבים להראות את זה בכל משחק. עכשיו יש את ולנסיה וננסה להשיג ניצחון חשוב בבית".

עוד בנושא:

הפועל ירושלים הפסידה למכבי תל אביב 85:83
פיאניג'אני: "זה היה ערב נהדר עבור הכדורסל הישראלי"
פרשנות: לא ברור למה במכבי תל אביב והפועל ירושלים מרוצים

אמארה סטודמאייר הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ביקש לקבל יותר כדורים. אמארה/ברני ארדוב

בירושלים קיימו לא מעט שיחות בשבועות האחרונים על מצב הקבוצה. גם השחקנים ערכו פגישה פנימית מיוחדת, בה שוחחו באריכות על הבעיות. במהלך אותן שיחות הלין אמארה סטודמאייר כי לא משתמשים בו נכון על הפרקט וכי השחקנים צריכים להזין אותו ביותר כדורים. אולי בזכות אותה שיחה, אמארה הציג אתמול משחק טוב וסיים עם 13 נקודות ו-4 חסימות. "הוא שחקן מרשים. כיף לראות אותו בליגה", אמר גורם במכבי תל אביב על השחקן.

סטודמאייר עצמו סיכם: "זה היה משחק צמוד, חבל שהפסדנו. שיחקנו טוב גם בהגנה וגם בהתקפה ואפשר לקחת כמה דברים טובים מהמשחק הזה ולהמשיך. ג'ו אלכסנדר וגאודלוק עשו מהלך טוב בסיום. אני חושב שההבדל בין ההפסדים הקודמים וההפסד הזה הוא שהפעם נלחמנו. החטאנו כמה קליעות חשובות ומכבי קלעה היטב".

ליאור אליהו שסיים את המשחק עם 14 נקודות, 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, אמר: "אני חושב ששלטנו בחלק גדול מהמשחק, אבל נתנו להם כמה מומנטומים שאסור לתת להם פה בבית שלהם. אנחנו יוצאים בתחושה של פספוס, אבל אין ספק שזה אחד המשחקים היותר קשים שיש. הייתה אווירה מצוינת, שיחקנו עם אנרגיות וזה היה חשוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו מול שחקן מכבי תל אביב די ג'יי סילי. ברני ארדוב
תחושת פספוס. אליהו/ברני ארדוב

יותם הלפרין אמר: "קרו כל כך הרבה דברים ברבע האחרון, היו הרבה תהפוכות. היה משחק גדול, כדורסל טוב ומהלכים יפים - אולי זה יותר חשוב מהכל. היה לנו שבוע וחצי לא טוב והיה לנו פה משחק טוב. ידענו מה אנחנו רוצים לעשות מול מכבי ועשינו את זה טוב ברוב המשחק למעט התוצאה הסופית. אפשר לצאת מעודדים".

הלפרין גם נשאל על היחס של סימונה פיאניג'אני למשחקי הליגה והשיב: "מי שמכיר את המאמן שלנו מבין שמבחינתו כל משחק הוא סופר משמעותי. אני לא חושב שיש קבוצה שמזלזלת בליגה או חושבת שאירופה יותר חשובה. משחקים בליגה הם קצת שונים וזה לא פשוט לקבוצות כמונו וכמו מכבי. לאט לאט נדע להתאים את עצמנו כדי שנגיע כמו היום".

בר טימור סיכם: "מאוד מאכזב. זה היה המשחק הכי טוב שלנו בתקופה האחרונה, אבל בסוף עשינו הרבה טעויות ולא תקשרנו מספיק טוב וזה עלה לנו במשחק. אני לא יודע אם יצאנו או לא יצאנו מהתקופה הלא טובה, אני פחות מתעסק בזה. תמיד כשאנחנו משחקים מולם זה משחק גדול, היו הרבה מהלכים גדולים ותהפוכות, בסוף זה ברח לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully