וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההפסד: מכבי תל אביב תאיץ את החיפוש אחר מחליף לרמי הדר

12.11.2016 / 22:36

הנהלת הצהובים נכנסה לחדר ההלבשה כבר במחצית וממתינה לאוברדוביץ', גם יונאס קזלאוסקאס הוזכר כמועמד. הדר: "פשוט אין לי מה להגיד". אלכסנדר: "יש כימיה על המגרש וגם מחוץ למגרש"

יוסי ציפקיס

לא רגוע במכבי תל אביב. הצהובים נחלו הערב (שבת) את הפסדם הראשון העונה בליגת העל מול בני הרצליה וסגרו שבוע עגום אחרי שהפסידו גם לפנאתינייקוס ביורוליג. הנהלת הקבוצה נכנסה באופן חריג לחדר ההלבשה במחצית ואחרי שהחלה לחשוב על החלפתו של רמי הדר עוד לפני ההפסד, תאיץ כעת את התהליך ותנסה להחתים מאמן בכיר במקומו בימים הקרובים - השלישי העונה. מעבר לסשה אוברדוביץ', שמכבי תל אביב ממתינה להתפתחות בינו לבין קובאן, הוזכר גם שמו של מאמן נבחרת ליטא יונאס קזאולסקאס, שהוזכר כמועמד כבר במהלך ובסיום העונה שעברה.

ראשי המועדון שוחחו ביניהם עוד בהפסקת המחצית באולם היובל, וניכרת ההבנה ביניהם שכדי להגיע להישגים העונה - בזירה המקומית ובעיקר ביורוליג - דרוש להם איש מקצוע ותיק, מנוסה ומוערך יותר מהדר. הם יעשו מאמץ להשלים את המהלך בהקדם האפשרי, רגע לפני שהם נכנסים לסדרת משחקים קשה וצפופה: ביום שלישי מול פנרבחצ'ה, ביום חמישי בקאזאן וביום ראשון מול הפועל ירושלים. אם זה לא מספיק, סילבן לנדסברג הפצוע מתקשה להחלים ובספק למשחקים הבאים.

עוד בנושא

ליגת העל: בני הרצליה גברה 82:84 על מכבי תל אביב
דיווח: סשה אוברדוביץ' סגר בקובאן, מכבי תל אביב ביקשה שימתין

מאמן מכבי תל אביב רמי הדר. יוסי ציפקיס
בדרך החוצה? הדר/יוסי ציפקיס

רמי הדר אמר בסיום: "אין לי מה להגיד על זה, פשוט אין לי מה להגיד. התחלנו רע מאוד והמאמץ שהשקענו בשביל לחזור, פשוט חבל שלא השקענו אותו בהתחלה. החלפנו ברבע הראשון, אלו הכלים שיש לי כשאני מנהל את המשחק. מהרגע הראשון היינו ברדיפה, זה מה שקרה. אנחנו נמשיך לעבוד, אין לי שום פתרון אחר".

ג'ו אלכסנדר: "הייתה להם יותר אנרגיה, ואנחנו לא עשינו התאמות וזה עלה לנו בפיגור גדול. במחצית השנייה נתנו פייט וחזרנו למשחק, אבל זה היה מעט מאוחר מדי. הם היו יותר אגרסיביים ורעננים וזה היה ההבדל. זה לא עניין של להיות רכים, אבל יש דברים שאנחנו צריכים לעבוד עליהם ולהיות הרבה יותר אגרסיביים. אין לנו שום בעיה אחד עם השני, יש כימיה על המגרש וגם מחוץ למגרש. לפעמים יש ויכוחים אבל זה טבעי בכל קבוצה, זה לא דבר רע"

המאמן המנצח, מיקי גורקה, אמר בסיום: "חוויתי בקריירה כבר הפסדים כואבים מול מכבי, אני יודע להעריך ניצחון מולם. הרבע הראשון היה הכי טוב שלנו מאז שאני כאן בהרצליה. עשינו טעויות ואפשרנו להם לחזור, אבל הראינו אופי וידענו לנצח. משחקים כאלה יכולים לשנות לקבוצה עונה, מבחינת אופי וביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully