וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תנסה לצרף את דריו סרנה בינואר, אלש וידאל יעזוב

בקטאלוניה מדווחים שאלופת ספרד רוצה את הקרואטי כבר העונה, למרות שבקיץ תוכל להחתים אותו ללא תמורה. סרנה משחק מאז 2003 בשחטאר דונייצק. וידאל המסוכסך ייפרד מהמועדון

one

בקטאלוניה מדווחים בעקשנות שברצלונה מגבירה את המאמצים שלה לצרף את דריו סרנה משחטאר דונייצק. אלש וידאל המסוכסך אמור לעזוב את אלופת ספרד בינואר וסרנה הוותיק הוא השחקן בו בארסה חושקת. שמו של הקרואטי כבר עלה כמה פעמים בחודשים האחרונים, אבל בקטאלוניה טוענים שכעת ישנם מגעים רציניים.

סרנה בן ה-34 משחק בשחטאר דונייצק מאז 2003. הוא זכה איתה בשמונה אליפויות, שישה גביעים אוקראינים וגביע אופ"א אחד. בעשור האחרון הפך למוערך מאוד בכל רחבי היבשת, בזכות היכולת הגבוהה שלו, אבל גם בשל האישיות שלו. הוא שימש קפטן נבחרת קרואטיה במשך שנים ארוכות ולבש את מדיה 134 פעמים.

סרנה יסיים את חוזהו בקיץ ויוכל להגיע לברצלונה בחינם. אלא שעל פי הדיווח, הבלאוגרנה רוצים אותו כבר עכשיו ויסכימו להיפרד מסכום שבכל מקרה לא אמור להיות גבוה.

אלש וידאל שותף העונה במשחק ליגה אחד בלבד, הפסד בית מפתיע 2:1 לאלאבס. מאז הוא לא שיחק ובכל המשחקים מלבד אחד כלל לא נכלל בסגל. את עמדת המגן הימני ממלא העונה בדרך כלל סרג'י רוברטו.

עוד בנושא:

מתיחות לקראת הדרבי. גבי: "רונאלדו ובייל לא הכי טובים בריאל"
דירוג ESPN: מאה הכדורגלנים הטובים בעולם, הטופ-10 בכל עמדה
קרלו אנצ'לוטי: "לעולם לא אוכל לאמן את אתלטיקו מדריד"

דריו סרנה נבחרת קרואטיה. GettyImages
מוערך מאוד, הן מקצועית והן פרסונלית. סרנה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully