וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סשה אוברדוביץ' סגר בקובאן, מכבי תל אביב ביקשה שימתין

11.11.2016 / 20:25

בסרביה טוענים שמאמן אלבה ברלין לשעבר, שהפך למועמד המוביל של הצהובים להחליף את רמי הדר, קיבל הצעה גבוהה מהרוסים. מכבי תל אביב ביקשה שיחליט בעוד יומיים. גם זדובץ' על הכוונת

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: סשה אוברדוביץ' מתעמת עם שחקנו באלבה ברלין, אלכס רנפרו

יממה לאחר ההפסד 83:75 לפנאתינייקוס, השני ברציפות ובסך הכל הרביעי של מכבי תל אביב עד כה ביורוליג, במועדון מנסים למצוא פתרונות ולעצור את ההידרדרות. הנהלת הקבוצה אשר הגיעה בפורום מורחב לאתונה קיימה שיחות אינטנסיביות. לציטוט, בהנהלה מציגים קו אחיד לפיו "רמי הדר ימשיך לאמן את מכבי", אולם מאחורי הקלעים הצהובים בודקים מספר מאמנים.

המועמד המוביל הוא סשה אוברדוביץ', כרגע ללא קבוצה, אולם גם קובאן, שנפרדה מפוציס קציקאריס, חושקת במאמן הסרבי ומציעה לו לחתום מיידית בסכומים גבוהים יותר משמכבי תל אביב תוכל להציע. בתקשורת הסרבית כבר דיווחו הערב כי אוברדוביץ' סגר בקובאן, בעוד הצהובים ביקשו מהמאמן לחכות מספר ימים עם החתימה, וזה צפוי לקבל החלטה בקרוב.

אוברדוביץ' (47), שכשחקן זכה בשלוש מדליות זהב באליפות אירופה ובמדליית זהב אחת באליפות העולם (1998), תלה את הנעליים באמצע העשור הקודם ומיד החל לאמן - תחילה את קלן, לאחר מכן את BC קייב ודונייצק. מ-2012 ועד סוף העונה שעברה אימן בהצלחה רבה את אלבה ברלין, אותה הוליך אשתקד לאליפות גרמניה ולזכיה בארבעה גביעים.

שם נוסף שעלה הוא הוא יורי זדובץ', שכבר הוזכר כמועמד לאמן את מכבי תל אביב לפני שזו מינתה את ז'אן טבק בשלהי העונה שעברה. אחד השחקנים הגדולים בתולדות הכדורסל הסלובני (49) משמש כיום כמאמן הנבחרת הלאומית, כמו גם כמאמנה של א.א.ק אתונה, בשורותיה יש לו חוזה. הסלובני כרגע בעדיפות נמוכה יותר.

כמו כן, בקבוצה ממשיכים לשקול הבאת רכז נוסף לסגל, כשבדיקות בנושא כבר נערכו.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב שוקלת להחליף את רמי הדר במאמן בכיר: "הפוטנציאל לא מוצה"
הכי לא מיוחד: רמי הדר הופך את מכבי תל אביב הכישרונית למכבי חיפה

המאמן הסרבי סשה אוברדוביץ'. GettyImages
כרגע ללא קבוצה. אוברדוביץ'/GettyImages

ביום שלישי (21:00) תארח מכבי תל אביב את פנרבחצ'ה, כשאנדרו גאודלוק יפגוש את מאמנו לשעבר ז'ליקו אוברדוביץ'. כמה מאות כרטיסים למשחק שוחררו על ידי היורוליג והקבוצה האורחת. המכירה המוגבלת כעת בעיצומה ועל בסיס מקום פנוי, כאשר מנויים וחברי מכביסט זוכים לקדימות ולמחירי מבצע.

האתר הרשמי של המועדון עבר שדרוג לקראת העונה הנוכחית, בעיצוב חדיש ובמערכת תיכנות מתקדמת ורספונסיבית, המאפשרת בין היתר רכישת כרטיסים בצורה נוחה ומהירה דרך מפת האולם ועל פי רמות מחירים שונות, ומותאמת לכל המכשירים הניידים והנייחים כאחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully