וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלושה יבוא אחד: מוריניו הציג לראשי מנצ'סטר יונייטד מועמדים לחיזוק

פתיחת העונה המאכזבת של השדים האדומים גרמה ל'מיוחד' לדרוש מההנהלה לפתוח את הכיס כבר בינואר. בין המועמדים: הברזילאי הלוהט בצרפת, "היורש של ארווין" ושחקן הבית היחיד של ריאל

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: נוויל וקראגר לקראת המפגש בין יונייטד מול ליברפול

ראשי מנצ'סטר יונייטד היו בטוחים כי ההשקעה המרשימה בחלון ההעברות של קיץ 2016 תחזיר אותם למאבק על התואר באנגליה. חרף שבירת שיא ההעברות עם החתמתו של פול פוגבה, סכומי העתק שהושקעו באריק באי, הנריק מחיטריאן והחוזה המנופח של זלאטן איברהימוביץ' - השדים האדומים עדיין רחוקים מהפסגה, בה ניצבת היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי.

עוד בנושא:

סופג בלי היגיון: כך ספג איגור אקינפייב ב-40 משחקים רצופים בליגת אלופות
בברצלונה חגגו: "המשחק הגדול בעולם", פפ: "לא דיברתי עם מסי וסוארס"
אשתו של איקרדי: "למאורו יש הרבה הצעות, אינטר לא מוכנה להקשיב"

מגן מונאקו פאביניו. GettyImages
האופציה ההתקפית. פאביניו/GettyImages

בזמן שמשחק ההתקפה של ז'וזה מוריניו חורק, דווקא היכולת ההגנתית של הקבוצה מדאיגה את המאמן, כך מדווחים היום (רביעי) בתקשורת האנגלית. הפורטוגלי מתכנן לדרוש מראשי יונייטד לפתוח את הכיס בינואר כאשר עמדת המגן הימני נחשבת לבוערת ביותר, זאת בעקבות התסכול מיכולתו של אנטוניו ולנסיה והיעדר ההזדמנויות שקיבל מתאו דרמיאן, שגם צפוי לעזוב בינואר.

לקראת חלון ההעברות הקרוב סומנו שלושה מועמדים בכירים, אחרי שחוזהו של הקטור ביירין בארסנל הוארך והוא ירד מהפרק מבחינת הנהלת יונייטד. פאביניו של מונאקו חוזר על ידי השדים האדומים במהלך הקיץ האחרון, אך הקבוצה מהנסיכות סרבה למכור. כעת, מוריניו מוכן לשלם כ-40 מיליון יורו עבור הברזילאי ההתקפי והמגוון, המסוגל לתפקד גם בעמדת הקישור האחורי. החשש המרכזי של מוריניו הוא מקשיי הסתגלות שלו בממלכה ולכן הוא נחשב לאופציה בעייתית, כך טענו בממלכה.

מגן אברטון שיימוס קולמן. GettyImages
האופציה הריאלית. קולמן/GettyImages

שיימוס קולמן היציב היה על הכוונת של השדים האדומים עוד בתקופת דיוויד מויס, אולם הדרישות של אברטון היו גדולות על אד וודורד והוא בחר לסרב לשלם את תג המחיר שלו אז, שעמד על 26 מיליון יורו. האירי הוא אוהד אדוק של השדים האדומים ומציג עקביות בצורה מרשימה גם במדי הנבחרת. רוי קין כינה את קולמן: "היורש של דניס ארווין". קולמן פתח את העונה בצורה נהדרת עבור רונאלד קומאן, אולם הטופיז עשויים למכור אותו כבר בינואר תמורת הסכום הנכון.

מי שנחשב לאופציה המועדפת על מוריניו היא גם זו שנראית הכי פחות סבירה: דני קרבחאל. מגן ריאל מדריד נמצא בנסיקה מרשימה מאז החזרה שלו לסנטיאגו ברנבאו והוא שחקן הבית היחיד בהרכב הראשון של זינדין זידאן. מוריניו כבר גישש אצל המגן, אולם היחסים הרעועים שלו עם פלורנטינו פרס עשויים למנוע מעבר במיוחד בינואר.

מגן ריאל מדריד דני קרבחאל. GettyImages
מוריניו מעוניין, פלורנטינו ימכור? קרבחאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully