וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובססיבי, חסר מעצורים, שתלטן: המעקב אחרי רונאלדו בגמר יורו 2016

העיתונאי גיאם בלאגה נתן הצצה לזכייה של פורטוגל, מרגע הפציעה של הקפטן ועד האובססיביות בנוגע לשליטה בחדר ההלבשה: "כריסטיאנו חש שפרננדו סנטוס גנב לו פוקוס, הזכייה היא קודם כל שלו"

עריכת וידאו: נטלי זברו

אחת הזכיות המפתיעות ביותר של השנים האחרונות הייתה של נבחרת פורטוגל ביורו 2016. בזמן שבשלב הבתים הסלסאו התקשו לשכנע והזדקקו להופעות כבירות מצד כריסטיאנו רונאלדו רק כדי להעפיל לשמינית הגמר, הזכייה מול צרפת הפכה לרגע השיא של הכדורגל הפורטוגלי עם תואר היסטורי, במיוחד כאשר הקפטן והמוציא לפועל העיקרי נאלץ לנטוש בשל פציעה כבר במחצית הראשונה. היום (חמישי), ארבעה חודשים ושבוע מאז המפגש בפאריס, סיפק העיתונאי הספרדי גיאם בלאגה מעקב צמוד אחרי הזווית של המנצחת בגמר, ממנה יוצאת לאור צד חסר מעצורים של רונאלדו.

עוד בנושא:

עתידו של ליאונל מסי מאיים על הסכם החסות החדש של ברצלונה
סטיבן ג'רארד במגעים עם MK דונס, עשוי לשמש כמנהל מקצועי
אתלטיקו בכוננות דרבי: גריזמן עשוי לפתוח, מודריץ' חוזר מנגד

שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
המפקד. רונאלדו והגביע/רויטרס

"רונאלדו לא הצליח לעכל את העובדה שהוא נפצע במהלך הגמר, אבל גם זה לא הצליח להוציא אותו מריכוז. הוא לא הפסיק לצרוח על השחקנים, הוא עבר אחד אחד במהלך המחצית ודרש מהם לנצח. הדבר הכי מדהים היה שפרננדו סנטוס פשוט אפשר לכריסטיאנו לנהל את העניינים, בכול המובנים, הוא רצה לקחת את המושכות. רונאלדו ניהל את השיחה במחצית, דיבר עם השחקנים לפני ההארכה ואפילו העניק לנאני וריקארדו קווארסמה את המיקומים הנכונים לאורך המשחק", סיפר בלאגה.

"סנטוס נראה מהוסס לאורך כל המשחק. הפציעה של רונאלדו הרסה לו את התוכניות, ומשם כריסטיאנו נטל את המושכות. הוא הנהיג ובאחת ההתקפות ביקש מנאני להאט את קצב המשחק, למרות הדרישות של סנטוס והיה ברור לכולם שנאני הקשיב רק לרונאלדו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו, נאני. רויטרס
אובססיבי? נאני ורונאלדו/רויטרס

"מיד אחרי שריקת הסיום", המשיך הספרדי: "רונאלדו לא אהב את הפוקוס של המצלמות על סנטוס, הוא הרגיש שהוא גונב ממנו את הרגע שלו. לתפיסתו של כריסטיאנו הזכייה הייתה קודם שלו, ורק אז של הנבחרת. הוא צעק, השתולל ושכב על הדשא בזמן שהעיניים שלו מחפשות את עדשת המצלמה, זה היה מטורף. ברגע שהוא קלט שמצלמים את סנטוס, הוא נעמד רק כדי למשוך עוד תשומת לב. באחד הרגעים רונאלדו הגיע למאמן ודחף אותו, בסוג של חיבה, אבל מאוחר יותר גילינו שזה היה בגלל שאחד הצלמים רצה לצלם אותו לבד".

בראיון שערך עם מאמן מנצ'סטר יונייטד, ז'וזה מוריניו, המחזיק ביחסים טעונים עם CR7, עולה כי גם 'המיוחד' לא אהב את העיסוק ברונאלדו על פני הרגע הגדול של הנבחרת: "רונאלדו איבד את זה בגמר, זה היה רע מאוד. הוא ביטל את המאמן בצורה גסה. הוא אמנם לא עשה שום נזק, אבל המאמן הוביל את הנבחרת עד לגמר, הגיע לו יותר כבוד ברגעים האלה".

סנטוס ניסה להסביר מאז כי 'ההופעה' של רונאלדו לא ערערה את הסמכות שלו מול שחקני הסלסאו, ועדיין הדברים של נאני מציגים עוד צד באישיותו של הקפטן: "רונאלדו דאג להראות לי כל תמונה וסרטון שלו מהגמר. רציתי להתקלח ולצאת אל המשפחה שלי, אבל הוא לא הפסיק. כל מה שעניין אותו זה להראות לי את העבודה המקצועית שלו על הקווים, הוא הרגיש שהוא מחליט ולא סנטוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully