וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי קפץ 51 שלבים: במקום ה-191 בדירוג שחקני ה-NBA

הפורוורד הישראלי של סקרמנטו רשם שיפור מרשים בדירוג היוקרתי. סטפן קרי שוב בשיאו ("מחצית ראשונה כמו ריילי, מחצית שנייה כמו סטף"), דריימונד גרין ממשיך בשלו: "שימשיכו לדבר"

עומרי כספי שחקן סקרמנטו מטביע מעל אנתוני דייויס שחקן ניו אורלינס. AP
עונה מרשימה, קפיצה מרשימה. כספי/AP

עומרי כספי אומנם פתח בצורה מקרטעת את העונה בסקרמנטו, אבל מעמדו בליגה משתפר. כספי החולה לא שותף גם הלילה במשחק של הקינגס בגלל מחלה, ועד עתה העונה שיחק 19 בלבד, אבל בדירוג שחקני ה-NBA היוקרתי של ESPN הפורוורד הישראלי מדורג במקום ה-191.

הדירוג של ESPN מתפרסם רק החל מ-200 הראשונים. עבור כספי זו עלייה של 51 שלבים בהשוואה לדירוג שלו מתחילת העונה עשברה, שבמהלכה רשם ממוצעים מצוינים של 11.8 נקודת למשחק, 5.9 ריבאונדים, 1.4 אסיסטים ו-41 אחוז מהשלוש (כולל 21 משחקים שבהם פתח בחמישייה). כספי מקדים בדירוג שחקנים כמו אימן שאמפרט מקליבלנד, דיון ווייטרס ממיאמי ולו וויליאמס מהלייקרס.

עוד שינויים בדירוג: רוי היברט (שארלוט) צנח 87 שלבים למקום ה-185. אל ג'פרסון ירד מהמקום ה-50 ל-169. סרחיו רודריגס הספרדי, שהצטרף העונה לפילדלפיה, במקום ה-168. מאנו ג'ינובילי במקום ה-151 בלבד.

עוד בנושא

אירווינג הרשים בניצחון קליבלנד המושלמת, גולדן סטייט וקרי ממשיכים להתאושש
עומרי כספי ממשיך לראות ספסל, ייגר מסביר: "יש לו בעיות מצ' אפ"
יוצאים לרגילה: גולדן סטייט מרשה לעצמה להוריד הילוך בפתיחת העונה
קווין דוראנט על ראסל ווסטברוק: "גם היום הוא כמו אח עבורי"

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
"אתה רואה זריקה אחת צוללת פנימה, ולפעמים זה כל מה שאתה צריך מבחינת ביטחון". קרי/AP

סטפן קרי וגולדן סטייט עדיין מחפשים את עצמם, בניסיון להתחבר, אבל הלילה ה-MVP החליט שהוא לוקח את זה על עצמו. אחרי מחצית ראשונה חלשה (2 מ-9 מהשדה, 4 איבודים ולא מעט היסוסים), שהמשיכה את חוסר היציבות שלו ושל חבריו מתחילת העונה, ברבע השלישי קרי קלע 23 נקודות (יותר מכל פורטלנד ביחד ברבע, 20) והוליך את הווריירס לניצחון שלישי רצוף, 104:127 על פורטלנד.

"אמרתי לו שבמחצית הראשונה הוא נראה כמו ריילי קרי, ובמחצית השנייה כמו סטף קרי", אמר המאמן סטיב קר על חניכו, והסביר: "כלומר, לא מדובר מבחינת רמת המיומנות, אלא בכל הנוגע לריכוז. במחצית הראשונה הוא היה מרוכז ברמה של ריילי קרי". יש לציין שהיא בת 4. קרי עצמו הודה ש"אתה רואה זריקה אחת צוללת פנימה, ולפעמים זה כל מה שאתה צריך מבחינת ביטחון". המאמן חתם וציין ש"מעולם לא ראיתי מישהו שיכול להתהפך כל כך מהר, ולהפוך משחק נוראי למשחק מבריק, זה מה שהופך את סטף למה שהוא".

אבל מה שבעיקר עודד את גולדן סטייט היה ההגנה שלהם ברבע השלישי, אחרי מחצית ראשונה לא מספיק טובה. קווין דוראנט ציין ש"מבחינה הגנתית הינו דרוכים כל הלילה, כפינו עליהם זריקות קשות, הגנו על הטבעת, לקחנו ריבאונדים, יצאנו מהר להתקפות ורצנו". דריימונד גרין התייחס לאמירה של דמיאן לילארד לפני המשחק ("ההגנה שלהם היא לא מה שהייתה בשנה שעברה") ואמר ש"אני אוהב שאנשים מפקפקים בנו, אני לוקח את זה באופן אישי, ואני יודע להעריך את זה, כי זה מה שדחף אותי כל המשחק, הרגשתי מדהים על המגרש. ההגנה שלנו הייתה מדהימה. אז כן, אני אוהב שאנשים אומרים עלינו דברים כאלה, שימשיכו".

עוד באותו נושא

אירווינג הרשים בניצחון קליבלנד המושלמת, גולדן סטייט וקרי ממשיכים להתאושש

לכתבה המלאה
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, MVP. AP
מוכן לטקס? קרי והפרס/AP

* חידוש ב-NBA: הנהלת הליגה תודיע על הזוכה בתואר ה-MVP בטקס שייערך בסוף העונה. הטקס יתקיים בניו יורק ב-26 ביוני ויועבר בשידור ישיר ב-TNT. עד עתה הזוכים בפרסים (רוקי השנה, שחקן ההגנה, השחקן השישי, השחקן המשתפר, מאמן העונה וכמובן ה-MVP) היו מוכרזים בנפרד, אך הפעם הם יזכו בתארים באותו ערב חגיגי. בהמשך יימסר היכן בדיוק ייערך הטקס, מי יגיש אותו ומי יציג את הפרסים.

* אנתוני דייויס רשום על תקדים לא נעים: הוא השחקן הראשון בתולדות ה-NBA שקולע במצטבר 148 נקודות, וקבוצתו מפסידה את כל ארבעת המשחקים האלה. "זה בהחלט מתסכל", אמר דייויס בן ה-23 אחרי ההפסד של קבוצתו ניו אורלינס 117:113 למילווקי, "אנחנו לא מצליחים לנצח, זה מתסכל. אנחנו צריכים ניצחון, ומהר". הלילה הוא סיים עם 35 נקודות ו-12 ריבאונדים, ועד עתה העונה הממוצע שלו הוא הטוב בקריירה - 37 נקודות ו-13 כדורים חוזרים למשחק. "אני מתוסכל, אבל חייב למצוא פתרון, הודה מאמן הפליקנס אלוין ג'נטרי, "אני לא יכול להיות מתוסכל ולהרים ידיים. זה התפקיד שלי, בשביל זה שכרו אותי, חייב למצוא פתרון לבעיות. יש לנו יותר מדי העיות בהגנה, אנחנו לא מדברים בינינו, לא עושים חילופים, משאירים לבד שחקנים לשלשות. אלה דברים שאפשר לפתור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully