וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל בונה על היעילות בהתקפה, יונייטד תביא את דמבלה בינואר?

הפרמיירליג תחזור לפעילות בשבת עם מפגש גדול באולד טראפורד: התותחנים יגלו רק בשישי אם אלכסיס סאנצ'ס כשיר, ונגר ינסה לשבור את הנאחס מול מוריניו, שזוכה להגנה ממאוריסיו פוצ'טינו

רויטרס

הפרמיירליג תחזור מפגרת הנבחרות בסערה ביום שבת, כאשר המשחק שיוציא לדרך את המחזור ה-12 יפגיש באולד טראפורד בין מנצ'סטר יונייטד לארסנל (14:00).

התותחנים במצב טוב יותר בטבלה, עם 24 נקודות שמציבות אותם במקום הרביעי, לעומת 18 בלבד של יונייטד, שמדורגת שישית וחייבת את הניצחון כדי לא לאפשר לצמרת לברוח ממנה, אולי באופן סופי. לפני הפגרה, השדים האדומים הציגו יכולת משופרת וניצחו 1:3 בחוץ את סוונסי החלשה, בעוד ארסנל הסתפקה ב-1:1 ביתי נגד טוטנהאם בדרבי.

לארסנל לא ממש הולך בשנים האחרונות באולד טראפורד, כאשר זכורה מכל התבוסה 2:8 לפני חמש שנים וקצת, אבל מעבר לכך, התותחנים לא ניצחו את יונייטד בחוץ מאז ספטמבר 2006 (0:1 משער של אדבאיור) ובסך הכול, רשמו רק שלושה ניצחונות חוץ על היריבה הגדולה מאז תחילת הפרמיירליג, לעומת 15 הפסדים ושש תוצאות תיקו.

אם לא די בכך, גם במפגש המנג'רים לארסנל יש נחיתות, לפחות על פי הסטטיסטיקה. ארסן ונגר פגש את הנמסיס הגדול שלו ז'וזה מוריניו 11 פעמים בפרמיירליג עד כה, ומעולם לא ניצח את "המיוחד", שבעצמו רשם חמישה ניצחונות ושש תוצאות תיקו במפגשים האלה.

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי לוחץ יד למאמן ארסנל ארסן ונגר. רויטרס
ונגר ישבור את הנאחס מול מוריניו?/רויטרס

אגדת העבר של ארסנל, תיירי הנרי, שמפרשן בימים אלה עבור "סקיי ספורטס", אמר לקראת המשחק: "האם ונגר יכול לעשות זאת הפעם? כולם מחכים לקבל תשובה. אין ספק שמוריניו עושה משהו טקטי שמצליח לעצור פעם אחר פעם את ארסן, אבל מתישהו הרצף הזה ייגמר".

ארסנל נראית נהדר בהתקפה עד כה וכבשה 24 שערי ליגה העונה, כאשר ונגר החמיא לשחקניו על האפקטיביות מול השער, אבל לא בטוח שזה יחזיק מעמד לאורך זמן וכבר ב-0:0 המאכזב בבית מול מידלסברו היו סימנים של חריקות. ארסנל מובילה את הליגה עם שער בממוצע לכל 5.1 מצבים, טוב יותר מצ'לסי וליברפול (1 ל-5.7) שנמצאות אחריה. יונייטד אגב, רק במקום ה-16, עם 1 ל-8.8 מצבים. התותחנים גם כובשים העונה 2.18 שערים למשחק, הרבה יותר מהממוצע בשנים קודמות, שעמד עבורה על 1.7-1.9 למשחק. השאלה היא האם הם יכולים לשמור על הקצב הזה.

כדי שזה כן יקרה, ארסנל צריכה את כל הכלים שלה בפעולה. אחד מהם הוא אלכסיס סאנצ'ס, שהחמיץ את המשחק של צ'ילה מול קולומביה במוקדמות המונדיאל בגלל פציעה בירך, אך חזר בגדול וכבש צמד בניצחון 1:3 על אורוגוואי. אלכסיס עדיין בספק למשחק בשבת והוא ייבדק על ידי הצוות הרפואי של התותחנים, כאשר בקבוצה מאמינים כי הוא יהיה כשיר וארסן ונגר הודיע כי ההחלטה תילקח מחר. הקטור ביירין פצוע וייעדר ארבעה שבועות.

בצד של יונייטד, השמועות לגבי חיזוק ממשיכות לרחף ללא הרף. מוסא דמבלה, הכישרון הצעיר של סלטיק, שכבש שער נהדר במדי הנבחרת עד גיל 21 של צרפת מול אנגליה ביום שני, בכדור חופשי, מוזכר כמועמד אפשרי להצטרף בינואר. מאוריסיו פוצ'טינו, מאמן טוטנהאם, הגן על מוריניו למרות התוצאות הבינוניות: "כשאתה מתחיל פרויקט חדש, אין ספק שאתה צריך זמן. במקרה הזה, למרות שז'וזה הוא אחד המאמנים הטובים בעולם, הוא צריך את הזמן כדי להכניס את הרעיונות שלו ולגרום לקבוצה לתפקד כמו שהוא רוצה. עוד מוקדם מאוד לשפוט אותו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

גארי ליניקר לא אוהב את הביקורות על ויין רוני, שצולם במלון הנבחרת כשהוא שתוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully