וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גנואה וקליארי רוצות להחתים את מאור בוזגלו בינואר

באיטליה טוענים כי היכולת הטובה שהציג קשר הפועל באר שבע מול אינטר פתחה עבורו אופציות בסרייה A. שתי הקבוצות ממרכז הטבלה עוקבות בעניין ועשויות לפעול אם יעזוב את האלופה

מאור בוזגלו, הפועל באר שבע, ליד אנדראה ראנוקיה, אינטר. רויטרס
הרשים את האיטלקים. בוזגלו מול אינטר/רויטרס

עתידו של מאור בוזגלו בהפועל באר שבע עדיין מעורפל, אולם אם תהיינה התפתחויות סביבו בקרוב, נראה שלא ייקח זמן רב עד שהקשר ימצא קבוצה חדשה. באתר האיטלקי Calcio דיווחו הלילה (בין שלישי לרביעי) כי שתי קבוצות מהסרייה A - גנואה וקליארי - עוקבות אחר מצבו של בוזגלו בן ה-28 ועשויות לצרפו בחלון ההעברות בינואר אם יעזוב את אלופת ישראל.

על פי הדיווח, סוכנו של בוזגלו מחפש עבורו אופציות מסקרנות באירופה ומתמקד בקבוצות איטלקיות, שרבות מהן ראו את בוזגלו מצטיין ב-0:2 ההיסטורי של הפועל באר שבע מול אינטר בסן סירו. בוזגלו כבש במשחק המדובר והציג יכולת טובה למדי שהספיקה, ככל הנראה, כדי שקבוצות מליגה הבכירה ילטשו עיניים לכיוונו. אגב, לבוזגלו הייתה גם אפיזודה איטלקית קצרה בצעירותו, כשנבחן בקבוצת הנוער של יובנטוס.

עוד בנושא

ברדה לא כשיר לספרטה פראג, יחזור רק מול מכבי תל אביב
וצלאב דודל בן ה-17 עשוי לפתוח במדי ספרטה מול באר שבע

קשר סטנדרד ליאז' מאור בוזגלו (משמאל) עם יוג'י אונו. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
עוד קדנצינ אירופית? בוזגלו בליאז'/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

שתי הקבוצות פתחו את העונה בכושר לא רע. גנואה, המאומנת על ידי איבן יוריץ' הקרואטי, מדורגת תשיעית אחרי שצברה 12 נקודות בשבעת המחזורים הראשונים. החוליה ההתקפית שלה כוללת כמה שמות מוכרים כמו גוראן פאנדב (שלעת עתה מתקשה לספק את הסחורה) ובנו של דייגו סימאונה, ג'ובאני בן ה-21, שנחשב לכישרון גדול. גם קליארי התמקמה בפתיחת העונה במרכז הטבלה (מקום 8) עם 13 נקודות. כמו אצל גנואה, גם קליארי מתהדרת בכמה חלוצים בעלי שם ביבשת כמו מרקו בוריילו ומרקו סאו.

מאז שלהי העונה שעברה ישנו פיחות מסוים במעמדו של בוזגלו בבאר שבע, ומאז נפוצו דיווחים על האפשרות שיעזוב את בירת הנגב אחרי שלוש שנים. בעקבות הדיווחים על רצונו לעזוב ועל רקע שלל התבטאויות של אביו נגד הקבוצה, החלה גם תסיסה נגדו ביציעים שהגיעה לשיאה עם קריאות בוז לעברו בכמה משחקים. מאז בוזגלו הספיק לפרסם פוסט הבהרה וקיבל את סליחתם של האוהדים, אך אביו המשיך לתקוף את התנהלות הקבוצה, מה שגרר הנפת שלטים נגדו במשחק הבית האחרון מול מכבי פתח תקוה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully