וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גארת' סאות'גייט ימונה באופן רשמי למאמן נבחרת אנגליה

כחודש וחצי לאחר שהפך למאמן זמני במקומו של סם אלרדייס שפוטר בשל שערורייה, בהתאחדות האנגלית מביעים אמון בסאות'גייט ורוצים להחתימו על חוזה עד 2020

גארת' סאות'גייט המאמן הזמני של נבחרת אנגליה. GettyImages
בדרך לג'וב הקבוע. סאות'גייט/GettyImages

כשישה שבועות לאחר שהחליף גארת' סאות'גייט באופן זמני את סם אלרדייס כמאמן נבחרת אנגליה, לאחר פיטוריו השערורייתיים של האחרון, גוברות השמועות באנגליה, לפיהן המינוי יהפוך לקבוע.

כלי תקשורת בכירים בממלכה טוענים שההתאחדות האנגלית תציע למאמן בן ה-46, שעלה כיתה מהנבחרת הצעירה לבוגרת, חוזה חדש לארבע שנים, שישאיר אותו בתפקיד עד 2020 ואף תכפיל את שכרו לכ-1.5 מיליון ליש"ט לשנה.

על המינוי אחראית ועדה של חמישה מבכירי ההתאחדות וה"גרדיאן" ציטט מדבריהם: "גארת' טוב, לא רק מאז מינויו כמאמן הבוגרת, אלא הרשים גם בשנים האחרונות בצעירה. הוא קיבל הרבה ביטחון ואפשר לקבוע שהוא מאמן שונה ממה שהיה לפני הנבחרת".

המאמן עצמו הוסיף לאחרונה: "המשחק הבא שלנו הוא רק בסוף מרץ נגד ליטא. עד עכשיו מאוד נהניתי, אבל זהו זמן טוב לכולם לחשוב על הנושא". מצד השחקנים, נראה כי קיימת תמיכה במאמן וב-BBC הביאו את דבריו של ויין רוני כמשל: "מנקודת המבט שלי, הוא בעמדה מצוינת".

סאות'גייט כבר סופר ארבעה משחקים על הקווים של נבחרת שלושת האריות והספיק מצד אחד להשיג 0:3 נאה על סקוטלנד במסגרת מוקדמות המונדיאל ומצד שני לרשום 2:2 דרמטי מול ספרד, במשחק בו אנגליה שמטה יתרון 0:2 בדקה ה-88 בוומבלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully