וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "לעולם לא אוכל לאמן את אתלטיקו מדריד"

מאמנה של באיירן מינכן התייחס להיסטוריית האימון שלו: "אני מכבד את אוהדי ריאל, לעולם לא אוכל לבגוד בהם. זו גם הסיבה שלא אאמן באינטר או במארסיי". על זידאן: "ההצלחה מגיעה לו"

מאמן באיירן מינכן קרלו אנצ'לוטי. GettyImages
"עם בנזמה, לצרפת היה סיכוי גבוה יותר לזכות ביורו". אנצ'לוטי/GettyImages

קרלו אנצ'לוטי עזב את ריאל מדריד כבר לפני שנה וחצי, אך נראה שהמאמן רוכש הרבה כבוד למועדון בו עבד בעבר. האיטלקי בן ה-57 התראיין לכלי התקשורת בצרפת, ואמר: "בעתיד, לעולם לא אוכל לאמן באתלטיקו מדריד, אינטר או מארסיי, אחרי כל השנים שלי בריאל, מילאן ופריס סן ז'רמן. יש לי הרבה כבוד למועדונים האלה ולא אוכל לבגוד בכל האוהדים שלהם".

אנצ'לוטי התייחס גם למערכת היחסים שלו עם מאמן ריאל הנוכחי, זינאדין זידאן, ואמר: "הוא חבר טוב שלי. הוא היה שחקן שלי וגם העוזר בריאל. הוא מצליח במועדון ואני שמח בשבילו, זה מגיע לו". על שחקנו כשאימן בבלאנקוס, קארים בנזמה: "מגיע לו לשחק בנבחרת צרפת. הם לא זכו ביורו, אך אני חושב שבמידה והוא היה בסגל, היה להם סיכוי גבוה לעשות זאת".

אנצ'לוטי השיג הרבה מאוד בקריירת האימון בת ה-20 שנה שלו. הוא זכה עם מילאן פעמיים בליגת האלופות ובאליפות איטליה, פעם אחת בליגת האלופות עם ריאל מדריד, באליפות אנגליה עם צ'לסי ובאליפות צרפת עם פריס סן ז'רמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully