וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'מארקה': ליאו מסי "הפגוע" מסרב להאריך את חוזהו בברצלונה

בספרד מדווחים על התפתחות דרמטית במו"מ בין ברצלונה לפרעוש, שסירב להיות בקשר ישיר עם הנשיא וממתין לתום חוזהו ב-2018. בין הסיבות למהלך: פרשיית המיסים והחוזה של רונאלדו, ש"גורם לו לתהות עד כמה הוא מוערך"

one

שאלת עתידו של ליאו מסי בברצלונה עדיין תלויה באוויר. ב'מארקה' המדרידאי דיווחו הבוקר (שני) שראשי בארסה פנו לפרעוש בחודש יולי עם הצעה קונקרטית ל"חוזה שיקשור את עתידו במועדון" ויבטיח כי הוא יפרוש במדי קבוצתו היחידה בקריירה - אך הוא סירב.

"אחרי הרבה התלבטויות ואינספור מחשבות, מסי קיבל החלטה ברורה: לא להאריך את חוזהו בברצלונה ולחכות עד תום חוזהו בקיץ 2018",נכתב. "אחר כך הוא דיבר עם אבא שלו ועם אדם נוסף וביקש מהם להעביר את רשימת הדרישות שלו לברצלונה. במסגרת השיחות עם הקבוצה נציגי מסי גם העלו את האפשרות שהוא יעזוב בקיץ 2018".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה בועט בנעל שלו. AP
בדרך החוצה? מסי/AP

על פי הדיווח, ברצלונה הופתעה ונכנסה לסחרור בעקבות התשובה השלילית של מסי. בזמן שאביו ונציג נוסף שלו מסרו את ההודעה לברצלונה, מסי היה בעיצומו של שייט תענוגות עם אשתו ושני ילדיו, אבל זה לא מנע מנשיא הקבוצה ז'וספ מריה ברתומאו "להתקשר אליו עשרות פעמים" ולנסות להשיג אותו בכל דרך אפשרית, כדי לדבר על ליבו. הנשיא רוצה לגרום למסי לשקול זאת מחדש, "כמו תקדים נבחרת ארגנטינה", ממנה כזכור מסי פרש וחזר בו. אבל על אף הניסיונות ליצור ערוץ תקשורת ישיר עימו, מסי מסרב לעת עתה לדבר עם מי מראשי ברצלונה על עתידו, ומפקיד את כל ענייני המו"מ בידי אביו ונציגיו.

אחת הסיבות העיקריות לסירובו של מסי, גורסים בספרד, זו פרשיית המיסים שעדיין מרחפת מעל ראשו. עוד סיבה אפשרית, וכאן כבר ככל הנראה מדובר בספקולציה בלבד, היא החוזה החדש של כריסטיאנו רונאלדו בריאל מדריד, שעל פי גורמים בברצלונה "גורמת למסי לחשוב מחדש אם מעריכים אותו מספיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully