וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של איקרדי: "למאורו יש הרבה הצעות, אינטר לא מוכנה להקשיב"

נארה, המשמשת כסוכנת של החלוץ, רמזה כי הקפטן עשוי לעזוב כבר בינואר כאשר נאפולי מובילה במירוץ. הנראזורי כבר סימנו מחליף מבטיח, רודי גארסיה מועדף על פני קאפלו כמאמן הבא

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: שחקני אינטר מתאמנים

פרשת מאורו איקרדי מסרבת להירגע ונדמה כי החלוץ מחפש את הדרך החוצה מאינטר. היום (רביעי) בחרה אשתו של איקרדי, וונדה נארה, המשמשת כסוכנת שלו להעניק הצהרה אודות עתידו: "יש לו הרבה הצעות וזה הגיוני כי הוא חלוץ נהדר, אבל הנהלת אינטר הבהירה לנו שאין על מה לדבר והוא נשאר, לפחות ממה שהבנתי בתקופה הקרובה. הם לא מוכנים להקשיב להצעות מצד קבוצות אחרות". הדברים של נארה אינם מפתיעים נוכח הדיווחים אודות התעניינות מצד ארסנל, נאפולי ופריס סן ז'רמן כאשר נדמה כי איקרדי מעדיף לעזוב בעקבוץ לחץ הקהל של הנראזורי, שמתמודדים מול הפועל באר שבע בשלב הבתים של הליגה האירופית.

עוד בנושא:

מאורו איקרדי ימשיך לענוד את סרט הקפטן באינטר: "מתנצל על כל מה שקרה"
גנואה וקליארי רוצות להחתים את מאור בוזגלו בינואר
סופג בלי היגיון: כך ספג איגור אקינפייב ב-40 משחקים רצופים בליגת אלופות
בברצלונה חגגו: "המשחק הגדול בעולם", פפ: "לא דיברתי עם מסי וסוארס"

חלוץ אינטר מאורו איקרדי. GettyImages
מסרים דרך אשתו? איקרדי/GettyImages

הפרטנופי זקוקים לחלוץ בדחיפות בעקבות פציעתו של ארקדיוש מיליק והם כבר הביעו עניין באיקרדי כבר בקיץ האחרון. בנאפולי יהיו מוכנים להיכנס למשא ומתן מיידי עם אינטר, בתקווה כי איקרדי יסייע להם במאבק האליפות מול יובנטוס והם נחשבים למועמדת הבכירה לקלוט אותו. אלופת צרפת תשמח לקבל את איקרדי כיורש אפשרי לזלאטן איברהימוביץ', בעיקר בשל הקשיים בהארכת חוזהו של אדינסון קבאני. בצרפת דיווחו כי אינטר תשמח להיפטר מהחלוץ כבר בינואר, כדי להרגיע את הגזרה מול האולטרס. ארסנל, שצרפה בחלוץ ההעברות האחרון את לוקאס פרס, תהיה מוכנה לפעול בהתאם למצבה בליגה האנגלית לקראת ינואר.

הארגנטינאי חתם לפני פחות מחודש על הארכת חוזה עד 2021 כאשר הנראזורי הכניסו להסכם סעיף שחרור מפלצתי של 110 מיליון יורו. אולם, הסערה מול הקהל ופתיחת העונה החלשה של הקבוצה עשוי לגרום לאינטר להפחית את הדרישות כדי להתחיל בנייה חדשה. אם איקרדי יעזוב, מי שעשוי להצטרף הוא מישי בטשואי. הבלגי ממעט לקבל דקות מאז שהצטרף לצ'לסי, בעיקר בעקבות כושרו הנהדר של דייגו קוסטה, והוא עשוי לבקש לעזוב כבר בינואר אם לא יחול שינוי במעמדו.

בינתיים, פאביו קאפלו לא לבד. בעקבות מעמדו הרעוע של פרנק דה בור, גם רודי גארסיה נכלל ברשימת המועמדים כמחליף להולנדי. הצרפתי אימן את רומא עד העונה הקודמת כאשר לזכותו עומדת העובדה כי תחתיו שיחקה הקבוצה מעיר הנצח כדורגל התקפי והצליחה לסגל סגנון יציב. בהנהלת אינטר כבר יצרו קשר עם גארסיה, והוא כרגע זוכה לעדיפות על פני קאפלו. ההודעה על סיום דרכו של דה בור עשויה להגיע עד סוף השבוע, כך טענו בארץ המגף.

רודי גארסיה מאמן רומא. GettyImages
מועדף על קאפלו. גארסיה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully