וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סטיבן ג'רארד במגעים עם MK דונס, עשוי לשמש כמנהל מקצועי

קריירה חדשה? הקשר האנגלי בן ה-36, שעזב את לוס אנג'לס גלאקסי ומחוזר על ידי ליברפול, ניוקאסל וסלטיק, עשוי להודיע על פרישה וכבר פתח במגעים עם הקבוצה מהמקום ה-21 בליגה השלישית

אימג'בנק GettyImages

מאז שהודיע על סיום דרכו בלוס אנג'לס גלאקסי, סטיבן ג'רארד לא מפסיק להסעיר את הממלכה. שמו של הקשר בן ה-36 נקשר בתקופה האחרונה עם סלטיק, ניוקאסל וחזרה אפשרית לליברפול בתפקיד מקצועי. היום (חמישי) מדווחים באנגליה על האופציה המועדפת על ג'רארד, שפתח במגעים מתקדמים עם MK דונס.

עוד בנושא:

גארת' סאות'גייט ימונה באופן רשמי למאמן נבחרת אנגליה
קלופ: "כולנו היינו שדים צעירים ושתינו אלכוהול, צריך לכבד את רוני"
עתידו של ליאונל מסי מאיים על הסכם החסות החדש של ברצלונה

סטיבן ג'רארד שחקן ל.א גלאקסי. GettyImages
מפתיע. ג'רארד/GettyImages

הקבוצה שמדורגת במקום ה-21 בליגה השלישית באנגליה, והוקמה אחרי הפירוק של ווימבלדון, פתחה במגעים עם ג'רארד בתקווה כי הוא יסכים לשמש כמנהל המקצועי של הקבוצה, ויתפוס את תפקידו של קרל רובינסון, שעזב את הקבוצה באוקטובר אחרי שש שנים. ב-MK דונס בחנו מספר מועמדים לתפקיד כאשר ג'רארד סומן כאחד המועמדים הבכירים, בתקווה כי הוא יסכים לפרוש ממשחק. על פי הדיווח, לאקס ליברפול הוצע תפקיד: "כשחקן וכמנהל מקצועי במועדון", בתקווה כי הוא יצליח להחזיר אותו לפחות אל צמרת ליג 1.

בממלכה בטוחים כי התפקיד קוסם לג'רארד מאשר עוד קדנציה במרדף אחרי תואר האליפות אצל ברנדן רוג'רס, שיתוף פעולה עם רפא בניטס ותפקיד שולי אצל יורגן קלופ. ב-MK דונס בונים על תקדים רוברטו די מתאו ופול אינס, ששימשו בתפקיד אחרי הפרישה שלהם ממשחק פעיל, בתקווה כי הפעם הם יצליחו להגשים את החלום ולחזור לליגה הבכירה. אחת הסיבות לפיהן ג'רארד עשוי להסכים למהלך כי מחלקת הנוער של הקבוצה, שהתוצר הבכיר שלה בשנים האחרונות הוא דלה אלי, שמככב בטוטנהאם ובנבחרת שלושת האריות, בנוסף לשליטה מוחלטת בניהול הספורטיבי של המועדון.

"אנחנו אמנם מועדון קטן, אבל אנחנו רוצים להיות חלק ממועדוני הצמרת", סיפר הבעלים פיטר וינקלמן בחודש האחרון והסביר: "אנחנו אולי מתקשים בכול הנוגע לקצב משחק ודיוק, אבל האוהדים שלנו יודעים שהקבוצה מנסה לשחק כדורגל ברמה גבוהה". MK דונס מדורגת במקום ה-21, רק שלושה מקומות מהמקום האחרון והיא הצליחה לצבור העונה 17 נקודות אחרי 17 מחזורים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן אסטון וילה רוברטו די מתאו. GettyImages
תקדים די מתאו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully