וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאטסראיי זועמת: "השופטים שוב עזרו למכבי תל אביב, זה לא מוזר?"

כמו בהפסד לצהובים לפני שנתיים, גם הפעם לטורקים היו טענות קשות נגד השופטים. המאמן ארגין עתמאן: "לא קיבלנו כבוד, הם הלכו יותר מדי פעמים לקו". גם האוהדים כועסים: "בושה, הישראלים קיבלו את המשחק במתנה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בגלאטסראיי מתקשים לקבל את ההפסד 98:92 למכבי תל אביב אמש (רביעי) בהיכל. המאמן ארגין עתמאן תקף את השופטים במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק ואמר: "לא קיבלנו כבוד מהשופטים. אם מכבי תל אביב הולכת לקו 36 פעמים במשחק כזה, ואנחנו 26, זה לא מוזר? חבל, כי 29 הנקודות שלהם מהעונשין הכריעו את המשחק. מכבי תל אביב נעזרה מאוד בשיפוט ביתי כדי לנצח".

גם אוהדים של גלא זעמו ברשתות החברתיות על מה שהם הגדירו כ"בושה ליורוליג", וטענו כי חמש העבירות שהודבקו לאלכס טיוס ודיון תומפסון, אשר הכריחו את עתמאן לשחק עם טיבור פלייס בדקות הסיום, היוו גורם מכריע. "נתנו למכבי תל אביב את המשחק במתנה", צייץ אחד מהם.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב ניצחה 92:98 את גלאטסראיי, שנותרה ללא ניצחון ביורוליג
רמי הדר: "אני לא מסתכל על דרכונים, המטרה היא לנצח. נהניתי"

ארגין עתמאן מאמן גלאסטראיי. ברני ארדוב
מוכר לכם מאיפשהו? ארגין עתמאן/ברני ארדוב

אם משהו בטענות הללו נשמע לכם מוכר, זה בוודאי משום שבפברואר 2015, אחרי שמכבי תל אביב ניצחה את גלאטסראיי בטורקיה אחרי הארכה, הושמעו טענות דומות מאוד. למחרת המשחק ההוא גלא אף הודיעה כי תדרוש משחק חוזר בעקבות טעויות השיפוט שהטו את הכף, לטענתם, לטובת מכבי תל אביב. ארגין עתמאן, שעמד מאחורי הקווים של גלאטסראיי גם אז, התעמת עם השופט בסיום המשחק ההוא ואמר ש"נשדדנו. זה ערב מביש ליורוליג. לא ייתכן שהליגה הזו רק בולעת את הכסף של הכדורסל הטורקי ורק דופקת את הקבוצות שלו בכל פעם מחדש".

אמש הוא עוד ניסה לכבוש את כעסו במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק, אבל לא הצליח להימנע מכך וביקר גם הפעם את השופטים. בין לבין הוא גם סיפק ניתוח מקצועי של המשחק. "זה היה כמו משחק קדם עונה ב-NBA, כי שתי הקבוצות היו טובות בהתקפה וחלשות בהגנה. עשינו עבודה טובה על גאודלוק, אבל מכבי תל אביב קיבלה תרומה נוספת מווימס וסילי. גם לקולטון אייברסון לא מצאנו תשובות, לקבל ממנו 17 נקודות זה יותר מדי".

ולדימיר מיצוב הוסיף: "חבל שהפסדנו, כי פספסנו פה צ'אנס אמיתי לנצח. שיחקנו הרבה יותר טוב ביחס לשני המשחקים הקודמים, הנענו את הכדור כמו שצריך, אבל מכבי קבוצה טובה והאוהדים שלה דחפו אותה לניצחון. הם ניצחו, אבל אני חושב שאנחנו צריכים להמשיך כל העונה לשחק כמו ששיחקנו הערב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully