וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה פיאניג'אני: "זה היה ערב נהדר עבור הכדורסל הישראלי"

20.11.2016 / 23:20

מאמן הפועל ירושלים היה מאוכזב מההפסד של קבוצתו, אך אהב את האווירה בהיכל: "היתה כאן אווירה נהדרת. טעויות קטנות עלו לנו במשחק, אך אני מאמין שההופעה היום תוציא אותנו לדרך חדשה"

ברני ארדוב

הפועל ירושלים ספגה הערב (ראשון) הפסד אכזרי מאוד, 85:83 למכבי תל אביב. האדומים הרשימו והובילו במהלך רוב שלבי המשחק, אך סל של ג'ו אלכסנדר, שלוש שניות לסיום, הכריע את ההתמודדות והוריד את האדומים למאזן שלילי בליגת העל, 4:3.

בסיום המשחק, מאמן הפועל ירושלים, סימונה פיאניג'אני, התייחס לדברים הקטנים שגרמו לו ולקבוצתו להפסיד הערב: "זה היה משחק נהדר שלנו עם כדורסל ברמה גבוהה. הובלנו היום במשך שלושה רבעים מול קבוצה גדולה שהיתה בסגל מלא עם הקהל הביתי שלה, והיא הצליחה לנצל את היתרונות הללו, לנו אין סגל עמוק כל כך ואני לא יכול לתת מנוחה לשחקנים שלי. בכל מקרה, היתה כאן אווירה נהדרת ואני חושב שזה היה ערב נהדר עבור הכדורסל הישראלי, גם האוהדים שלנו היו נהדרים והוסיפו לאווירה".

המאמן הוסיף: "אני גאה בשחקנים שלי. עשינו הכל כדי לנצח, אך החטאנו מספר זריקות עונשין והיו לנו כמה טעויות קטנות, בסופו של דבר זה מה ששינה בסיום לאחר שזה הגיע למשחק של זריקה אחת. המשחק הטוב שהצגנו יוסיף לנו לביטחון ויעזור לנו לשפר את הבעיות ואני מאמין שזה יוציא אותנו מהתקופה הרעה, במשחק הבא נוכל להמשיך לתקן את הדברים. במהלך השבוע יש לנו משחק נוסף בבית, נשחק מול הקהל שלנו ונמשיך להשתפר. אנחנו רוצים להיות טובים יותר גם באירופה וגם בליגה, ואנחנו מתקרבים לשם. המהלך האחרון? אין טעם להתעסק בזה. היתה לנו הזדמנות לנצח ולא לקחנו אותה".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 83:85 את הפועל ירושלים

סייע בהכנת הידיעה אוהד שוירמן

סל ניצחון על סטודמאייר. ג'ו אלכסנדר מטביע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully