וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות לקראת הדרבי. גבי: "רונאלדו ובייל לא הכי טובים בריאל"

קפטן אתלטיקו עם התבטאות מפתיעה לקראת המפגש עם היריבה המושבעת: "מודריץ' השחקן הכי חשוב שלהם, הוא היחיד שמשחק בשביל אחרים". וגם: מה עומד מאחורי החוזה החדש של רונאלדו?

one

בזמן שיש לא מעט אקשן במשחקי הנבחרות ברחבי בעולם, בספרד בעיקר מתמרקים לקראת הדרבי של מדריד, שייערך ביום שבת הקרוב. ריאל מגיעה למשחק בעמדה עדיפה כשהיא בראשות הליגה הספרדית עם 27 נקודות, בעוד אתלטיקו משתרכת מאחור עם 21 נקודות (מקום רביעי). דבר נוסף שמעודד את הבלאנקוס לקראת הקרב מול היריבה העירונית הוא החזרה לכשירות של לוקה מודריץ', שהיה פצוע במשך תקופה ארוכה.

לא ברור אם מדובר בלוחמה פסיכולוגית, אבל קפטן אתלטיקו, גבי, משוכנע שמודריץ' הוא איש המפתח בריאל. "הם קיבלו בחזרה את השחקן הכי טוב שלהם, את השחקן היחיד שמשחק בשביל אחרים ונותן לקבוצה איזון. אלה חדשות רעות מאוד עבורנו", אמר, כשהוא מתעלם במופגן מכריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל. "הם טובים, אבל אני בטוח שמודריץ' עדיף עליהם", אמר.

עוד בנושא:
אחרי היעדרות של יותר מחודש: ראמוס צפוי לפתוח בדרבי של מדריד
'מארקה': ליאו מסי "הפגוע" מסרב להאריך את חוזהו בברצלונה

גבי, אתלטיקו מדריד. AP
מחמם את הגזרה. גבי/AP

בתוך כך, ריאל ממשיכה לעסוק בחוזהו החדש של רונאלדו והמשמעויות הנלוות לו. כתב העיתון 'קופה' פאקו גונסאלס, שפרסם לראשונה את הפרטים על חוזה העתק של הפורטוגלי, טוען כי הסיכוי שהוא ישלים את חוזהו עד תום "קלוש".

"הארכת החוזה של ריאל מדריד נועדה בעיקר להרגיע את רעשי הרקע סביב רונאלדו ולהגדיל לו את המשכורת", כתב. "אין הרבה משמעות לכך שהוא חתם עד 2021. בכדורגל המודרני הכסף נשפך כמים, ורונאלדו רצה להיות חלק מזה. קשה לי להאמין שהוא ישלים את חוזהו, הייתי מהמר שעוד שנתיים הוא ישחק במקום אחר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully