וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתידו של ליאונל מסי מאיים על הסכם החסות החדש של ברצלונה

"ראקוטן" חששה מהקשיים במשא ומתן בין הפרעוש לקטלונים ודאגה לעגן בהסכם את "סעיף מסי", המעניק לה אפשרות יציאה בתום חוזהו. בברצלונה יתבעו את סנטוס בעקבות עסקת 'גביגול' לאינטר

one

אחרי ביקורת קשה מצד גורמים הומניטריים אודות שיתוף הפעולה של ברצלונה עם חברת התעופה "קטאר אירווייז", אלופת ספרד הודיעה אמש (רביעי) על פתרון בדמות הסכם חסות חדש עם ענקית האלקטרוניקה "ראקוטן", תמורת סכום של 220 מיליון יורו עד 2021. המהלך של הקטלונים דרג אותם במקום השני מבחינת חסויות מספונסר כאשר במקום הראשון נמצאת מנצ'סטר יונייטד וההסכם שלה עם "שברולט".

עוד בנושא:

ברצלונה חתמה על הסכם חסות חדש, תממן את החוזה החדש של מסי?
אתלטיקו בכוננות דרבי: גריזמן עשוי לפתוח, מודריץ' חוזר מנגד

ליאונל מסי, ברצלונה. AP
הכול תלוי בו. מסי/AP

אולם בהנהלת ברצלונה יש חשש ממשי בעקבות חתימת ההסכם החדש, כך מדווחים היום בתקשורת המקומית. מספר גורמים באלופת ספרד היו בטוחים כי ההסכם החדש יצליח להשיג את המטרות העיקריות: הארכת חוזהו של ליאונל מסי, ובמקביל ייקל על תקציב המועדון במהלך שדרוגו של הקאמפ נואו, מאוחר יותר עלה כי קיים סעיף שמטיל עננה סביב היחסים הקרובים עם "ראקוטן". אותו סעיף זכה לכינוי 'סעיף מסי', ולפיו ההסכם יהיה בתוקף כל עוד הפרעוש ישחק במדי ברצלונה.

הדיווחים אודות קשיים במשא ומתן בין משפחת מסי וברצלונה גרמו לראשי "ראקוטן" להכניס אפשרות יציאה ב-2018, אז חוזהו של הפרעוש יסתיים. בהנהלת ברצלונה דאגו להכחיש את הדיווחים אודות הסעיף וסגן הנשיא, מנאל ארויו, סיפר: "לא קיים הסכם בחוזה החסות שקשור בצורה ספציפית ללאו. מסי הבהיר מזמן כי הוא ישמח לסיים את הקריירה שלו כאן, ואנחנו לא מתכננים לתת לו לעזוב. הנהלת ברצלונה פועלת כדי להותיר את מסי במועדון עד הפרישה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
גביגול שחקן אינטר מול בולוניה. GettyImages
סערה גם בעניינו. גביגול/GettyImages

בנושא אחר, במועדון שוקלים לתבוע את ראשי סנטוס בעקבות מכירתו של גבריאל ברבוסה "גביגול" לאינטר. אלופת ספרד החזיקה בזכות ראשונים לגבי החלוץ הברזילאי כתוצאה מהעברתו של ניימאר לקאמפ נואו. בזמן שסנטוס קיבלה מנראזורי 27.5 מיליון יורו הקיץ, בברצלונה טוענים כי הקבוצה הברזילאית הפרה את ההסכם ביניהן וכעת היא דורשת סכום המוערך בעשרה מיליון יורו כפיצוי.

מי שמדאיג את רוברטו פרננדס הוא אלן חלילוביץ'. הקרואטי הנהדר ובנו של סיאד, ששיחק בעבר בהפועל באר שבע, נמכר העונה להמבורג הגרמנית עם סעיף חזרה. המנהל המקצועי של הקטלונים הביע חשש בשיחות עם משפחת חלילוביץ' כי ההחלטה שלהם לעזוב לטובת הבונדסליגה, ובמיוחד לקבוצה שנאבקת בתחתית עשויה לגרום לקרואטי לפגוע בהתקדמות שלו בשלב מכריע בקריירה. בשל האכזבה מיכולתו של חלילוביץ' והיחס של משפחתו לראשי ברצלונה, פרננדס שוקל לוותר על האפשרות להחזיר את הקרואטי לסגל בעונה הבאה ובספרד טוענים כי קיים נתק בין המנהל המקצועי למשפחת חלילוביץ' בשל סבב השיחות האחרון בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully