וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 83:85 את הפועל ירושלים

הצהובים פיגרו כבר ב-7 הפרש בסוף הרבע השלישי, אבל הטבעה של ג'ו אלכסנדר שלוש שניות לסיום עצרה להם רצף של חמישה הפסדים לירושלים. סילי בלט עם 17. ארבע חסימות ו-13 נקודות לסטודמאייר

one
סל ניצחון על סטודמאייר. ג'ו אלכסנדר מטביע/ברני ארדוב

מכבי תל אביב עצרה הערב (ראשון) רצף של חמישה הפסדים רצופים להפועל ירושלים עם 83:85 דרמטי בהיכל. סילי, גאודלוק ולנדסברג כיכבו, אבל דווקא ג'ו אלכסנדר היה זה שקלע את סל הניצחון עם דאנק שלוש שניות לסיום כשג'רום דייסון החטיא שלשת התאבדות עם הבאזר. המשחק בין השתיים זכה להגדרה "הקלאסיקו של הכדורסל הישראלי" והערב הוא בהחלט הצדיק את הכינוי הזה. שתי הקבוצות הציגו משחק כדורסל נהדר עם יתרון שעבר מצד לצד, אך המילה האחרונה הייתה של מכבי, שניצחה 14:23 את הרבע האחרון והמכריע.

די ג'יי סילי היה איש המשחק הזה עם 17 נקודות ו-10 ריבאונדים. אנדרו גאודלוק סיים עם 11, רובן במאני טיים כולל האסיסט המכריע לג'ו אלכסנדר. גם גיא פניני ראוי לשבחים עם 9 נקודות ושלוש שלשות, שתיים מהן מכריעות במאני טיים. ירושלים, שהובסה בשלושת משחקיה האחרונים בליגה וביורוקאפ, מאוכזבת מההפסד אך בהחלט יכולה להתעודד מהיכולת המשופרת שהציגה במשחק הזה ובעיקר מהיכולת שהציג אמארה סטודמאייר שנתן את משחקו הטוב ביותר מאז שהגיע לישראל. סטודמאייר סיים את המשחק הזה עם 13 נקודות ו-4 חסימות. ליאור אליהו הוסיף 14, כולל סלים שהחזירו את קבוצתו מפיגור 8 רבע האחרון, אך מכבי הייתה זו שחגגה בסיום.

אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הגיעו בכמות יפה. אוהדי הפועל ירושלים/ברני ארדוב

מכבי תל אביב פתחה את המשחק בסערה עם 0:7 מהיר, אבל ירושלים ממש לא התרגשה והגיבה עם ריצת 2:10 משלה בזכות שתי שלשות של ג'רלס ודייסון. המשחק הצמוד נמשך כשלנדסברג קלע שלשה וגאודלוק קבר סל ראשון במשחק, אבל אמרה סטודמאייר היה חזק בעניינים עם חסימה גדולה על לנדסברג וסל שלישי במשחק ששמר את ירושלים ביתרון 18:21. הקצב הגבוה נמשך כשגאודלוק נכנס לעניינים עםד עוד סל צהוב ובסיום הרבע: 24:25 למכבי תל אביב.

פתיחת הרבע השני הייתה שייכת לטראוויס פיטרסון שתפר שלשה מהירה ועוד סל של שון ג'ונס העניק לאורחת יתרון 27:31 כשאנחנו 2:20 דקות מפתיחת הרבע. ירושלים המשיכה לבסס את היתרון שלה ולהגדיל את ההפרש בעיקר בזכות בר טימור שתפר שלשה שנייה והעניק יתרון שיא לאורחים: 29:36, ארבע דקות בתוך הרבע השני. הערב הנהדר של ירושלים מחוץ לקשת נמשך עם עוד שלשה, הפעם של יותם הלפרין שקבע 31:39, אך מכבי הצליחה לצמק שוב בזכות ויקטור ראד וסוני ווימס שסיים מתפרצת וקבע 35:41. הפועל ירושלים נתקעה, סילי חסם את סטודמאייר אבל מכבי לא ניצלה את זה כדי להשוות וסטודמאייר קבע מהעונשין 39:43. לנדסברג כבר נגע בירושלים עם שלשה, אבל הלפרין החזיר עם שלשה מנגד וקבע את תוצאת המחצית: 42:46 להפועל ירושלים.

אמארה סטודמאייר הפועל ירושלים. ברני ארדוב
חסימה גדולה על לנדסברג. סטודמאייר/ברני ארדוב

מכבי תל אביב פתחה בסערה את הרבע השלישי עם 0:6 מהיר והחזירה לעצמה את היתרון, אבל ירושלים ממש לא נבהלה והגיבה עם ריצת 0:8 בראשותו של סטודמאייר שדפק שלשה והוסיף חסימה שלישית, הפעם על קולטון אייברסון וזה 48:54 לירושלים, שתי דקות ברבע. בר טימור קבע כבר 52:62, אבל כאן מכבי התעוררה עם עוד ריצה של 0:7 אותה הוביל יוגב אוחיון שעם שלשה וסיום של מתפרצת וסל נוסף של ראד החזירו את הצהובים למשחק וקבעו 59:62 בלבד לירושלים. סל נוסף של גאודלוק צימק את הפיגור של מכבי לנקודה בלבד והשלים ריצת 0:9, אבל ירושלים הגיבה עם סלים של הלפרין וג'ונס. ווימס קלע אחת מהקו מנגד, אבל סל נוסף של ליאור אליהו קבע: 62:69 לירושלים בסוף הרבע.

די ג'יי סילי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
המצטיין במכבי. די ג'יי סילי/ברני ארדוב

מכבי תל אביב ידעה שהיא חייבת לפתוח חזק כדי שהמשחק לא יברח לה וזה בדיוק מה שהיא עשתה עם שתי שלשות של סילי ופניני, כשמנגד אליהו החטיא פעמיים מהקו ואחרי שתיים וחצי דקו ברבע זה רק 68:69 לירושלים. דייסון איבד בצד השני והקאמבק הושלם לחלוטין עם דאנק של אייברסון שקבע 69:70 למכבי תל אביב. חגיגת השלשות בהיכל נמשכה כשפיטרסון קובע אחת וגאודלוק גומל לו עם צ'אקה משלו כשסל נוסף של אוחיון קובע 72:75 למכבי תל אביב.

הטירוף הצהוב נמשך ברבע הזה. ירושלים לא מצאה את הידיים והרגליים ומנגד גאודלוק העניש ופניני צלף שלשה שקבעה יתרון שיא לצהובים: 72:80 כשמכבי מובילה 3:18 ברבע הזה. ירושלים עשתה מאמץ אחרון כשנותרו שלוש דקות לסיום המותחן וחזרה למשחק עם סל ויראוטוזי של אליהו כשבצד השני סטודמאייר חוסם בפעם הרביעית ודייסון קבע 76:80 בלבד למכבי. מכבי נכנסה ללחץ אבל לא גיא פניני שתפר שלשה שלישית וקבע 77:83 למכבי, 2:15 דק' לסיום המשחק. גמור? ממש לא. מכבי נתקעה על 83 ואליהו הגיב עם ארבע נקודות רצופות שקבעו 81:83 למכבי תל אביב. הצהובים יצאו להתקפה קריטית, אבל גאודלוק החטיא ודייסון העניש בצד השני עם אסיסט נהדר לסטודמאייר שהטביע וקבע שוויון 83, 12 שניות לסיום המותחן. רמי הדר לקח פסק זמן ומכבי חזרה ממנו עם מהלך גדול של גאודלוק, שזיהה את ג'ו אלכסנדר שנותר חופשי והטביע. פיאניג'אני לקח פסק זמן כשנותרו בדיוק שלוש שניות לסיום. הכדור הלך לדייסון שלקח שלשת התאבדות שהלכה החוצה. 83:85 למכבי תל אביב בסיום משחק נהדר בהיכל.

שחקני הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הפסד כואב. שחקני ירושלים/ברני ארדוב

קלעו למכבי תל אביב: די ג'יי סילי 17 (10 ריבאונדים), אנדרו גאודלוק 11, סילבן לנדסברג 11, סוני ווימס 10 (5 ריבאונדים), גיא פניני 9, יוגב אוחיון 9 (5 ריבאונדים, 5 אסיסטים) ג'ו אלכסנדר 6, ויקטור ראד 6, קולטון אייברסון 4, גל מקל 2

קלעו להפועל ירושלים: ליאור אליהו 14 (8 ריבאונדים), אמארה סטודמאייר 13 (4 חסימות), ג'ום דייסון 13 (5 אסיסטים), בר טימור 12 (5 אסיסטים), קרטיס ג'רלס 8 (6 אסיסטים), יותם הלפרין 8, שון ג'ונס 8, טרוויס פיטרסון 7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully