וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה חגגו: "המשחק הגדול בעולם", פפ: "לא דיברתי עם מסי וסוארס"

אלופת ספרד מוכנה לקראת הקרב מול מנצ'סטר סיטי (21:45, ערוץ 55) כאשר אומטיטי זוכה לעדיפות על פני מסצ'ראנו. גווארדיולה הבהיר: "גם לא פניתי לניימאר ואינייסטה, שמח שמסי כשיר". סטונס: "מסי הטוב בעולם, אבל אני לא מפחד ממנו"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: מסיבת העיתונאים של פפ גווארדיולה

"המשחק הגדול בעולם", כך תיאר הבוקר (רביעי, 21:45, ערוך 55) 'ספורט' הקטלוני את המפגש בין ברצלונה למנצ'סטר סיטי בשלב הבתים של ליגת האלופות. אלופת ספרד תקבל הזדמנות לעשות צעד נוסף לעבר העפלה מהמקום הראשון כאשר היא תפגוש את האקס, פפ גווארדיולה בפעם השנייה כמאמן אורח. במפגש הראשון, לפני שנתיים, באיירן מינכן ספגה 3:0 מהדהד מברצלונה, ששייטה בדרך לתואר האירופי. בתקשורת המקומית עקצו את אילקאי גונדואן ("פפ יודע לעצור את מסי") והזכירו: "גווארדיולה היה בטוח שג'רום בואטנג יפריע למסי במדי באיירן, כולם זוכרים כיצד זה נגמר".

עוד בנושא:

זועק אצילי: מצבו הבעייתי של עומר אצילי אחרי כחודשיים בגרנאדה
בופון: "יכולים להמשיך לארגן את ההלוויה שלי, כנראה שאף אחד לא יגיע אליה"
אלופות: ריאל מדריד - לגיה 1:5, ליון - יובנטוס 1:0

שחקני ברצלונה ליאונל מסי עם ניימאר. GettyImages
אפילו לא צלצל. מסי/GettyImages

לואיס אנריקה מתכנן לפתוח עם מסי וסמואל אומטיטי, לראשונה מאז הפציעה של שניהם. הצרפתי מועדף על פני חאבייר מסצ'ראנו כאשר אל הקישור ישוב אנדרס אינייסטה, שצבר העונה רק 226 דקות. הקפטן הוא שחקן השדה שקיבל הכי מעט דקות במדי ברצלונה חוץ מפאקו אלקאר ואלש וידאל, דבר אותו כינו מקורבים ללואיס אנריקה כ"תוכנית שימור", בתקווה להביא את אינייסטה למשחקים המכריעים במצב אופטימלי.

בצד של האנגלים, פפ גווארדיולה סיפר אתמול במסיבת העיתונאים: "אנחנו נפגוש את הקבוצה הטובה בעולם, לטעמי. אני מאושר שמסי כשיר ויכול לשחק, לראות אותו עם הכדור זה תמיד תענוג גדול". מאמן סיטי דחה את הטענות לפיהן ניהל מגעים עם שחקני ברצלונה בקיץ האחרון: "לא התקשרתי למסי, ניימאר, אינייסטה או לואיס סוארס בנוגע לסיטי. זה אף פעם לא עלה על הפרק".

פאבלו סבאלטה צפוי לאייש את עמדת המגן הימני אצל האורחת כאשר קווין דה בראונה, פרננדיניו ודויד סילבה יפתחו בקישור. נוליטו יועדף על פני לירוי סאנה והוא ישתף פעולה בחלק הקדמי עם ראחים סטרלינג וסרחיו אגוארו. הכוכב הבלגי הצהיר: "אני לא מפחד מברצלונה, יש לנו סגנון משחק דומיננטי ונציג אותו בקאמפ נואו. גם שאיבדנו נקודות בשני המשחקים האחרונים היינו לא רעים".

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. GettyImages
מאושר. גווארדיולה/GettyImages

ג'ון סטונס הוסיף: "מפגש מול ברצלונה הוא מרתק, אתגר בלתי נתפס. מסי הוא הטוב בעולם, בקלות, וזו הזדמנות בשבילי לבחון את היכולת שלי מולו. אני לא מפחד, אלא מעריך אותו. כדורגלנים המשחקים מולו זוכים להזדמנות להעריך אותו יותר מהצופים או הפרשנים. גדלתי על ברצלונה, ואני אוהב את סגנון המשחק שלהם. לשחק כאורח בקאמפ נואו זה אירוע גדול בשבילי, ובמיוחד עבור המשפחה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully