וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר: "אני לא מסתכל על דרכונים, המטרה היא לנצח. נהניתי"

26.10.2016 / 23:10

המאמן החדש של מכבי תל אביב התייחס לדקות של הישראלים בניצחון על גלאטסראיי: "נכשלנו בהגנה על הפיק-נ'-רול ושילמנו מחיר כבד". גל מקל ויוגב אוחיון נטשו את עמדת הראיונות

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב השיגה הערב (רביעי), בשעה טובה, את הניצחון הראשון שלה ביורוליג העונה ושיפרה את מאזנה ל-2:1, לאחר שגברה 92:98 בביתה על גלאטסראיי. הרמה עדיין לא משהו, בטח שלא הגנתית, אבל עם רמי הדר לראשונה על הקווים לאחר שהחליף את ארז אדלשטיין, במכבי תל אביב יקחו את הניצחון הזה בשתי ידיים ויתחילו בהכנות למפגש עם שאראס וז'לגיריס בליטא ביום שישי. גל מקל ויוגב אוחיון, ששוב היו רחוקים מלהבריק, נטשו את עמדת הראיונות וסירבו לדבר בסיום.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה 92:98 את גלאטסראיי

רמי הדר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
סופסוף קצת חיוכים בצהוב/ברני ארדוב

הדר אמר בסיום: "ניצחון היה האפשרות היחידה שלנו היום. עשינו דברים טובים ופחות טובים. הגנתית זה רחוק מלהיות זה ואני מקווה שיהיה יותר טוב בהמשך. חלק מהדברים החלפנו, חלק השארנו, אבל צריך למצוא פתרונות הגנתיים. הקבוצה הזו תעשה נקודות. אני לא מעביר איתותים, אלא עושה החלטות מקצועיות ושחקנים מכבדים אותן. נצטרך ללמוד את ז'לגיריס ולעשות את ההתאמות הנדרשות. נהניתי".

עוד אמר הדר: "נכשלנו היום בכל מה שקשור להגנה בפיק-נ'-רול ושילמנו מחיר כבד עם השלשות שספגנו. לא עשינו עבודה טובה בריבאונד ההגנה ומה מנע מאיתנו לפתוח את הפער מוקדם יותר. אני מאוד אוהב את הלחימה של השחקנים והמאמץ, אבל יש עוד דרך ארוכה. הטריד אותי מאוד ששוב ספגנו 90 נקודות. הייתי רגוע ומפוקס ונהניתי מהאווירה".

על חוסר התרומה של הישראלים: "אנחנו קבוצת כדורסל ואני לא מסתכל על דרכונים. המטרה היא לנצח ועשיתי את השיקולים שלי. תמיד יימצאו שחקנים שיעשו את העבודה. שני הגבוהים שלנו עשו עבודה מצוינת. אייברסון נלחם חזק מאוד וחלק מתכנית המשחק הייתה לנעול בתוך הצבע. קשה לתת הסבר מדויק למה עשיתי את השינוי הזה, אבל הרבה פעמים מאמן עובד על תחושות וזו הייתה תחושה נכונה בסופו של דבר".

סוני ווימס, שצלף 23 נקודות, הוסיף: "הניצחון היה חשוב מאוד. הגיע לנו לנצח, אנחנו לא מפסיקים לעבוד קשה. עלינו למחצית השנייה עם אנרגיות מחודשות, ואני חושב שראו את ההבדל בין המחציות". לערוץ הספורט הוסיף ווימס בסיום: "שיחקנו הגנה קבוצתית. פתחנו לא טוב, אבל התחברנו ושיחקנו יחד אחרי ההפסקה. התחלנו ב-2:0 ביורוליג והניצחון הזה נותן לנו ביטחון ושם אותנו על המסלול הנכון. נוכל לקלוע גם מול ההגנות הכי טובות ביורוליג, אבל חייבים לשחק עם יותר משמעת כדי שנוכל לעצור קבוצות בהגנה. אנחנו ממשיכים הלאה ומתכוננים למשחק הבא".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
משחק בכורה לא פשוט לרמי הדר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully