וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימס: "כולם מכבדים את רמי הדר". גאודלוק: "האווירה השתנתה"

27.10.2016 / 8:44

מכבי תל אביב ניצחה את גלאטסראיי בבכורה של הדר על הקווים, אבל בקבוצה מודאגים מהיכולת ההגנתית. גורם על מיעוט הדקות לישראלים: "יש תחרות לא בריאה עם האמריקאים, סוג של מחנאות". אלכסנדר ולנדסברג לא המריאו לקובנה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

ארבעה ימים לאחר פיטורי ארז אדלשטיין, מכבי תל אביב השיגה אמש (רביעי) ניצחון בכורה ביורוליג 92:98 גל גלאטסראיי ביד אליהו. לאחר הניצחון תחושת ההקלה ניכרה היטב על רמי הדר שמונה לאמן את הקבוצה, שהמריאה לקובנה לקראת המשחק מול ז'לגיריס קובנה ללא ג'ו אלכסנדר שסובל מווירוס וסילבן לנדסברג שסובב את הקרסול.

במועדון מדגישים כי בכוונתם "לתת להדר הזדמנות אמיתית", אולם מאחורי הקלעים נבדקו אופציות של מספר מאמנים מחו"ל. גם הדר יודע כי כל ניצחון חשוב לעתידו. כך או כך, גורם במכבי תל אביב אמר אתמול על המאמן: "הוא מציג מקצוענות וכיף היה לצפות בו בפעולה".

חרף הניצחון, הצהובים לא היו מרוצים מהיכולת בהגנה והדר אמר: "נכשלנו בכל מה שקשור להגנה בפיק אנד רול ושילמנו מחיר כבד עם שלשות שספגנו. לא עשינו עבודה טובה בריבאונד ההגנה וזה מנע מאיתנו לפתוח פער. אני מאוד אוהב את הלחימה של השחקנים, את המאמץ אבל יש עוד דרך ארוכה. מטריד אותי מאוד ששוב ספגנו 90 נקודות ונהיה חייבים לפתור את הבעיה הזו".


עוד בנושא:

רמי הדר: "ניצחון היה האפשרות היחידה שלנו היום"
פרשנות: מכבי תל אביב של רמי הדר הייתה רחוקה מלהרשים
גלאטסראיי זועמת: השופטים עזרו למכבי תל אביב

מאמן מכבי תל אביב רמי הדר. ברני ארדוב
יקבל הזדמנות אמיתית? הדר/ברני ארדוב

עובדה שבלטה לעין אמש הייתה מיעוט הדקות שקיבלו השחקנים הישראלים, בעיקר גל מקל ויוגב אוחיון שהיו אמורים להיות שחקנים מובילים בקו האחורי. מקל בילה על הפרקט כ-9 דקות, אוחיון שיחק פחות מ-16 ושניהם שוב העדיפו להימנע מראיונות בסיום. הדר אמר אתמול: "אני לא מסתכל על דרכונים, המטרה שלנו לנצח ועשיתי את השיקולים כדי לנצח".

גורם בקבוצה סיפר: "בין הישראלים לאמריקאים אין כימיה מצוינת. הייתי מגדיר את זה כתחרות לא בריאה, מי שנמצא בקבוצה מרגיש באימונים מבטים חשדניים ומתח מסוים. יש סוג של מחנאות. הישראלים יותר בינם ובין עצמם וכך גם האמריקאים. זה לא נתק או ריב, אבל אין שם יותר מדי אהבה. גיא פניני מדבר עם האמריקאים ומתלוצץ איתם, אבל הוא גם הקפטן ויש לו אחריות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב מול אלכס טיוס שחקן גלאטסראיי. ברני ארדוב
הישראלים לא דומיננטים. אוחיון/ברני ארדוב

סוני ווימס, שספג לא מעט ביקורת על יחסיו עם ארז אדלשטיין סיכם: "עכשיו אפשר לחייך, הניצחון הזה היה הכרחי. שיחקנו יותר קבוצתי בהתקפה כקבוצה וזה עשה את ההבדל. רמי הדר מראה מנהיגות, כולם מכבדים אותו, הוא המאמן שלנו. אנחנו עוברים עכשיו למשחק ביום שישי בקובנה. נתכונן אליו החל מהבוקר".

אנדרו גאודלוק אמר: "אחרי כל מה שהיה השבוע היה טוב פשוט לצאת ולשחק. להיפטר מכל המחשבות וכל מה שקרה. היו שינויים בהמון דברים השבוע. המהלכים, הרוטציה, המיקומים שלנו על המגרש - המון שינויים. זה לא אותו מאמן ולא אותה אווירה, זה מרגיש טוב. אני מרגיש טוב אחרי כל מה שקרה, אבל אני לא חושב יותר, אני רוצה רק להתרכז בלשחק. מה שקרה קרה פה יישאר בתוך הקבוצה".

גאודלוק הוסיף: "ספגנו 90 נקודות ואני לא מרוצה מזה, אבל ניצחנו. כמובן שצריך לשפר עוד את ההגנה, אבל ההתקפה שלנו זורמת וזה חיובי. הדגישו בפנינו את עניין ההגנה וזו עדיפות ראשונה מבחינתנו. הדר אומר שההגנה הכי חשובה והוא צודק לחלוטין".

קולטון אייברסון, שסיים עם 17 נקודות וזכה ללא מעט תשואות מהקהל סיכם: "היינו צריכים אינטנסיביות. ואני מכבד את רמי הדר ואת מה שהוא מביא לקבוצה. אני אף פעם לא מאחל לאף אחד לאבד את העובדה, אדלשטיין מאמן טוב, אבל דברים כאלו קורים וזה חלק מהכדורסל. מבחינה אישית אני תמיד מתאמץ ועובד, זה סגנון המשחק שלי. אני מנסה לתת הכול בכל ערב ובכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully