וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "כולנו היינו שדים צעירים ושתינו אלכוהול, צריך לכבד את רוני"

מאמן ליברפול הפתיע כשיצא להגנתו של קפטן מנצ'סטר יונייטד המושמץ. על האפשרות שפיליפה קוטיניו יעזוב לברצלונה: "לטעמי המקום שלו הוא כאן, אבל אם זה יקרה נביא 3 שחקנים במקומו"

רויטרס

בווידאו: סיפור האהבה בין ניימאר לפיליפה קוטיניו

תקופה קשה עוברת על ויין רוני. קפטן נבחרת אנגליה ומנצ'טסר יונייטד סופג ביקורת קשה על היכולת הדלה ובשבוע האחרון גם בעקבות הבילוי הלילי שלו השבוע. רוני צולם שיכור ועל פי עדי ראייה היה "ספוג מדי באלכוהול כדי ללכת" כשהוא לבוש בחולצת נבחרת אנגליה, ומיהר להתנצל, בזמן שמרבית הפרשנים בממלכה דורשים מגארת' סאות'גייט להעניש את רוני בצורה חמורה לקראת המשך משחקי מוקדמות מונדיאל 2018 ברוסיה.

עוד בנושא:

עתידו של ליאונל מסי מאיים על הסכם החסות החדש של ברצלונה
דיווח: גארת' סאות'גייט ימונה באופן רשמי למאמן נבחרת אנגליה
ארסנל בונה על היעילות בהתקפה, יונייטד תביא את דמבלה בינואר?

התמונה של רוני שיכור עם חולצת נבחרת אנגליה

בצל המתקפה על קפטן השדים האדומים, דווקא יורגן קלופ בחר לצאת להגנתו של רוני: "אני יכול להבין את השחקנים, מדובר בדור המקצועני ביותר בתולדות הענף והם עובדים קשה. כולנו, השחקנים והמאמנים, נמצאים בצד המואר של העולם כשאנחנו מרוויחים הרבה כסף ועובדים בעבודה כמו כדורגל. אנשים חייבים להבין שמדובר בסופו של דבר בילדים, שלעיתים רוצים קצת לשחרר את הרסן".

מאמן ליברפול הסביר: "כולנו היינו שדים צעירים, השתוללנו ושתינו קצת יותר מדי לפחות פעם אחת בחיים. הכול עניין של עיתוי, ואני בטוח שמה שקרה עם רוני לא היה רציני. אל תחשבו שיש אנשים מושלמים, כי זה לא קיים. לרוני מגיע כבוד, לא צריך לעשות מכול תקרית קטנה אסון קולוסאלי".

בזמן שמוליכת הטבלה האנגלית תנסה לשמור על הפסגה בשבת מול סאות'המפטון, קלופ דחה את הדיווחים על התעניינות של ברצלונה בפיליפה קוטיניו: "הוא שמח כאן, וזה המקום הטוב ביותר בשבילו לטעמי. פליפה רק בן 24, והוא רק יכול להשתפר. אני לא מאמין שהוא יעזוב עבור משכורת גבוהה יותר, אם ישלמו לו כפול ממה שמשלמים לו בליברפול, אז נמצא בכסף הזה שלושה שחקנים אחרים. אני רוצה ליצור אווירה בה שחקנים רוצים לשחק כאן, ולא להעדיף מקום אחר".

שחקני נבחרת ברזיל, פיליפה קוטיניו, ניימאר. רויטרס
בקרוב גם בקאמפ נואו? ניימאר וקוטיניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully