וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה חתמה על הסכם חסות חדש, תממן את החוזה החדש של מסי?

חברת האלקטרוניקה היפנית "ראקוטן" תחליף את "קטאר אירווייז" לארבע השנים הקרובות, ועל פי הדיווחים ההסכם החדש יסייע להשאיר את הארגנטינאי בקבוצה. ברתומאו: "מסי יסיים פה את הקריירה"

one

בווידאו: צפו בברצלונה מנצחת 1:2 את סביליה

האם נמצא פתרון לחוזה החדש של ליאונל מסי בברצלונה? אלופת ספרד הודיעה היום על הסכם עם חברת האלקטרוניקה היפנית "ראקוטן", שתעניק חסות לקבוצה עד שנת 2021, תמורת 220 מיליון יורו. החברה תחליף את "קטאר אירווייז", ששמה יישאר על חולצות הקבוצה עד סיום העונה הנוכחית. בעקבות כך, פורסמו דיווחים כי ההסכם החדש שיכניס הרבה כסף לקופת המועדון, יסייע להגיע לסיכום על הארכת חוזהו של הכוכב הארגנטינאי.

נשיא ברצלונה, ג'וזפ מריה ברתומאו, אמר בנוגע לנושא כי "ההסכם יסייע למועדון". לגבי הארכת החוזה של השחקן, אמר: "אנחנו רגועים, כולנו משוכנעים שמסי יסיים את הקריירה בברצלונה".

בשבוע שעבר פורסמו דיווחים כי מסי ש"נפגע" מההצעה של המועדון, קיבל החלטה שלא להאריך את חוזהו ולחכות עד קיץ 2018. במסגרת השיחות עם הקבוצה, נציגי השחקן אף העלו את האפשרות שהוא יעזוב באותו קיץ, ובמועדון מאוד נלחצו מהעניין. כעת לאחר ההסכמים החדשים של הקבוצה - עם החברה היפנית ועם חברת "נייק", סביר להניח שהאלופה תמצא דרך להשאיר את הפנומן.

עוד בנושא:

'מארקה': ליאו מסי "הפגוע" מסרב להאריך את חוזהו בברצלונה
ברצלונה תנסה לצרף את דריו סרנה בינואר, אלש וידאל יעזוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully