וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב הפסידה 84:82 בחוץ מול בני הרצליה

הצהובים חזרו פיגור עצום של 23 נקודות ברבע הראשון, אבל סוני ווימס החטיא עם הבאזר ומכבי נחלה הפסד בכורה בליגה. כארם משעור חגג עם 16 נקודות ו-17 ריבאונדים, 13 של סילי וגאודלוק מנגד לא הספיקו

יוסי ציפקיס
יכולת טובה שלו ברבע הרביעי לא הספיקה. סילי/יוסי ציפקיס

המחזור השישי בליגת העל בכדורסל יצא הערב (שבת) לדרך עם צמד משחקים בהשתתפות ארבע מהנציגות הישראליות באירופה, כאשר גולת הכותרת הייתה הפסד הבכורה של מכבי תל אביב בליגה: 84:82 בחוץ מול בני הרצליה. במשחק המוקדם עירוני נהריה גברה 72:76 על מכבי ראשון לציון האלופה.

בעקבות ההפסד: מכבי תל אביב תאיץ את החיפוש אחר מחליף לרמי הדר

מאמן מכבי תל אביב, רמי הדר. יוסי ציפקיס
חוויה לא נעימה. רמי הדר/יוסי ציפקיס

בני הרצליה - מכבי תל אביב 82:84

אחרי פתיחה מושלמת לליגה שכללה חמישה ניצחונות, מכבי תל אביב נחלה הערב הפסד בכורה מול הקבוצה של מיקי גורקה, אבל אל תתנו לתוצאה הזו להטעות אתכם כי משחק צמוד לא היה באולם היובל. סיפור המשחק הזה מתנקז לרבע הראשון כאשר הרצליה פתחה עם 0:14 וסיימה את הרבע ביתרון עצום של 14:32. מכבי רדפה אחרי הרצליה לאורך כל המשחק וכבר צימקה עד 2 הפרש, אבל סוני ווימס החטיא ג'אמפ עם הבאזר ופספס הזדמנות לשלוח את המשחק הזה להארכה.

ג'ף אדריאן הוביל את הרצליה עם 20 נקודות, אבל איש המשחק הזה היה כארם משעור שרשם דאבל דאבל מפלצתי של 16 נקודות ו-17 ריבאונדים. גאודלוק וסילי קלעו 13 לצהובים, אבל התעוררו מאוחר מדי וראו את קבוצתם נוחלת הפסד נוסף אחרי האכזבה מול פנאתינייקוס ביורוליג. רמי הדר פתח את הקדנציה שלו כמאמן מכבי עם ניצחון על גלאטסראיי ביורוליג, אבל קבוצתו כבר עם הפסד שלישי בארבעה משחקים ובמכבי יצטרכו לעשות בדק בית רציני כי היכולת רחוקה מלהספיק בשלב הזה.

תקציר: בני הרצליה - מכבי תל אביב 82:84. יוסי ציפקיס
מנקודות האור היחידות במכבי. קולטון אייברסון מתקשה/יוסי ציפקיס

מכבי הייתה בהלם בפתיחה וראתה את הרצליה טסה ל-0:12 תוך שתי דקות (!) עם שתי שלשות ו-5 נקודות מהירות של כארם משעור. המבול ההרצלייני נמשך בעיקר בזכות טוריאן גרין שתפר שלוש שלשות ברבע ועוד אחת כזו של ג'ף אדריאן קבעה יתרון פשוט מדהים, 3:22 להרצליה כשאנחנו עוד לא שש דקות ברבע. הבצורת של מכבי הסתיימה רק אחרי שבע דקות של משחק כשצירבס ניצל חור בהגנת המארחים והטביע כשסל נוסף של גאודלוק קבע תוצאת רבע מדהימה: 14:32 למארחים.

מכבי ניסתה לחזור למשחק, אבל המשיכה בשלה כשמשעור חגג על צירבס ושלשה נוספת של דני רובין קבעה 21:39 כשאנחנו 3 וחצי דקות ברבע. הרצליה שמרה על היתרון הדו ספרתי שלה עם סלים של דניס וקנאסביץ', כאשר שבע דקות ברבע התעורר גם פניני עם שלשה שקבעה 28:44 למארחים. מכבי המשיכה לקזז את ההפרש עם סל נוסף של פניני ושלשה של גאודלוק שהחזירה אותה לחיים וקבעה 33:45, אבל שלשה של דני רובין קבעה 35:50 להרצליה במחצית.

שחקן בני הרצליה כארם משעור. יוסי ציפקיס
עוד משחק נהדר שלו. משעור/יוסי ציפקיס

מכבי המשיכה בניסיונות הקיזוז שלה ברבע השלישי. פניני וצירבס קלעו סלים קלים וקבעו 42:55 למארחים. ג'ף אדריאן קלע מנגד, אבל סוני ווימס וקולטון אייברסון שמרו את מכבי בפער סביר מיריבתה. כארם משעור קבע יתרון 15 עם שלשה, אבל יוגב אוחיון החזיר שלשה מנגד וסל עם הבאזר של סילי הוריד את הקבוצות להפסקת הרבע עם 57:66 להרצליה. הרבע האחרון נפתח לא טוב מבחינת מכבי כאשר קנאסביץ' תפר עוד שלשה, אבל די ג'יי סילי החל במופע הפרטי שלו עם שתי שלשות רצופות וקבע 65:74 בלבד.

אולם, הרצליה לא נתנה למכבי לסגור עליה וג'ף אדריאן קלע שלשה גדולה 4 דקות לסיום כדי לקבוע 71:83 למארחים. גמור? ממש לא. ווימס וסילי שכיכב ברבע השני קלעו שני סלים רצופים וצימקו את הפיגור ל-83:77 בלבד כשנותרו 2:09 דקות לסיום המשחק. הרצליה איבדה עוד כדור שטותי וג'ו אלכסנדר קלע פעמיים מהקו בצד השני. הלחץ השפיע בגדול על הרצליה, סטיבן דניס לא פגע בכלום אבל ווימס החטיא ליי אפ בצד השני וזה עדיין 79:83 להרצליה. משעור לקח שלשה לא אחראית מקילומטר בצד השני והרצליה עשתה עבירה על גאודלוק שקלע רק אחת וקבע 80:83 כשנותרו 28 שניות לסיום. הרצליה המשיכה לעשות שטויות כשתום מעיין שלח מסירה ארוכה חסרת אחריות והכדור עבר למכבי כשנותרו 19 שניות לסיום המותחן. הרצליה רצתה להימנע משלשה וביצעה עבירה על גאודלוק שקלע הפעם פעמיים. מכבי ביצעה עבירה מנגד כשטוריאן גרין קלע רק פעם אחת, אבל סוני ווימס החטיא עם הבאזר והרצליה ניצחה 82:84.

לבני הרצליה: ג'ף אדריאן (7 ריבאונדים, 5 איבודים) 20, טוריאן גרין (5 מ-9 לשלוש) 18, כארם משעור (17 ריבאונדים) 16, חליל קנאסביץ' (9 אסיסטים) 10, דני רובין 9, סטיבן דניס 5, אדום ג'קו 4, תום מעיין 2.

למכבי תל אביב: די ג'יי סילי ואנדרו גאודלוק 13 כ"א, גיא פניני, ג'ו אלכסנדר וקולטון אייברסון 10 כ"א, מאיק צירבס 9, סוני ווימס 8, יוגב אוחיון 7, דגן יבזורי 2.

שחקן מכבי תל אביב, יוגב אוחיון. יוסי ציפקיס
לא פוגע. יוגב אוחיון/יוסי ציפקיס

עירוני נהריה - מכבי ראשון לציון 72:76

הפסד נוסף לאלופה מראשון לציון, שהגיעה לעין שרה אחרי שחרורו של אנתוני היליארד ועם שלושה זרים נראתה רע מול החבורה של אריק אלפסי שהשיגה ניצחון ליגה שני בלבד העונה. הפתיחה הייתה שייכת לאורחים, אבל נהריה נטלה את ההובלה לקראת סיום הרבע הראשון ושמרה עליו עד הסוף. יונתן שולדבראנד (17), גילברט בראון (16) ויינסי גייטס (15) הצטיינו אצל המארחים. ראשון קיבלה 24 נקודות מג'אבון מקריי, אבל סבלה מיום חלש מאוד של צ'ארלס תומאס שניפק יותר איבודים (5) מנקודות (4). ראשון ממשיכה להיראות רע וכדי לייצב את הקבוצה אריק שיבק חייב להביא רכז זר שינווט את הספינה השוקעת.

צפו בתקציר המשחק

שחקני עירוני נהריה טיירון נאש, תומר בר אבן, יהונתן שולדבראנד. ברני ארדוב
ניצחון בשעה טובה. שולדבראנד חוגג/ברני ארדוב

פתיחת המשחק הייתה שייכת לאורחים, שעלו ליתרון 0:8 מהיר, אבל נהריה הגיבה עם ריצת 0:7 משלה כששלשה של שולדבראנד החזירה אותה למשחק. דקה ו-9 שניות לסיום הרבע נהריה עלתה ליתרון ראשון אחרי ששון דאוסון ביצע עבירה טיפשית מחוץ לקשת על גילברט בראון, שדייק שלוש פעמים מהקו וקבע 13:14 למארחים. מקריי קלע מהצד השני, אבל שלשה של ניק פאוסט קבע את תוצאת הרבע: 15:17 לנהריה.

שתי הקבוצות המשיכו להיות לא מרוכזות ברבע השני והמשחק המשיך להיות צמוד כשסל של גילברט בראון 2 שניות לסיום קבע את תוצאת המחצית: 30:31 לנהריה. המארחים הצליחו לשמור על היתרון ברבע השלישי ולהגדיל אותו לקראת הרבע הרביעי. סל של קיצ'ן קבע 62:71 לנהריה. אבל ראשון לא ויתרה ושלשה של בן שימול קבעה 70:72 בלבד למארחים דקה לסיום. נהריה החטיאה ובן שימול העניש אותה עם שתי קליעות עונשין וקבע שוויון 72. גילברט בראון קלע מנגד מהקו, צ'ארלס תומאס החטיא שלשה חופשית וברקוביץ' סגר עניין מהקו: 72:76 לנהריה בסיום.

קלעו לעירוני נהריה: יהונתן שולדבראנד 17 נקודות ו-5 איבודים, גילברט בראון 16, 5 אסיסטים ו-3 חטיפות, יינסי גייטס 15 ו-9 ריבאונדים, ניק פאוסט ודרווין קיצ'ן 7 כל אחד, ערן אסנטי 6, טיירון נאש, ניב ברקוביץ' ואיגור נסטרנקו 2 כל אחד.

קלעו למכבי ראשון לציון: ג'אבון מקריי 24 נקודות ו-14 ריבאונדים, פטריק ריצ'רד 16 ו-4 אסיסטים, שון דאוסון ואלישי כדיר (8 ריבאונדים) 7 כל אחד, ניצן חנוכי ואבי בן שימול 6 כל אחד, צ'ארלס תומאס 4, עידן זלמנסון 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully